[TK] Hele zooi drugs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Benson, 25 okt 2008.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    niet alleen de sector logistiek.
    de hele Nederlandse economie zal er zwaar onder leiden gezien wij zeer afhankelijk zijn van de import en voornamelijk export.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, door de negatieve gevolgen die de logistieke sector gaat ondervinden dan 8) Geez....

3. RecklessL1fe

RecklessL1fe Gamer in heart

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze het in the first place niet legaal hadden gemaakt, dan zaten we hier ook niet over te discussieren heb ik zo. Als Het gebruik van wiet nooit gelegaliseerd werd, dan hadden mensen ook geen reden om boos te worden in tegenstelling to als het later verboden werd. Maarja tuurlijk heeft Nederland het gelegaliseerd. Ik bedoel het verkoop van wiet heeft natuurlijk goede economische gevolgen voor Nederland. Tenminste dat denk ik.

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een feit. Het is allemaal maar een vage bedoeling. Het sluiten van coffeeshops resulteert weer in (meer) huisadresjes/straathandel. Dat is hetgene wat de politie níet wil. Wij hadden 2 coffeeshops, één van de twee is al gesloten, en de andere willen ze ook dichtgooien. Dat is om problemen vragen.

Je word gedwongen om op een illegale manier aan je wiet te komen op deze manier. Laat ze lekker, van mensen die een jointje roken heb je geen last. In tegenstelling tot mensen die zat zijn. Een café baas heeft bij wijze van spreken liever een café vol mensen die 'stoned' zijn dan een café vol zatte mensen.

Maar mensen die er geen ervaring mee hebben of er niks van af weten, die hebben geen idee.

Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij uitleggen waarom er opeens zoveel mensen zijn, die willen dat de coffeeshops gesloten worden en dat softdrugs verboden moeten worden?
    Waarom willen ze die dingen verbieden. Ik vind het zulke onzin!

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Betutteling. Zoals nu ook met het rookverbod. En dat wordt alleen maar erger. Over een tijdje word je als je in de friettent komt eerst gewogen voordat je iets mag bestellen....

Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Hek is van de dam, 1 dec gaat het paddoverbod in, ben bang dat softdrugs ook snel de lul zal zijn. klote cda

8. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik zou zelfs zeggen legaliseren die handel in wiet en dan vooral met het oog op regulering.
    Dit gedoogd beleid is natuurlijk al erg vreemd, waar halen de shops hun wiet nou vandaan?
    Denk dat als je het gaat legaliseren je veel beter in de hand hebt hoeveel en welke wiet er verkocht wordt. (waarschijnlijk wel met lagere THC waarden..)

9. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil zelf bepalen of ik wiet rook of niet.
    Ik doe het eigenlijk nooit meer, ik rook ook geen normale sigaretten, maar toch.

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Maar het rookverbod is om mensen (horeca personeel en niet rokers) te beschermen tegen de gevolgen van het roken.. Daar ben ik het dus wel mee eens.

Coffeshops hoeven daarentegen niet gesloten te worden wat mij betreft.

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wat de fundamentele bedoeling is van het rookverbod, ergens is het ook wel goed hoor....maar aan de andere kant zou ik ook een heel topic kunnen volspammen met argumenten waarom ik het er niet mee eens ben, gemeten vanuit persoonlijke ervaringen in de horeca sinds 1 juli dit jaar. Wat ik niet doe, want daar gaat het hier niet over.

Anyways, blow zelf ook al een hele tijd niet meer dus wat dat betreft kan het mij persoonlijk ook niet meer zoveel schelen wat er gebeurt....maar de betutteling hoeft van mij zeker niet erger te worden. Dat voorbeeld van die friettent die ik noemde is misschien wat doemdenkerig, maar je moet er toch niet aan denken dat het ooit zover komt :)

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in het zuiden van Nederland word de ene shop na de andere gesloten. Ze zijn begonnen in Terneuzen bij ons, Vlissingen, en straks willen ze de shops in Middelburg, en in Brabant de shops in Bergen op Zoom en Roosendaal gaan sluiten. Allemaal vanwege de Belgische drugs 'toeristen' die overlast zouden veroorzaken.

Wat gebeurt er dan: de Belgen komen alsnog naar de steden om wiet te halen, maar dan niet in de shops maar bij straat dealers of huis adresjes of whatever. En dat geld niet alleen voor de Belgen maar ook voor ons. Dus dan krijg je dat gezeik weer.

Het lijkt wel of ze niet weten waar ze mee bezig zijn.

Laatst bewerkt: 13 nov 2008

Deel Deze Pagina