Ik laat ook alle filmpjes even met rust.. ik wil de game fris beginnen.
Het feit dat mensen hypocriet zijn omdat ze zelf ook wel eens wat hebben gedaan is nutteloos, het is meer het feit dat hij roept dat men dan jaloers is omdat hij de game eerder heeft.
Serieus, de dag dat ik jaloers moet worden omdat iemand een game een week of twee eerder heeft op z'n zwerver DVD-R is de dag dat ik dan ook geen geld heb om de games te kopen... maar gelukkig werk ik hard en kan ik het me veroorloven om games te kopen, origineel.
Tenzij je in china of hongarije woont en het je niet kan permitteren om geld op te brengen voor gamen, maar in een welvarend land met mogelijkheden genoeg zoals nederland dan moet je niet zeuren, maar werken en dan kopen... anders kan de games industrie zometeen inpakken, de PC markt en de muziek industrie zijn al naar de knoppen en als dit soort mafkezen doorgaan met piraten dan gaat dit ook die kant op.
Dit is trouwens niet op jouw gericht smartass, maar op de piraatjes die toch steeds weer terug komen op dit forum om lekker te vertellen dat ze de game al hebben gedownload.. er mag mij betreft wel wat harder worden opgetreden tegen dit soort.
Genoeg nu... ik wacht met smart op deze game, alleen wel jammer dat hij bijna tegelijkertijd uitkomt met fable 2.. 2 RPG's spelen is wat overkill.. en dan nog midnight club erbij.. deadspace.. bleh, er komen echt te veel games uit.
Laatst bewerkt: 13 okt 2008