[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof niet dat we helemaal alleen zijn in het grote universum.
    maar ja seeing is believing. de dag dat e.t thee komt drinken bij het koningshuis dan geloof ik erin.

maar dan nog waarom zouden die gasten bij ons gezien willen worden.
    enige waar we goed in zijn is rondjes vliegen in een f16, bommen op elkaar gooien en zijn paar keer om de maan geweest. we staan nog laag in de evolutie keten.

tot nu to is alles nogsteeds speculatie en verhaal van iemand.

ik lach me nog steeds kapot om die bob lazar met ze element 115.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die vent heeft echt torren in z'n hoofd. 't Is best leuk om over te speculeren en te hopen dat het wat is, maar deze vent zit gewoon vastgedraaid in z'n eigen spookverhalen.

Als die knakker alles zo goed weet, waarom komt ie dan niet een keer met fatsoenlijk materiaal op de proppen? Hij weet toch waar de 'frequentie' (:lol:) hoog is?

Nee, er schijnen in die periode (was volgens mij een jaar terug ofzo) een heleboel Chinese lampionnen ofzo losgelaten te zijn daar in de buurt. Gedreven door de warmte van de vlam stijgen ze op.

Volgens mij mogen hete luchtballonnen niet vliegen 's nachts overigens.

Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36

Ja deze man is echt alwetend he.:)
    Eindelijk zijn alle raadsels opgelost,en weten we nu zeker dankzij hem dat alle waarnemingen waar zijn.
    Hij die onze UFO meester is,zal geeerd worden.:lol:

Trouwens,dalijk nog maar eens even langs Niburu surfen,om te checken of er nog een UFO in de Hondenstront is geland ofzo.:thumbs:

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De verklaring van BG waarom het niet doorging.
    [yt]rm4v8ylAxTc[/yt]

En ik blijf erbij: Zij geloofde er 100% in, dus ik geef haar ook nergens de schuld van.
    Het was niet om het geld. Het was niet een hoax.
    Zij is even teleurgesteld (of nog erger) dan ons.

Heeft ze echt contact met de GFL? Wie weet. Ik zou niet weten waarom het niet kan. Maar ik kan natuurlijk niks bewijzen.
    STEL ze had wel contact, waarom zijn ze dan niet komen opdagen? Tsja... Die vraag kan niemand behalve de 'GFL' zelf beantwoorden.

Nogmaals: ik heb geen moment gedacht dat het zou gebeuren; ik heb alleen *lichte* hoop gehad.
    Ik heb nu gewoon medelijden met deze vrouw. Dus nee, ik ben geen sadist zoals *NERAZZURRI* en MaxxRaptor. :+
    (bij die Nibiru gast misschien wel)

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, in d'r achterhoofd moet ze lijkt mij ook wel hebben beseft dat het, in 1 woord; "bullshit" was. Niet?

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet het niet... Er moet een reden zijn geweest waarom zij er zo sterk in geloofde.
    Dat gebeurt natuurlijk niet zomaar.

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog wel een verklaring voor haar: het bestaat niet

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Even ook voor jou Dulle.:)

Maar ik moet zeggen dat ik alleen meer sadistisch ben tegen praktijken waarvan ik voor mezelf weet dat iets niet klopt zoals Niburu,want wat hun zeggen vertellen is gewoon Bullcrap daar hoef je geen raket geleerde voor te zijn dat te beseffen.
    En verder maak ik geen mensen zwart ofzo,integendeel ik omarm ieder zijn mening,ervaring,stelling,passie,en allemaal.
    Ook ik geloof in dingen die niet ieder mens gelooft,en waar ik een eigen ervaring in heb waar een ander sadistisch over kan doen.:)

Maar dan nog over Blossom,om eerlijk te zijn geloof ik haar meer dan die Anton Teuben en je ziet wel degelijk dat ze echt maar dan ook echt teleurgesteld is geworden.
    Okee ze zegt contact te hebben en dat haar het ook gezegd is geworden over 14 Oktober,geloof ik allemaal best.
    En ik heb een beetje het gevoel dat deze mevrouw is voorgelogen,niet zozeer vanuit de Aliens maar ik denk dat hier iets meer aan de hand is dan misschien blijkt.
    Ook het fedratie of light gebeuren klinkt te mooi en te Aards,laten we even ervanuit gaan dat het waar is dat ze bestaan.

