Presidentiële Verkiezingen Amerika

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tediz, 4 jan 2008.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ach, het is toch een doorgedraaid kutland. Deze is wel errug droog:

:lol:

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Gezichtsuitdrukkingen zijn wel leuk.
    Wat was er trouwens in 2004?

En ik denk ook dat Obama vermoord zal worden, er lopen nog steeds gekke Amerikaantjes rond die daarmee ''hun'' land willen beschermen.
    Ik hoop wel dat Obama wint, dat baseer ik vooral op de cult of personality,
    En een geniale zet van McCain om een vrouw onder zich te zetten, maar misschien had ie iets kieskeuriger mogen zijn.. In een peiling bleek dat zo'n 60% van de mensen niet meer op McCain stemden vanwege Palin, nice work John;)

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    even bij blijven, het Palin effect is al weer uitgewerkt. Ze heeft zichzelf totaal voor schut gezet op tv.

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ben benieuwd wat voor straf daarop staat..

Wat een debiel wijf is dat zeg :eek: Tenminste, als dat artikel gisteren in Metro op waarheid gebaseerd is.

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    In 2004 lag John Kerry ook voor, ik verwacht dit keer eigenlijk niets anders. Mocht Obama toch winnen, dan zou het mij verbazen dat Amerika klaar is voor een zwarte president. Er zal ergens wel een gek lopen die daar een eind aan wil maken. :eek:
    Ik vind het ook mooi om te zien hoe geen enkel land behalve Amerika John McCain zou stemmen.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dat bedoel ik juist, hij dacht een geweldige zet te doen door een vrouw aan te wijzen, maar haar intelligente en opspraak hebben McCain alleen maar fout gedaan, en dat stapelt zich alleen maar op.

Als McCain meer had stilgestaan bij zijn keuze van vrouw had het een hele goede zet kunnen zijn, maar hier werkt het averechts

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    sorry vekeerd gelezen viktor :).

Het grootste probleem met de huidige peiling is trouwens dat het maar de vraag is hoe reeel de antwoorden zijn van ondervraagden. Veel Amerikanen durven niet toe tegeven dat ze liever niet op een zwarte man stemmen. Ik geloof het pas als de eerste exit polls binnen komen.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    WASHINGTON -

Ruim twaalf miljoen Amerikanen hebben gebruik gemaakt van de mogelijkheid vóór 4 november te stemmen.

De meeste vroege stemmers hebben voor de Democratische presidentskandidaat Barack Obama gekozen. Dat blijkt uit cijfers die gisteren door de staten zijn vrijgegeven.

In Florida hebben de Democraten 45 procent van de vroege stemmen binnengehaald, de Republikeinen 40 procent. In Iowa stemde 49 procent tot nu toe op Obama, tegen 28 procent voor McCain.

Obama staat met 58 procent ruim op kop in Louisiana. Zijn rivaal behaalde hier 29 procent.

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er goed uit :D

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik volg het allemaal niet, en weet er ook bar weinig van af. Maar heb liever Obama dan die McCain Friet. Als ik die gast zie denk ik meteen aan zo'n gast die elke Arabische land wil opblazen.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Net die kiesmeter gedaan van de eerste pagina, en daar kwam (gelukkig) obama uit. Wat Fiasco al zegt, ook ik weer er vrij weinig vanaf, maar Obama tegenover McCain ziet er een stuk geruststellender uit dan zo'n ouwe dikke yankee die elke moslim vies vindt.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    88% had ik zelf bij die test van jou. Voor obama natuurlijk.

Vind McCain of Palin(g) allebei geen goeie voor het presidentsschap (palin ook maar genoemd, want we moeten nog maar kijken of McCain de eed red, mocht hij gekozen worden)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Ik denk nu wel bijna zeker te zeggen dat die gaat winnen.

15. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Hebben jullie deze al gezien.}:]

De beide hitler imitators bijelkaar,weg met mcchicken.:mad::b:

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Resultaat

U heeft op grond van de antwoorden 97% overeenkomst met

Barack Obama

Lijkt me duidelijk...

17. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    56% McCain :p (Niet echt overtuigend dus ;))

Ik weet niet op wie ik zou stemmen. Obama vetrouw ik ook niet echt. Heb zo'n onderbuik gevoel dat die man dingen achter houdt. Ik weet niet wat het is.

Ik denk trouwens dat McCain niet een 2de bush (zou) wordt(en). Al ben ik ook geen fan van die man. Dat hij oud is doet er voor mij niet toe. Pallin mag wel weg, eng mens :p

Ik hoef ze allebij niet 8)

Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als McCain president word en tijdens zijn 1ste White-House speech zegt dat de wereld plat is, gelooft 99,99% van Amerika dat het zo is.

Let op mijn woorden, als Obama het word word hij binnen 2 maanden dood geschoten. Als McCain het word, word hij waarschijnlijk keihard dood geneukt door Sarah Palin.

[EDIT]
    Ben trouwens net gebanned op de SuperHeroHype forums omdat ik de foto die ik hier op pagina 3 heb gepost. Met als reden : Obscene picture. Grappig, vind er weinig obscene aan. Je mag daar wel iedereen volschelden met nigger en KKK moffo, maar een picture met nigger erop mag dan weer niet. Leuk

19. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    U heeft op grond van de antwoorden 67% overeenkomst met Barack Obama

Tja, dacht ik al. Het is dan ook dat ik meer anti-Mccain ben dan pro-Obama, o.a door de Iran kwestie :)

20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    86% Obama:cool: verwacht, vooral door Irak-kwestie

Deel Deze Pagina