Ik heb een klacht/suggestie:
Ik zie dit topic na anderhalf jaar XBW pas voor het eerst.
Een jaar geleden heb ik 7(!) topics tegelijk geopend waar je een top 5 van beste games kon plaatsen.
Dat was zeker geen slimme actie, alle draadjes werden verwijderd aangezien ik van de desbetreffende mod geen opsomtopic mocht maken.
Ik heb toen een PM gestuurd of het misschien anders kon, heel XboxWorld een PM sturen, waarin je de kans hebt een top 5 terug te sturen.
Zo komt er een deadline waarvoor je het moet inleveren, wordt er met een systeem (nummer 1; 5 punten nummer 2; 4 punten etc..) door jullie beslist wat de beste game ooit is over alle platforms.
Zelf leek me dit een leuk initiatief en lijkt het me heel leuk om te zien wat de top 100 van XboxWorld is.
Ik heb dit op een ander gameforum gezien en het werkte heel goed, het was zeer populair over de members.
Elke dag werden er 5 games laten zien (100-95, 94-89 etc..) en werd er over elke game een klein stukje geschreven.
Zo was het een ware countdown die op 31 December eindigde met de top 3.
Het lijkt me geweldig om dit idee hier te realiseren door middel van een PM van de organisator naar alle members en een PM terug met een top 5 (zonder uitleg erbij).
Ik hoop dat een Administrator dit idee kan heroverwegen want ik denk dat geen enkele member hier last van zal hebben!
Groetjes, Viktor!
Laatst bewerkt: 14 nov 2008