Wel vind ik het moedig en heb ik respect dat ze nog voor de camera durft toe te spreken,en vele hadden dat niet gedurft.
    Tja ik vind het lullig dat ze dan niet woord hebben gehouden,mocht dit indeed zo zijn zoals ze vertelt.
    Nu is het punt dat haar contact komt vanuit het spiritueele,en helaas kunnen we niet zeker weten wat er speelt met gedachten en contact van Blossom en zij alleen draait ervoor op.
    Let op ik zeg dit vanuit het oogpunt dat ze dit contact heeft,wat jullie vinden mogen jullie zelf bepalen tis een vrij land haha voor zover als dan.:)

En tja of ik het geloof,om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoewel ik persoonlijk spiritueel gezien het verhaal kan waarderen.
    Er zijn mensen die echt contact hebben met geesten,overledenen waarin ik zeker geloof.
    Maar die UFO verschijningen zelf,ja daar heb ik wel zo mijn twijfels over wat wel en niet echt is en dan komen we bij meneer Teuben aan.
    Maar die gast geloof ik dus echt niet,en is onder mijn ogen een echte Thrill seeker ofzo.
    Ja sorry,maar hem kan ik echt niet serieus nemen.

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Net nog even op Niburu geweest,en wat denken jullie?
    Er heeft iets in de lucht gehangen op de 16de,boven ons landje nog wel en ze geloven daar op het forum dat het een UFO was.
    Misschien dan toch het GPS systeem wat niet zo goed functioneerde.:)

Ook staat er dat Niburu dus de planeet is die ons killed in 2012,natuurlijk wisten we dat al maar even voor degeen die onder een rots hebben gelegen de komende 4 eeuw lang.

En dees nog aan Dulle,Robbie Williams is een nieuw nummer op aan het nemen genaamd Arizona als ik het goed heb en gaat over ontvoeringen door Aliens afcourse.
    En hij vertelde dat er een lichtbol door de studio vloog,en ze vriendjes het ook zagen.
    Tja vul zelf maar in of je het gelooft,maar ik heb m'n bedenkingen.:)

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Niet één van de knakkers die dat beweert was zeker zo snugger om er een foto van te maken??

11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nee precies,of hadden het telefoontje onder het bed laten liggen of dat ze net wilde fotograferen en een reuzen Pelikaan het uit de handjes snavelde.:lol:

12. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet snap is wat ze hier willen? Net als wij kijken of er nog wat anders is denk ik. Dus dan reizen ze van waar ze ook vandaan komen helemaal hier naar toen en dan zijn ze hier eindelijk en dat zouden ze niet landen. Iedereen die dus een ufo ziet liegt of naja het is wat anders dan dat ze denken dat het is.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Jij trekt conclusies op basis van je eigen vage aannames? Riiight...

14. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doet iedereen. Wat zouden ze hier willen? Ik denk hetzelfde als ons. Waarom zouden ze dan niet landen?

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    - Omdat ze paniek kunnen veroorzaken
    - Omdat ze door ons kapot geschoten zouden kunnen worden
    - Omdat ze alleen maar willen onderzoeken en niet willen storen
    - Omdat ze biologisch gezien niet met ons in één omgeving kunnen zijn (ziektes, andere atmosfeer gewend)
    - Omdat ze zich nog niet willen laten zien totdat ze ons definitief aan gort schieten
    - Omdat ze met onze overheden hebben afgesproken zich (nog) niet prijs te geven
    - Omdat ze zich niet in dezelfde dimensie als de onze begeven en helemaal niet fysiek kunnen landen

Zomaar wat mogelijkheden uit de losse pols.

En nee, niet iedereen komt op de proppen met een vreemde, persoonlijke, ondoordachte aanname, en baseert daarop vervolgens dat iedereen die een UFO ziet of heeft gezien dus moet liegen. Dat is gewoon een bijzonder hersenloze manier van redeneren.

Laatst bewerkt: 16 okt 2008
  16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Prophet Yahweh Predicts Spaceships Will Appear Oct. 31st in Support of Senator Obama
    MEDIA ALERT: Prophet Yahweh Predicts Spaceships Will Appear Oct. 31st in Support of Senator Obama

Prophet Yahweh, Seer of Yahweh, Master UFO Caller says that on October 31, 2008, superhuman black men, from other planets, will appear in their spaceships and hover over his UFO Summoning School for three days as a sign that all Americans should vote for Obama as President.

YAHWEH wants people to know that if Barak Obama does not become President, America will quickly be led into a war with Russia via Iran that will result in: a cut off of oil from the Persian Gulf, a great depression, stock market crash, runaway inflation, devaluation of the dollar, food shortages, riots, famine, race wars, out breaks of disease, etc.

Las Vegas, NV (PRWEB) October 17, 2008 -- According to Prophet Yahweh: Some time before Nov. 11, 2008, more than likely before the presidential elections, and possibly on October 31, 2008, at approximately 12 noon, spaceships will start appearing, on my summons request, and hover over my school for all Las Vegans and media to see and film.

He goes on to say that: My UFO Summoning School is located by one of Las Vegas' housing projects in the middle of the ghetto. There I teach people the ancient art of summoning or calling down UFO's and spaceships on-command.

In anticipation of the spaceships' descent, Prophet is planning to install live, Internet broadcast streaming capability at his school. He is doing this so people, worldwide, can see him call down the spaceships on Oct. 31, 2008, exactly at 12 noon, and the spaceships that appear for the entire time they sit up in the sky.

Prophet says that he may be off a little with the dates and some details he gives, but let there be no doubt that something within the general overview of what he says is going to happen.

He claims that these space beings are the Angels of Yahweh, the Creator of all things. And, they are talking to him, on a daily basis, via a sophisticated form of telepathic, non-verbal, none-talk, brain-to-brain communication. Most of the time, when they contact him, he is sleep. At that time, he hears a voice speaking to him inside his head.

He also says that: Unless I am misinterpreting my visions, it's very likely that Yahweh's angels are going to descend down from space, in one of their spaceships, on two different occasions, in a different, single ship, each time, and hover over my school, in Las Vegas, NV for three days so the media can film them.

When asked why the spaceships will appear, Prophet boldly says that: (continued below video)

[yt]Fm5I6RI1sHE[/yt]

One of the many reasons why they will do this is to show support for Presidential candidate Barack Obama. This will be done so people will know that Obama is the best choice to lead America through the troublesome times to come.

"YAHWEH wants people to know that if Barak Obama does not become President, America will quickly be led into a war with Russia via Iran that will result in: a cut off of oil from the Persian Gulf, a great depression, stock market crash, runaway inflation, devaluation of the dollar, food shortages, riots, famine, race wars, out breaks of disease, etc."

Barack Obama, as President, would do more than any other president to keep these terrible things from happening and hold back the tremendous suffering that would come upon the American people.

YAHWEH, the Creator of all things, wants all Americans to vote for Obama, and put him in the office of the President of the United States, so he can immediately go to work against the terrible times to come.

Prophet Yahweh is quick to reveal that his ability to call down sightings is divine and that the Angels of YAHWEH taught him how to summon their UFO flying machines or their spaceships on his prayer signal.

On May 25, 2005, KTNV ABC TV-13, in Las Vegas, NV contacted Prophet Yahweh to put his summoning abilities to the test. At that time, he made broadcast history as the first person to call down real UFOs for mainstream television cameras to film. The news segment, and the UFOs that appeared, can be seen on the "UFO TV News" channel that's broadcast via YouTube.

