[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Oow joh,maak je niet dik.:)
    En die Virus optie vanuit Independence day zal echt niet kunnen bij deze Aliens,want deze zijn echt en kunnen geen menselijk geprogrameerde virussen oplopen.
    Onze straaljagers zijn geen match indeed,maar zij hebben dan weer bioligische vliegtuigjes in een onsmakelijke insecten vorm.:lol:

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien mogen we wel even mee. Een blokje om neptunes? tripje om de maan?

I call shotgun!

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen, waar maken we ons zorgen over, er is immers een Ancient basis onder Antartica met een power module met de nodige wapen voorzieningen om ons uit de brand te helpen als we echt worden overrompeld. En zo niet, dan helpen de Asgard ons wel.

4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    The Asgards,ja dat zijn pas vette Aliens._O_
    Tikje arrogant,maar dat is juist wel tof aan ze.

5. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Kijk, jij snapt 'em,

maarja, ik heb sowieso m'n tassen al gepakt en ga over een klein halfuurtje naar Atlantis, dus ik ben safe :)

6. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    wat een gelul allemaal, heerlijk. Beter laten ze zich snel zien :+
    Ben erg benieuwd wat er morgen op het nieuws te zien is..
    Zal mij benieuwen..

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Mocht er morgen nog nieuws zijn...

:+

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ain't seen nothing yet, en in Australië is het al een tijdje 14 oktober, terwijl ze in Amerika nu ook wel wakker zijn.

Wie had dat gedacht? :+

Misschien hangen ze ergens midden boven de Grote Oceaan en hebben ze zich verrekend...

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ach in Amerika is het pas 9 uur 's ochtends ofzo dus.. ze hebben nog alle tijd.

10. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Hilarisch dat sommige mensen denken dat er ook maar een grammetje waarheid in het hele gebeuren zit. xD

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat er weinig mensen zijn die echt denken dat het waar is. Het is meer hoop dat het waar is.
    Ik neem aan dat jij ergens toch ook wel *hoopt* dat een voorspelling als deze klopt?

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah.

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    @DulleNL

Je hebt indeed gelijk,er is meer hoop dan geloof in deze.:)
    Maar ik vind het al een domme zet wat ze aan doen zijn,en de echte UFO gelovigen zullen dit echt niet ondersteunen (je hebt soorten UFO logen/gelovigen,degeen die de hype volgen en degeen die vanuit hunzelf opereren zonder de media poespas) naar mijn stelling.
    We willen het allemaal heel graag,we zouden niets liever willen om naar de sterren te reizen ala Startrek.
    Maar het zal volgens mij nog heel erg lang gaan duren voordat een buitenaards ras zich bekend maakt,laat staan in ons interseert.

En als die dag komt denk ik niet dat de Aliens het via de machtigste regering gaan doen,integendeel.
    Want wat hebben ze eraan om ons een beetje te vertellen dat ze er zijn,okee misschien worden ze al gek van ons dat we zo achter ze aan zitten.
    Maar een Alien ras maakt zich pas bekend als er iets van waarde voor hunzelf inzit naar mijn gevoel,bijvoorbeeld een bepaalde grondstof,misschien ons dieren rijk wat ze interseert,of dat ze de Belgische friet willen proberen,wie zal het zeggen.

Maar mijn punt is dat ik het gewoon allemaal te mooi vind,bijna religieus vind ik dit al worden om maar zo te zeggen.
    Nogmaals Aliens komen als ze dat zelf willen en uitkomt en er het nut van inzien,en niet op een mooie afgesproken dag en al helemaal niet met zo'n aankondiging.
    Want ze zullen de mens eerder verafschuwen dan wat anders,kan me echt niet voorstellen dat ze zomaar vriendjes op myspace enzo van ons willen worden.
    Wat vind u van mijn stelling?

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Even gebaseerd op de meldingen die over de hele wereld voorkomen interesseren Aliens zich wel degelijk in ons.
    Sommige omdat wij een ultieme combo zijn van lichaam / brains. Greys hebben veel brains, maar lichamelijk zijn ze een wrak.
    Of we worden gezien als het kleine broertje waar op gelet moet worden.

Niet gebaseerd op eigen ervaringen, maar why not? Klinkt logisch, en die verhalen worden zo vaak 'herhaald' dat er toch een kern van waarheid in lijkt te zitten.
    Je schildert Aliens nu wel af als een stel zelfzuchtige idioten. :+
    Ik denk dus dat er 3 soorten zijn:
    1. Aliens die het allemaal geen drol kan schelen
    2. Aliens die hier willen komen voor zelfzuchtige doeleinden
    3. Aliens die willen helpen. Op wat voor manier ook. Zoals ik zei; net zoals je voor je eigen kleine broertje zou zorgen

Dat gedoe met channelers vind ik inderdaad te veel een religieuze kant opgaan.
    Het zou me niks verbazen als er mensen zelfmoord plegen als ie niet op de 14e / 15e komt. :eek:

Op een afgesproken dag komen lijkt me ook niet zo een goed idee. Ze kunnen ons beter verassen, zodat we ons er niet op kunnen voorbereiden. Zodat mensen niet te veel hoop krijgen, de regering het leger niet inschakelt enz.

Ze hebben geen reden om hier te komen, maar gelijk ook geen reden om niet te komen.

( 'Want ze zullen de mens eerder verafschuwen': lekker positief weer. :+
    Waarom denk je dat?)

En waarom zouden ze zich überhaupt laten zien? Om ons bewust te maken van hun bestaan? Om te laten zien dat de Aarde niet alles is in het Universum? Dat wij als mens niet alles zijn? Om vriendjes te maken? Om ons te helpen?
    Er zijn zoveel mogelijkheden. :)

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wooh wacht even,Aliens zijn welkom hoor voor mij,mits ze zich gedragen lol.
    Maar even zonder gekheid,wat ik alleen bedoel is dat ik niet de logika zie waarom ze zouden komen.
    Misschien willen ze helpen zoals je zegt,nou dat kan uiteraard altijd zo zijn.
    Maar wat ik bedoel is dat ik vind dat buitenaardse erg worden onderschat,en dat ze dezelfde emoties en 'voor rede vatbaar' worden beschouwd.

Misschien hebben ze een hele andere manier van redeneren,en hebben ze een emotie wat wij ons niet kunnen voorstellen.
    Neem bijvoorbeeld Alien vanuit de films,stel als er zo'n ras naar ons zou komen en zegt dat ze in vrede komen zou je dat zeker niet zomaar geloven.
    Want al is dat zo en spreken ze de waarheid,hoe kun je dan een Alien zo vertrouwen met een gevaarlijk uiterlijk?
    Je weet niet hoe ze denken,wat is hun denkvermogen,en hoe zit hun zogenaamde 'normen en waarden' inelkaar.
    Er word meestal verwacht dat ze dezelfde menselijke insteken hebben kwa gedrag,en dat betwijfel ik ten zeerst.

En dat zijn de dingen die ik een beetje bedoel,maar Aliens zelf lijken me geweldig hoor.:)
    Laat maar komen wat mij betreft.

Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  16. Sherman

Sherman Guest

Goed punt, wat ook nog zou kunnen is dat aliens niet vast zijn, maar gasvormig of vloeibaar! :D of dat ze radioactief zijn, je kunt het zo gek niet bedenken, misschien planten ze zich wel voort door middel een mannetjesalien en een vrouwtjesalien die allebei tegelijkertijd aan voortplanten denken! :D In ieder geval, ik denk niet dat ze vandaag (of morgen) komen. Het lijkt me wel ronduit fantastisch maargoed.

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Is er al iets bekend? Stiekem hoop ik ook dat ze komen, maar heb er weinig tot geen vertrouwen in. Maar het zou natuurlijk wel fantastisch zijn!

18. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klote aliens die onze banen jatten, ze moeten maar terug naar waar ze vandaan komen!!!:mad:

:+
    Ik zie het al voor me dat mensen dit gaan zeggen als ze hier 10 jaar zijn ofzo :+

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Niet echt veel, op dit na:

A connection between Google Earth and some photographs

If you may or may not have noticed, the shapes on Google Earth have moved:

We see this very large triangular shape heading down from the arctic down to Northern Canada.

I received these set of two pictures last night from a gentleman in Finland. His email stated:

"Brad, I've just witnessed the most remarkable thing here in southern Finland. Just got back from driving and I'm sending the best photo.

A triangle-shaped object appeared to block the sky for some minutes. It was very dark so there's lots of noice in the picture."

Comparing the two triangle shaped objects on both Google Earth and in Finland, the triangle looks quite identical. Here is a second picture he took:

I asked if he could take video, but he mentioned that it was far too dark to see anything through his video camera.

If this is indeed accurate, this light ship could be of triangular proportions. Which would make sense. As Commander Adama has told me, Sirian vessels are of triangular shape.

Between now and the next few hours we may be able to see something here very soon. If there are any individuals in Northern Canada that are within the proximity of where this shape is now, see if you can locate in the sky and take pictures or video if possible so we can confirm that this triangle-shaped object could indeed be the giant light ship. And if this is the light ship, it spans 595 miles approximately.

Keep your eyes peeled on Google Earth to track this object's path as it appears to be making its way further down Canada to the USA.

More info on this as it develops....

-------------------------------------------------------

edit: Ik zet het er nog maar eens bij: Ik zeg niet dat dit echte foto's zijn. Ik post alleen het verhaal.
    Dit is gewoon de laatste update van http://10-14-08.blogspot.com/

Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm google earth zijn geen live beelden .. dus dat is een broodje aap imho

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina