Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Mensen, wat zijn die filmpjes heftig. :cool:

2. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nu begrijp ik er een stuk meer van. Lijkt me erg goed te werken \o/

Megaton opblazen is wel zeker voor mij_O_

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Drie dagen geleden:

Als je de game niet legaal koopt, is dit niet de plek voor spoilers of andere ervaringen. Er zijn al tig waarschuwingen geweest in deze thread over het spelen van gelekte versies. Je bent van harte welkom om je zegje te doen over deze game, maar dan wel pas na de releasedatum.

Nu graag weer ontopic. :)

4. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nu 6 uur gespeeld en ik raad mensen aan op meerdere keren zelf te saven. Telkens als ik nu mijn laatste autosave laad dan loopt mijn spel vast

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ga verdomme ergens anders over je illegale praktijken praten, kutpiraat!

Zo dat moest ff :+

6. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent gewoon jaloers, Hypocriet.

Tenzij je nog nooit in je leven muziek gedownload hebt, heb je niet het recht om mij te bekritiseren.
    /Mod Ga jij maar even een tijdje weg volgens het beleid mag je het er hier niet over hebben. -Conquistador

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nutteloze discussie, gewoon geld betalen voor een product en daarmee basta.

8. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een overkill aan filmpjes zeg. Ik kijk ze niet. Alleen maar zonde. Ik ga hem toch wel halen:)

edit: Hij heeft wel een punt, niemand heeft het recht te zeiken ( behalve moderators) omdat iedereen eigenlijk wel is een keer muziek of iets gedownload heeft.

Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  9. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat ook alle filmpjes even met rust.. ik wil de game fris beginnen.

Het feit dat mensen hypocriet zijn omdat ze zelf ook wel eens wat hebben gedaan is nutteloos, het is meer het feit dat hij roept dat men dan jaloers is omdat hij de game eerder heeft.

Serieus, de dag dat ik jaloers moet worden omdat iemand een game een week of twee eerder heeft op z'n zwerver DVD-R is de dag dat ik dan ook geen geld heb om de games te kopen... :thumbs: maar gelukkig werk ik hard en kan ik het me veroorloven om games te kopen, origineel.
    Tenzij je in china of hongarije woont en het je niet kan permitteren om geld op te brengen voor gamen, maar in een welvarend land met mogelijkheden genoeg zoals nederland dan moet je niet zeuren, maar werken en dan kopen... anders kan de games industrie zometeen inpakken, de PC markt en de muziek industrie zijn al naar de knoppen en als dit soort mafkezen doorgaan met piraten dan gaat dit ook die kant op.
    Dit is trouwens niet op jouw gericht smartass, maar op de piraatjes die toch steeds weer terug komen op dit forum om lekker te vertellen dat ze de game al hebben gedownload.. er mag mij betreft wel wat harder worden opgetreden tegen dit soort.

Genoeg nu... ik wacht met smart op deze game, alleen wel jammer dat hij bijna tegelijkertijd uitkomt met fable 2.. 2 RPG's spelen is wat overkill.. en dan nog midnight club erbij.. deadspace.. bleh, er komen echt te veel games uit. :thumbs:

10. DeltaSquad

DeltaSquad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of Fallout 3 al aan bod is gekomen bij GameKings?
    edit: filmpjes gekeken, wat een pareltje zeg. Leuke details zoals die radio en Nuka-Cola reclame :p

11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    denk niet dat het bij deze mensen om het geld gaat maar dat het voornamelijk gaat om het eerder spelen van games.

Mij maakt het niet uit te wachten. Zorgt alleen maar voor meer Wow momenten als je je erop verheugt

12. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.353
    mwaah ik weet het echt niet fable of fallout. Beiden vechten om een plekje. En tegelijk kopen zal echt niet gaan want ik ben dan dagen zoet. Ik denk dat fable korter is dan fall out dus kan die maar beter uit de weg zijn.

De filmpjes zien er gruwelijk uit en kon me ook niet meer inhouden dan maar een kleine spoiler.

Offtopic: grappig dat iedere nieuwe grote release hier altijd voor dezelfde taferelen zorgt.

13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    He wat vraagjes over de coole filmpjes.

Kan je daarnaast ook kogels kopen voor alles of moet je echt alles vinden.

En je kan neem ik aan net zoals bij oblivion alle lijken plunderen van hun wapens? want die mutanten hebben aardig wat coole machine geweren in hun klauwen. Als dat futuristische is niks voor mij. (alhoewel het me leuk lijkt mensen dood te schieten met een teddybeer!)

Daarnaast vind het wel cool dat je me normale wapens (handwapens enz) ook prima kan overleven dankzij het Vats Systeem (waar ik geen genoeg van kan krijgen)

Hoor die rugzak in het eerste filmpje trouwens bij de minigun? want al die brotherhood of steel gasten in het laatste filmpje dragen hem niet. Hoop trouwens wel dat die gasten een beetje iets voorstellen en niet zoals in Oblivion dom vooruit rennen om daar te worden afgemaakt door de meest kleine vijandjes. Aangezien ze niet mee levelen (toch?) zouden die gewoon af moeten gemaakt kunnen worden.

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zult sowieso wel wapens, armor en ammo kunnen kopen. Ben benieuwd of er ook weer skillboeken in zitten, zoals in de voorgaande delen. En ben erg benieuwd of er kleine, maffe dingen in zitten zoals in de voorgaande delen en zoals met Oblivion (vooral Shivering Isles). :thumbs: Denk trouwens dat die rugzak de ammo voor je minigun bevat (net als in Predator bij Painless :+).

15. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is het erg als je de vorige delen niet hebt gespeeld? is het een nieuw verhaal? maargoed maakt ook niet uit, heb hem toch al besteld :) maar ben toch wel benieuwd. Sowieso waren de vorige delen geen fps ofwel?
    Wat me vooral positief opvalt in de filmpjes etc is de setting echt geweldig.

Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel leuker als je de voorgangers hebt gespeeld denk ik, maar voor het begrijpen van het verhaal is het niet nodig (zei de ontwikkelaar in een interview). Overigens kun je via Gametap(.com?) gratis Fallout 1 spelen. :thumbs:
    Nog maar zo'n 2 weken (3 met verzending vrees ik, via Gamehubs ;)). _O_

17. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    deze game is toch ook wel fokking vet zeg!! wat een maanden zijn het zeg Fable 2, GoW2, Saints Row2, FallOut3, Mirrors Edge,CoD5 pfffffff

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    was die vandaag niet uit? of is dat nou over een paar weken.....

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    30 Oktober toch.

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Op een donderdag?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.