Prophet Yahweh is available for radio and television interviews and summoning of UFO's for the media to film.

Also, he is willing to allow television stations, and other media, to set up their cameras on his UFO Summoning School's grounds for perfect line-of-sight filming of the spaceships that will appear in the sky directly above it.

Contact Information:

Prophet Yahweh

1-702-722-3216

prophetyahweh @ yahoo.com

source & references:
    http://www.prweb.com/ http://www.youtube.com/watch?v=Fm5I6RI1sHE

Hier het filmpje van 25-5-2005 waar over gesproken wordt:
    [yt]FLFdGEOftMo[/yt]

De ene voorspelling is nauwelijks voorbij of er komt alweer een nieuwe.
    Leuk hoe hij zich alvast indekt.

'Prophet says that he may be off a little with the dates and some details he gives, but let there be no doubt that something within the general overview of what he says is going to happen. '
    Jaja, 'within the general overview'... Zodat ze tegen die tijd kunnen wijzen naar een foto van een vogel en kunnen zeggen dat dat het was?
    En toevalligerwijs zou deze sighting ook 3 dagen duren, net als de 14 oktober voorspelling.

Kijk, ik hoop net zoals bij de 14 oktober voorspelling dat het gaat gebeuren, maar ik heb totaal geen vertrouwen in deze man.
    Ik vind hem overkomen als een oplichter. Iets wat ik bij BG niet heb of had.
    Maar waarom zo kort op het fiasco van BG?
    Dat is toch niet genoeg tijd om geld te verdienen? En de mensen hebben zich nog niet kunnen herstellen van de vorige teleurstelling, dus de kans is groot dat heel veel mensen door de vorige teleurstelling niet geloven.

As always: we zullen zien....

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Shit ,dubbelpost....:+

Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Man je lijkt net een maya die destijds uitkeek naar de terugkeer van quatzacoatl,hun god die hun een terugkeer beloofde naar de heilige land...
    En wat kregen ze mijn beste...Hernan Cortés en zijn conquistadores die hun hele rijk verwoestte ...
    De spanjaarden destijds waren pure veroveraars gedreven door hun zucht naar goud...Wat drijft een intergalactisch volk naar een een planeet zoals onze aarde,samenwerking...vergeet dat maar gerust aangezien veroveraars alleen uit zijn op totale overheersing,en wie kan hun dan ook een strobreedte in de weg leggen aangezien wie de ruimte beheerst de controle over onze hele planeet in handen heeft....
    Jij mag roepen op een kennismaking wat dat betreft,laat het me alleen weten wanneer wat waar betreft,dan moet ik zonodig een bezoekje brengen aan herstal en het engelse sandhurst, en laat dan wat mij betreft die gozers maar afkomen... :thumbs::+

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Tegen wie heb je het nou? :confused:

Oh, zie de edit al.. ;)

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe , jouw beweringen uit losse pols bevatten écht een grote grond aan waarheidsgehalte....

Ik wil liever niet die ruimtejongens in ons wereldbeeld zien verschijnen aangezien wij gewoonweg te zwak zijn om tegen hun in te gaan....

Wie de ruimte in handen heeft kan deze hele planeet naar de verdommenis gooien,ze hoeven zich wat florisante rotsblokjes betreft zich maar te gaan bevoorraden op onze naastbijzijnde planeet de maan om ons daarmee te gaan bombarderen tot we groen en geel tegelijk zien... ;)

En dan mogen wij hier toten trekken zoals we willen...in hollywood zijn we oppermachtig én bezweren wij elk gevaar ,doch fictie en realiteit bevinden zich ieder aan hun eind van het universum ,en je wéét nét zo goed wat het het verschil is tussen willen en kunnen...:thumbs::b:

Laatst bewerkt: 20 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina