De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor we zijn nog steeds een topclub met spelers als Delorge en Kennedy. :+
    Nou, ja, leuk dat onze reputatie in het buitenland nog hoog is. Maar het is niet echt reeel.

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Sevilla, want die hebben nog nooit de Champions League gewonnen;):+

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dit heeft al een tijdje niet meer met tussenstanden enzo te maken. Dus hup, naar de andere thread!

4. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb wat posts verwijderd. Reden is de opmerking hierboven.

5. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    'Jaap Stam als scout aan de slag bij Man Utd'

Jaap Stam staat voor een opvallende rentree bij Manchester United. De voormalig verdediger van de Mancunians gaat volgens de Engelse krant The Daily Mail aan de slag als scout bij de club van Sir Alex Ferguson.

Nadat de Nederlander in 1999 met United de Champions League won, bracht de verdediger een autobiografie uit. Daarin stond een kritische alinea over manager Sir Alex Ferguson, waarna Stam binnen de kortste keren werd verkocht aan Lazio Roma. Later zou Ferguson bekennen spijt te hebben van de keuze om Stam van de hand te doen.

De voormalig international was de afgelopen week in Brazilië om een aantal jeugdwedstrijden te bekijken. Volgens de Daily Mail was dit in opdracht van Manchester United. Afgelopen zomer nam Stam officieel afscheid als speler, nadat hij midden in het vorige seizoen stopte. Hij kon als speler van Ajax de motivatie niet meer vinden om verder te gaan.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ontopic(anders wordt Goiz laaiend): 3-1 Botafogo tegen Vitoria! En rood voor Vitoria!

Offtopic: Waarom niet bij Ajax? Wij hebben toch echt de verdedigers keihard nodig! Jammer, gemiste kans van Ajax.

7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er offtopic aan? De scouting van Stam valt volgens mij gewoon onder discussie heur.

Hopelijk zijn die geruchten rondom Ajax die interesse heeft in verscheidene aanvallers bull; en worden er in de winterstop capabele verdedigers aangetrokken.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic is voor discussies over de wedstrijden ;)

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Scouting nieuws hoort hier niet. Dus dit moet in de andere voetbalthread. Zo moeilijk is het echt niet hoor ;)

10. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het omslachtige is dat er drie voetbaltopics zijn..

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad, bijzonder onoverzichtelijk. Ik pleit voor één centraal topic, en mensen die geen uitslagen willen weten moeten gewoon NIET in voetbalthreads kijken ten tijde van wedstrijden...

Op deze manier krijgen we tenminste één centrale, goedlopende thread (de filmthread is het bewijs dat het beter is).

12. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Persoonlijk maakt het me geen zak uit of we een centraal topic hebben of een gescheiden tussenstandenthread. We hebben er alleen een keer een poll van gemaakt en daaruit kwam toch de voorkeur voor de aparte threads.

Ik zal binnensoon wel weer even een nieuwe poll maken om te kijken of die voorkeur nog steeds bestaat :)

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Brazilië - Venezuela:

[yt]QEctyu-9S5Y[/yt]

Paar aardige goals :) Adriano gescoord. Hij is weer in vorm en hopelijk regenen de doelpunten binnenkort ook weer binnen _O_

14. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Nederland is echt slecht!

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Valt Belgie - Spanje ergens te zien vanavond ? _O_

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik wist niet eens hoe laat het begon :+

20.35 op België 2.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mooi, lijkt me een veel leukere wedstrijd te worden in plaats van die altijd zo saaie Nederland in kwalificaties. :eek:

18. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Maar goed ook, want het is zonde van je tijd. (Vandaar dat ik ook nog online ben).

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Belgie 1-0 Spanje :eek:

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Crap, net gemist dan.

Nederland kwam weer goed weg zeg. Maar als je dit zo ziet is PSV wel een echt Nederlands team :+

Edit://Torres eraf. Fok! :mad: Goed voor de belgen maar kut voor Liverpool.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina