[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    om 4 uur cupasoup

2. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    morgen is het dan zover mensen!!!
    Geloof er niet in maar vindt het wel leuk om al die verhalen te horen

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Inderdaad, leuk om te horen. Denk alleen niet dat het waar is :9. Ben morgen vrij dus wil ik alles volgen colaatje zakje chips :+

4. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb gehoord dat Pinokkio morgen een echte jongen wordt.

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wel leuk zo,maar aan de andere kant als het echt zou gebeuren zou je wel leuke taferelen krijgen.
    Bijvoorbeeld dat je Broertje of Zusje opeens met een Alien vriendje of vriendinnetje bij jullie thuis komt spelen,en dan neemt die dan allemaal smeuige levens vromen mee wat dan voor hen speelgoed is haha.

Of dat je een koper krijgt die je X Box games wilt overnemen hier op Bazar,en dan blijkt het een Alien te wezen als die voor je thuis staat en onze taal goed ingestudeert hebt.:)

Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Tjuus 14 oktober word mijn geluksdag. :b:

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Maar wanneer komt ie dan? 14 Oktober voor ons of voor de Amerikanen? Want ik heb geen zin om midden in de nacht er op te wachten hoor ;)

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Voordat we daadwerkelijk allemaal geïntegreerd zouden zijn zouden we wel een aantal decennia of veel meer verder moeten zijn, MOCHT dat überhaupt part of the plan zijn en hangen ze morgen in de lucht :+

Ik wil eerst wel eens antwoorden op prangende aardse vragen! En weten hoe zij leven e.d.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zou toch boven Alabama zweven? Natuurlijk weer in Amerika. Beetje verdacht dat het altijd in Amerika is. :+

10. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Maarja anyhow, ik hoef dus geen toekomstplannen te maken, want wie weet kan ik wel Ruimteschip piloot worden i.p.v. accountant ofzo :D

8)

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Laat het dan in dit geval maar gerust boven amerika zijn,als ze slechte bedoeling zouden hebben zullen de amerikanen dat dan als eerste gaan ondervinden...:b::cool:

12. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Yep helemaal mee eens,we willen natuurlijk niet dat dit ons als eerst overkomt=(:b:

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Couldn't agree more.

Maar tegelijkertijd is het ook wel logisch als ze Amerika aan zouden doen als eerste land van communicatie/openbaring. Het is immers het machtigste land ter wereld (nog steeds).

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    :+

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Er was ook Australië en Antarctica genoemd.
    Het is iig iets met een 'A'. :+
    Ergens wel logisch dat het Amerika zou zijn; zij worden beschouwd als de 'supermacht' van de wereld, dus no better place dan de good ol' US of A om je Spaceshipje te showen.

Nu maar wachten tot de Amerikanen uit hun bed komen, en een UFOtje boven hun huisje zien hangen. :9
    (men mag toch hopen?)

16. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, ik moet zeggen dat ik best onder de indruk ben van die "UFO - The Greatest Story Ever Denied"
    Zelfs mensen die bij het leger en NASA hebben gewerk zeggen dat ze iets gezien hebben, en dat zegt toch behoorlijk wat. Maar het kan ook zo zijn dat mensen graag dingen zien, die ze willen zien zoals bij deze video.

[yt]l_zMaSPPdpQ[/yt]

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat filmpje had ik ook gezien. Die dingen die hij omcirkelt zijn maar een paar centimeter groot 8)
    }:]
    Het zijn toevalligheden, maar wel leuke toevalligheden.

Ik verwacht niks, maar dit soort berichten houd het interessant. Komende dagen het nieuws goed in de gaten gaan houden. ;)

edit:
    Nee ik bedoel hier niks mee, ik probeer jullie gewoon up to date te houden:

Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Lijkt me gewoon rondvliegend ruimtemateriaal. Stof, puin, ijs of iets dergelijks.

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zelfs al komen, zo te lezen worden ze dan toch meteen uit de weg/lucht geknald. Leuk hoor, daar gaat mijn droom om in een Mass Effect-achtige wereld te leven :mad:.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat schijnt dus niet te kunnen door een voor ons ondoordringbaar 'schild' om het lichtschip :+

Wel beetje opletten hè ;)

'Something' showing in Australia :lol: Gefotografeerd door meerdere mensen.

Laatst bewerkt: 14 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina