1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    aha ok :)

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Oke, nu is 't me duidelijk :9

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En dan hoop ik dat dit bericht doorkomt bij de rest van het forum. Zoals ik ook al zei, sta iets toe en er ontstaat zo veel meer vaagheid. Komen er weer mensen vragen: En ik dan? Mag dit wel? En dit? Of als ik het zus doe? En zo? etc. etc. Komen we nergens mee. ^^

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    En sinds wanneer ben jij mod? Begin alsjeblieft niet weer Willem. Anders moeten we dadelijk verhuizen naar het foto's van members topic. :9

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben geen mod, en ik doe ook niet alsof. 8) En niet weer beginnen? Waar heb je 't over? :+ Ik ben het eens met Conq, da's alles.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het grote discussieer met willem topic :+

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik wil even een compliment geven aan Moderatotr Alonso hij heeft in het topic over scheldwoorden enz Een oprechte duidelijke stelling gegeven!
    \

8. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Het is hier een klaagbaak, geen "[Centraal] Prijs hier de moderators voor hun kwalitatief uitermate terechte acties-topic" :+

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waarom is die er eigenlijk nog niet? :9

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Komt niet vaak genoeg voor dat die nodig is. :+

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik snap ook wel dat je het daar over hebt, maar dat heeft 0,0 te maken met dit topic, zaken die ik hier noem, noch probeer ik enig verband te leggen met dat hele gebeuren. Maar goed, als jij nog 's wilt lachen, zoek gerust dat topic op.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Jezus man moet jij nou overal een zaak van maken :+ Dat was een grap, snap je?

(grap de; v(m) -pen iets vermakelijks; aardigheid, geestigheid, kwinkslag: iets voor de ~ zeggen; dat is een dure ~ is heel duur)

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Voeg elkaar toe op msn en ga daar verder. Nu gewoon weer ontopic.

14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Omdat het menselijk instinct alleen maar gaat zeiken als je iets fout doet, en geen complitenten kan gaan geven als je iets goed doet, zo zit de wereld niet in elkaar. Op je werk hoor je je baas toch ook alleen maar als je wat fout doet? ;)
    Daarom is er wel een klaagtopic, maar geen complimententopic }:] :+

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm, volgens mij verklaart dit elkaar. :+ Goed, zoals Koekje zegt, ontopic dan maar weer.

16. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Arjan, kom eens online. Dan kun je m'n oude username weghalen :+

Edit: Thanx :thumbs:

Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb een klacht/suggestie:

Ik zie dit topic na anderhalf jaar XBW pas voor het eerst.

Een jaar geleden heb ik 7(!) topics tegelijk geopend waar je een top 5 van beste games kon plaatsen.
    Dat was zeker geen slimme actie, alle draadjes werden verwijderd aangezien ik van de desbetreffende mod geen opsomtopic mocht maken.
    Ik heb toen een PM gestuurd of het misschien anders kon, heel XboxWorld een PM sturen, waarin je de kans hebt een top 5 terug te sturen.
    Zo komt er een deadline waarvoor je het moet inleveren, wordt er met een systeem (nummer 1; 5 punten nummer 2; 4 punten etc..) door jullie beslist wat de beste game ooit is over alle platforms.

Zelf leek me dit een leuk initiatief en lijkt het me heel leuk om te zien wat de top 100 van XboxWorld is.

Ik heb dit op een ander gameforum gezien en het werkte heel goed, het was zeer populair over de members.
    Elke dag werden er 5 games laten zien (100-95, 94-89 etc..) en werd er over elke game een klein stukje geschreven.
    Zo was het een ware countdown die op 31 December eindigde met de top 3.
    Het lijkt me geweldig om dit idee hier te realiseren door middel van een PM van de organisator naar alle members en een PM terug met een top 5 (zonder uitleg erbij).

Ik hoop dat een Administrator dit idee kan heroverwegen want ik denk dat geen enkele member hier last van zal hebben!

Groetjes, Viktor!

Laatst bewerkt: 14 nov 2008
  18. Emma

Emma Guest

PM's zijn nogal gevoelig qua policy die er daarvoor bestaat denk ik. Het is niet voor niets een 'personal' systeem, en daar horen geen groepsberichten in denk ik? Verder vind ik het totaal niet interessant wat de mensen hier een leuke game vinden, en dus zou ik er persoonlijk wel last van hebben als ik zo'n berichtje zou ontvangen :) Dit laatste is natuurlijk persoonlijk, maar het ontkracht wel meteen je laatste argument.

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Mij lijkt het wel leuk eigenlijk.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Technisch wel mogelijk volgens mij en ik kan mij niet voorstellen dat het tegen de policy is. Het is eenmalig en als je niet deel wil nemen delete je de PM toch

Ondanks dat ik het niet erg zou vinden zie ik het nut er ook niet van in. Er zijn al 1257965 van dit soort lijstjes online te vinden en die van Xbw zal echt niet veel afwijken van die andere lijstjes

Deel Deze Pagina