Vraagje, misschien heeft iemand er ervaring mee. Ik heb 3 games bij gamehubs besteld en wil dus eigenlijk die 3 games gratis met ups laten komen, alleen komt 1 game pas 3 weken later uit dan de andere 2. Kan ik nu niet vragen om de eerste 2 games met die ups actie verzending te doen en de laatste game gewoon via normale verzending zodra die uitkomt?
Ik heb precies hetzelfde behalve ''14:14:00 UTRECHT NL PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE '' zit er niet tussen bij mij.. vreemd @Grave: Ik weet niet of dat mogelijk is. Ik weet wel dat je als je ze alle 3 met free ups schipping wil verzenden je moet wachten tot de laatste game is gereleased. Maar ik denk wel dat je de eerste 2 met ups kan verzenden en die ene erna dan met normale verzending, maar daarvoor moet je even een mailtje sturen.
Bij mij staat er nu ook weer Dubai wat heb je de nou aan met die UPS laten verzenden, het duurt bijna net zolang als je hem zonder besteld.
Idd bij mij staat er nu dit: Ik word nu wel ongeduldig zeg. Ze mogen wel eens opschieten. Stelletje mongols.
Gaap, die van mij zal dan wel Woensdag ofzo pas komen, mocht hij niet worden onderschept. Ik wacht even dat bericht af van Dulle over het geld dat je dan terug krijgt als je het veranderd naar normale verzending, mocht dat oke zijn dan zet ik Fable 2 en Far Cry 2 maar op normale verzending, weekje binnen en in totaal 14 euro terug. Kan ik weer gebruiken als die misschien worden onderschept
Als je hieronder had gekeken met je track nummer dan had je gezien dat de aankomst datum de 20e is............ http://www.ups.com/content/nl/nl/index.jsx
KUALA LUMPUR MY 17/10/2008 18:58 HERKOMSTSCAN AMSTERDAM, NL 17/10/2008 9:00 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE MY 16/10/2008 5:28 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN bij mij staat er dit. dit vind ik nog al vreemd. volgens UPS is mijn Saint's Row 2 in amsterdam en nu weer terug naar KUALA LUMPUR. en als ie in amsterdam is kunnen ze hem dan niet direct met zo'n bestelbusje brengen ipv tot maandag wachten
Dat van Amsterdam is volgens mij gewoon dat ze de pakketgegevens alvast door hebben gegeven aan de douane. Hij is dus nooit in Nederlannd geweest. Anyway, wat heb je er idd eigenlijk aan om de game met UPS te laten versturen als het met de post net zo snel zoniet sneller is? (buiten de verzekering dan)
thanks. Die UPS-delivery was voor mij nodig omdat ik bang was dat ik hem anders ergens eind van de vakantie zou krijgen. ipv begin van de vakantie naast dat was het voor mij gratis omdat ik voor 4 andere personen heb besteld die met zn alleen 2€ extra hebben betaald. Voor dat geld heb ik voor mij UPS-delivery gekocht.
Klopt niet. Ik had BiA via de standaard post besteld: Op donderdag was hij verstuurd en de maandag erna lag hij hier in de brievenbus.
Vragen kan altijd, maar de actie heet niet voor niets. Als je drie spellen koopt uit de voorraad, dan worden deze gratis met UPS verzonden.
wat gebeurt er eigenlijk als zo'n bestelbusje van UPS kommt als niemand thuis is. Je kan het niet bij het postkantoor ophalen of wel?
Volgens mij laten ze dan een papiertje achter met de datum v.d. volgende levering. Als het dan wéér niet gaat, dan kun je het pakketje bij de postkantoor afhalen