1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rotha

Rotha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nu onderweg naar köln, als die daar is, gaat ie naar NL

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Vraagje, misschien heeft iemand er ervaring mee.

Ik heb 3 games bij gamehubs besteld en wil dus eigenlijk die 3 games gratis met ups laten komen, alleen komt 1 game pas 3 weken later uit dan de andere 2.

Kan ik nu niet vragen om de eerste 2 games met die ups actie verzending te doen en de laatste game gewoon via normale verzending zodra die uitkomt?

3. DonSniffer

DonSniffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde behalve ''14:14:00 UTRECHT NL PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE '' zit er niet tussen bij mij.. vreemd :+

@Grave: Ik weet niet of dat mogelijk is. Ik weet wel dat je als je ze alle 3 met free ups schipping wil verzenden je moet wachten tot de laatste game is gereleased. Maar ik denk wel dat je de eerste 2 met ups kan verzenden en die ene erna dan met normale verzending, maar daarvoor moet je even een mailtje sturen. ;)

Laatst bewerkt: 17 okt 2008
  4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hm ik had stiekem gehoopt dat ie al in nederland was :+

Nu staat er dit:

Laatst bewerkt: 17 okt 2008
  5. DonSniffer

DonSniffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De mijne was eerst in Cologne (volgens de tracker) En dat is nu verdwenen en staat er Dubai 8)

6. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat er nu ook weer Dubai wat heb je de nou aan met die UPS laten verzenden,
    het duurt bijna net zolang als je hem zonder besteld.

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Idd bij mij staat er nu dit:

Ik word nu wel ongeduldig zeg. Ze mogen wel eens opschieten. Stelletje mongols.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gaap, die van mij zal dan wel Woensdag ofzo pas komen, mocht hij niet worden onderschept. Ik wacht even dat bericht af van Dulle over het geld dat je dan terug krijgt als je het veranderd naar normale verzending, mocht dat oke zijn dan zet ik Fable 2 en Far Cry 2 maar op normale verzending, weekje binnen en in totaal 14 euro terug. Kan ik weer gebruiken als die misschien worden onderschept :lol:

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138

Als je hieronder had gekeken met je track nummer dan had je gezien dat de aankomst datum de 20e is............

http://www.ups.com/content/nl/nl/index.jsx

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 20/10/2008.

Hehe, gelukkig ook Maandag. :)

11. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    KUALA LUMPUR MY 17/10/2008 18:58 HERKOMSTSCAN
    AMSTERDAM, NL 17/10/2008 9:00 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
    MY 16/10/2008 5:28 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

bij mij staat er dit. dit vind ik nog al vreemd. volgens UPS is mijn Saint's Row 2 in amsterdam en nu weer terug naar KUALA LUMPUR. en als ie in amsterdam is kunnen ze hem dan niet direct met zo'n bestelbusje brengen ipv tot maandag wachten

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dat van Amsterdam is volgens mij gewoon dat ze de pakketgegevens alvast door hebben gegeven aan de douane. Hij is dus nooit in Nederlannd geweest.

Anyway, wat heb je er idd eigenlijk aan om de game met UPS te laten versturen als het met de post net zo snel zoniet sneller is? (buiten de verzekering dan)

13. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    thanks.

Die UPS-delivery was voor mij nodig omdat ik bang was dat ik hem anders ergens eind van de vakantie zou krijgen. ipv begin van de vakantie naast dat was het voor mij gratis omdat ik voor 4 andere personen heb besteld die met zn alleen 2€ extra hebben betaald. Voor dat geld heb ik voor mij UPS-delivery gekocht.

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat is een verschil van bijna 2 weken.

Standard post = 2 weken

UPS = 3 dagen

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Klopt niet. Ik had BiA via de standaard post besteld:

Op donderdag was hij verstuurd en de maandag erna lag hij hier in de brievenbus.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Standard is ook best snel, had Lego Indiana Jones in precies een week. Moddereter nog veel sneller :eek:

17. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vragen kan altijd, maar de actie heet niet voor niets.
    Als je drie spellen koopt uit de voorraad, dan worden deze gratis met UPS verzonden.

18. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij de laatste keer UPS,dan maar een paar dagen langer wachten wel 7 euro
    goedkoper uit.

19. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    wat gebeurt er eigenlijk als zo'n bestelbusje van UPS kommt als niemand thuis is. Je kan het niet bij het postkantoor ophalen of wel?

20. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij laten ze dan een papiertje achter met de datum v.d. volgende levering.

Als het dan wéér niet gaat, dan kun je het pakketje bij de postkantoor afhalen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina