[Schoenen] Show die mooie schoentjes!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door miepjuu, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    AMIGAD hij koopt een vrouwenmodel. Bitches please :{ Weet je hoeveel wijven er in mannen overhemden, broeken en schoenen lopen. Nee dat is allemaal prima, koopt een gozer een keer schoenen die "officieel" voor vrouwen zijn en de pleuris breekt uit. Kleuters :):

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    ...

Moraalridders.

3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mis mee als een man een vrouwenmodel draagt? Zolang de schoen je bevalt lijkt het me normaal.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Gelukkig heb ik daar nooit last van met mn maatje 44-45 :)

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er denk ik ook totaal aan hoe je ze draagt.. Als je ze helemaal op vetert, dan zullen ze wel vrouwelijker staan, als je de lip voor je broek doet, is er niet zoveel aan de hand gok ik

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Of met een rok erboven..

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik had het ook niet door hoor, vind ze ook wel tof.

Paar weken terug weer naar Adidas overgestapt. Had een paar jaar terug echt heerlijke schoenen die uiteindelijk letterlijk uit elkaar vielen. Op vakantie was ik destijds opeens mijn halve zool opeens kwijt :+. Daarna nooit meer schoenen gevonden die echt zo goed zaten. Tot een paar weken terug. Voor het eerst via i-net dus het was een gok, maar damn wat zitten ze lekker 8) Ben meer van de wat "rustige schoenen" zonder teveel zooi erop en opvallende kleuren en deze vond ik dan ook direct erg tof. In het echt komen de kleuren een stuk beter uit dan op dit plaatje.

<3

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zit eraan te denken om deze:

http://caliroots.com/system/search/product_vert.asp?id=8470

En dan ook een van deze 2 te halen:

http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=11226
    http://caliroots.com/system/search/product_vert.asp?id=14559

Zou samen 77 euro exclusief verzendkosten zijn. zit alleen te twijfelen tussen de vans. Vind de eerste mooier, maar die zijn volgens styl3dd nogal standaard. Wegens het feit dat die op meer plekken te kopen zijn ofzo. Ach ik weet niet zoveel van schoenen, maar vind het niet lauw om met zijn 20'en in 1 school op dezelfde schoenen te lopen :+

Edit: vind die van jou ook erg mooi cookie, hou alleen niet van die hoge zolen :+

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Huh, die Vans hebben ook hoge zolen :p. Halve zool.

Ik vind die Vans wel tof, koop gewoon degene die je het mooist vind. Als je zo iemand bent die mainstream standaard kut vind ben je verkeerd bezig.

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Haha, ik denk ik zeg maar niks 8)

Hoge zolen vind ik altijd wel wat fijner lopen. En dan ben ik tenminste precies 2 meter :+

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ach, ik bedoel het iets anders. Lastig uit te leggen, bij deze adidas valt het eigenlijk nog wel mee ook. Niet zo goed gekeken denk ik, doel meer op dit soort zolen:

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja, we snappen hem. Kwam alleen wat krom eruit :+

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :+ heb ik wel vaker last van als ik erg moe ben, ach jah. 5 dagen weinig geslapen en gister avond me hele kamer ondergebarft dus mag me vergissen toch :+

@ Tyrant, ik ben niet zo van oh nee het is mainstream dus ik wil het niet, maar geef toe het is een beetje irritant als je overal om je heen mensen ziet met dezelfde schoenen als jij aan :emo:. Ga ze denk toch halen, maar zie wel. Even uitrusten en er dan nog eens naar kijken

14. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zie net dit topic en heb ook net nieuwe schoenen, dus waarom ook niet:

Nike Skeets, flashy en zitten erg lekker.

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Very nice, hou wel van bruine schoenen.

Zie overigens net dat op caliroots er bij add to cart choose size staat. En geen 1 van die ik net heb gepost staan in 10 :'-( moet toch echt nieuwe schoenen ::mad:

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zag ze idd toen je ze eerder postte en vond ze ook wel tof alleen vind ik de kleur van het logo iets minder.

17. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het op mijn paar?
    Ik hou wel van het flashy logokleurtje, enkel is het wit moeilijk zuiver te houden.

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ja, maar dat is gewoon mijn smaak. Schoenen zijn nice verder :) En dat wit is idd een hel, weet ik nog wel van mijn vorige schoenen.

19. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, ik gebruik nu wel een spraytje 1 keer in de week om het zo zuiver mogelijk te houden. Maar over het algemeen zorg ik ook altijd goed voor mijn spullen :)

20. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    vanmiddag een post met mijn nieuwe vanss :D

Misschien wel ff een collectie fototje maken hehe

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina