1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Schoenen] Show die mooie schoentjes!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door miepjuu, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

    Remco Guest

    Fake of niet fake.. ze zijn dope, zien er goed uit, en ik ga toch niet aan iedereen's neus hangen wat ik ervoor betaald heb;)
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Fakes zijn sneu...

    Maar ieder zo zijn smaak ;)
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook niet op fakes willen lopen.. Al is het alleen maar omdat mensen die er verstand van hebben ze zouden herkennen als fakes.. Dat hele ding van "Ik trek me niks van andere mensen aan" gaat dan niet echt op imo.. Ben sowieso niet van de neppe dingen.. Heb een neppe rolex en een echt Diesel horloge, en ik draag die Diesel, terwijl die Rolex veel gangsturder is :+ Puur omdat ik dat gewoon sneu vind zoals Moddertje al zegt.
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik vind het ook sneu, m'n voetbalshirtjes koop ik ook real, al snap ik het daar nog wel een beetje. Die prijzen met bedrukking zijn asociaal voor een t-shirtje. Schoenen vind ik ook echt iets heel anders. Dat moet gewoon van goed materiaal zijn. Daarnaast is het gewoon kansloos als een sneakerhead je ziet lopen op fakes, gewoon not done.
     
  5. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het bij "fake"-schoenen toch een ander verhaal. Neppe merkkleding kopen mensen vaak om toch de blits te maken met hun kleren en net te doen alsof het echte zijn. Echter bij schoenen is het vaak gewoon erg moeilijk om überhaupt nog aan sommige soorten te komen. Als jij de schoenen mooi vindt en het niet is omdat de real ones 600 euro kosten dan is het imo vrij logisch dat je ze koopt. En naar mijn idee, alhoewel ik geen kenner ben dus reken me er niet op af, zal de kwaliteit van een "fake" schoen niet erg veel verschillen van de kwaliteit van een original. Maarja ik heb dan ook niet echt heel veel limited sneakers, sowieso geen Nike, alleen een paartje Adidas wat misschien limited is :+
     
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Gasten, ik heb even wat hulp nodig. Loop al een tijd op munich's, maar heb nu me 2de paar echt helemaal versleten (mee naar me oude werk gegaan, voetballen op nat gras etc. etc.) en moet echt een nieuw paar. Nooit echt zo geïnteresseerd in schoenen, maar laatst met styl3dd en nog 2 gasten in Berlijn rondgekeken en vind nou toch wel hard.

    Had:
    [​IMG]
    nog gepast, en vond ze echt vet, maar het model staat een beetje raar bij mij (misschien wennen) dus die had ik niet gehaald. Styl3dd had me al eerder een caliroots laten zien en heb daar beetje rondgekeken en 2 echt vette paar gezien en stond op het punt die te bestellen, maar hadden niet meer in mijn maat (en waren on sale).

    Komend op mijn vraag. Kunnen mensen hier mij een beetje informeren waar ik ook nog veel keuze heb om vette schoenen te vinden, liefst online aangezien ik me maat toch wel weet. Ik zoek schoenen van maximaal rond de 100 euro per paar, hou van beetje simpel geen overdadig gebruik van kleuren al helemaal niet van die vage kleuren. Dus laat de harde (online) shoppa's maar horen :D

    bvd
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Fakes heb je ook in allerlei verschillende soorten. Over het algemeen zullen de materialen en pasvorm van een fake een stuk slechter zijn dan het origineel. De fakes moeten immers zo goedkoop mogelijk gefabriceerd worden en moeten alleen lijken op het origineel. Van de buitenkant dus. Echte sneakermerken willen over het algemeen toch wel enigszins kwalitatief spul afleveren.

    En over je tweede zin, nu willen mensen toch ook de blits maken met hun schoenen en net doen alsof ze echt zijn? Daarnaast moet je niet vergeten dat een schoen iets is waar je op loopt. Een nep t-shirtje fladdert om je heen maar die schoen die moet je ook ondersteunen op allerlei ondergronden. Daarnaast willen de meeste mensen ook nog dat ze een beetje lang meegaan. Ten minste, ik wel. En die fakes zijn vrijwel altijd pauper gefabriceerd. You do the math. Don't buy fakes.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Dat model hebben ze iig al zelfs bij noardlords: http://www.boardlords.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=87_162&products_id=2373

    Standaardmodelletje, dus niet echt moeilijk om te vinden. Anyway, ebay blijft online toch de beste plaats om veel soorten te vinden.
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    8) ebay, moet daar al wel half jaar lang geld aan betalen. Moet dat dan maar even doen :+

    Ik had dat model overigens geshowed, om te laten zien wat ik mooi vond. Het zag er alleen beetje raar uit "onder mij" dus die zoek ik niet. Denk dat ik ebay maar even ga rondneuzen.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Let wel op: Er zweven ook behoorlijk wat fakes rond op ebay ;)

    Ik kan volgende week als het goed is trouwens een paartje lobsters ophalen:
    [​IMG]

    :)
     
  11. Remco

    Remco Guest

    Hoezo zou je dat zien, ze zien er toch gewoon echt uit.. en sowieso kan mij dat echt niet schelen. Ook al zou er helemaal geen nike of ice cream op staan, ik vind de schoenen gewoon tof om de schoenen en niet om het merkje dat eraan zit.. En mijn budget reikt niet zover dat ik schoenen van 600 euro kan betalen, dus als ik ze dan voor 70 euro kan krijgen, dan doe ik dat gewoon, of ze nu echt zijn of niet.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Oh, dat zie je wel degelijk. Als je je er niet in verdiept dan zie je het verschil in sommige gevallen misschien zelf niet (bij de betere fakes dus) maar er zit altijd wel een verschil in wat een getraind oog heel snel opvalt. ;) Het maakt je denk ik ook niet uit dat die fakes van 70 euro voor geen meter zitten en binnen notime uit elkaar vallen? Nee joh, heb je volkomen gelijk in. Gewoon rocken die fakes, ga je veel plezier aan beleven.

    Als je een model met cw dat 600 euro kost niet kunt betalen, dan doe je het toch gewoon niet? Er zijn genoeg andere cw's die je misschien ook leuk vind en die geen 600 eu kosten. Ook Nike's kun je, als je een beetje moeite doet, best voor wat minder vinden.
     
  13. Remco

    Remco Guest

    Waarom zouden die dan in no time uit elkaar vallen? Ze worden allemaal gemaakt door kindertjes in de Filipijnen..
     
  14. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop liever altijd wel echte merken inplaats van Fake sneakers.
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nou dat heb ik al min of meer uitgelegd. Die grote merken willen over het algemeen toch wel een product neerzetten wat van enige kwaliteit is, hence dus het gebruik van betere materialen. En fakes worden vaak gemaakt van zo goedkoop mogelijk spul zodat er bij een relatief lage verkoopsprijs toch een flinke winst uit te halen valt.
     
  16. Remco

    Remco Guest

    Ok prima, maar toch denk ik dat die kwaliteit niet zo slecht is als jij zegt.. In ieder geval: Nieuw deeltje..

    Klik
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 okt 2008
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Dan gaat deze dicht en gaan we daar verder.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina