1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

  1. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Nope, het is allemaal tamelijk onveilig.. dus bij een overval gewoon geld meegeven en mond houden 8)

    Maarja, ik werk aan een erg druk station aan de A12, zijn altijd veel collega's aanwezig en veel klanten, behalve 's nachts dan zijn het maar 2 man die de boel runnen. Van 21:00 tot 6:00 zit het pantserglas voor de balie maar de rest van de tijd ben je lekker onbeschermd :+
     
  2. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Zijn er veel brandstof boeven? :+
     
  3. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja, er rijden elke shift wel wat mensen door :mad:

    Vaak Polen e.d.
     
  4. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Kunnen die nog vervolgd worden, er zijn camera's neem ik aan?
     
  5. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Wat je doet is een formulier invullen met kenteken gegevens enzo, dan moet je een speciaal politie achtig nummer bellen en die gaan er dan achteraan. Alleen er worden vrijwel nooit aanhoudingen gedaan ofzo.

    Meestal zijn het ook valse platen denk ik 8)
     
  6. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Haha, oostbloklanden :thumbs:
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nou, Amigo weet genoeg die zal ongetwijfeld vanavond wat tanken, een overval plegen en weg rijden. ^^
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    vindk altijd zo asociaal als mensen dan doorrijden. Ik zelf zie ook bij mij in de buurt van die (weet dat het racistisch klinkt, niet zo bedoeld want het is gewoon zo) Marokkanse gastjes die tanken terwilj ze hun integraalhelm (met vizier omlaag) op houden en daarna snel wegrijden. Triest is het.

    Ook ik vind de benzinekosten belachelijk hoog maar ik betaal wel altijd (terwilj mijn kenteken zo is gemonteerd dat hij eigenlijk niet te lezen is :+ )
     
  9. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ebrithil, wanneer werk je weer? Dan kom ik even langs bij de Shell aan de A12. In de buurt van Reeuwijk.
     
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Niet je kogels vergeten 8)

    Ik mag vrijdag weer aan de bak, van 6 tot 14:00
     
  11. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    *kuch* zwartwerken *kuch* seriuus verdient véél beter 8)
     
  12. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta in Zoetermeer in de stad dus niet aan een snelweg ofzo bij Rog retail.

    Wij hebben wel een big ass moersleutel liggen.

    Over het doorrijden is inderdaad echt triest en als je het dan doet doe het dan goed. Bij ons komen ze regelmatig voor €10 tanken (met een auto) en dan rijden ze door. :{
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga vrijdag beginnen hier in hilversum bij een "club/lounge bar".
    werk van 22:00 tot 03:30 en krijg daar 46 euro voor. maar als het uitloopt tot 04:30(of later) krijg ik 60 euro uitbetaald.
     
  14. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Als kwartjesverzamelaar? :+ Toch niet bij knoks he, want daar ben ik weleens. Edit: Onee, dat zit in Almere :):
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  15. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben 16 en zoek nog een leuk bijbaantje gewoon doordeweeks, kan iemand mij wat aanraden wat lekker aantikt?
     
  16. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Zoek werk op een druk tankstation! Heeft wel rare tijden maar is meestal toch redelijk leuk en afwisselend werk :+
     
  17. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga solliciteren bij een supermarkt, als je relatief veel werkt tikken die uurtjes aan het einde v/d maand lekker aan.

    Bij de AH kan je nog profiteren van allerlei regelingen etc, plus daar hebben ze altijd geyle kassa meisjes. :thumbs:
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    TNT Post betaald ook goed. En het is leuk werk.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    @grumpie zou proberen in een winkel of een restaurant werk te zoeken, bij de ah verdient toch echt niet lekker zeker vergeleken met andere werkgelegenheden waar je minstens een euro meer kan verdienen per uur (wat aan het eind van de maand behoorlijk meer is)
     
  20. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot dat het winter of herfstachtig weer wordt. :'-(
     

Deel Deze Pagina