FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Bij mij is LB speler wisselen. LT doe ik ook trucjes mee en dus ook afschermen.
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Afschermen is toch RT?
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dat is sprinten. ;)
     
  4. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoewel ik eigenlijk altijd met barca speel heb ik vaak het zelfde probleem met m'n tegen standers. Zelf gebruik ik messi eigenlijk vrij weinig en loopt het meeste positie spel dan ook via Xavi en Iniesta, die bij mij denk ik samen de meeste goals scoren. Het ligt er denk ik maar net aan wie tegen je speelt. Want ik heb ook genoeg mensen gezien die alles op Ibrahimovic geven :'-(.
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja of alles op Ronaldo en dan voorgeven en dan op Berbatov en zelf schiet je dan met een spits alla Makaay tegen de paal of de keeper. Erg irritant, vooral met de interactive league waar je vaak het mindere team bent. Ranked match heb je daar geen last van.
     
  6. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    kan iemand mij vertellen hoe ik met mijn club tegen andere clubs kan of te wel een a ndere club kan uitnodigingen om tegen mijn club te spelen?
     
  7. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    dan ga je na controller opties en dan bij schieten op doel cpu hulp UITzetten . dan moet je gewoon zelf richten en als je dat een maal door hebt ...... 8)
     
  8. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    En bij de voorzetten? Helpt dat ook misschien? Heel vaak als ik een voorzet geef op iemand op de 5-meter gebied, dan gaat hij de bal helemaal terug naar de 2e of zelfs richting de middellijn ofzo. Ik wil gewoon een snelle voorzet op de kop van mijn spits of iemand geven die in komt lopen....

    Ik heb nu CPU-hulp overal aanstaan geloof ik, misschien toch maar op semi zetten en offline veel games oefenen op rookie ofzo :)
     
  9. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop echt dat er binnenkort een patch uitkomt want ik word het spuugzat dat je die nummers niet kan veranderen in manager mode, en dat spitsen bijna altijd op lage nummers zoals 2 geplaatst worden... Ik had bij Ajax een paar ex-spelers terug gehaald (Zlatan, Chivu, Sneijder, De Jong) en allemaal van die kut nummers. Zlatan op 2, Chivu 9 etc..

    Hoe ik aan het geld kom voor deze spelers?;) M'n Be a pro speler verkocht voor 92 miljoen aan NEC8) Dit mogen ze ook wel even fixen van mij want no way dat NEC zoveel geld heeft te besteden!
     
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al die hulp op semi of uit gezet maar dat is ook niet echt heel realistisch, je schiet alleen de richting op waar je heen loopt, dus je schiet loodrecht vooruit vanaf je looprichting.

    Er is wel iets raars aan de hand trouwens, speelde in het begin altijd met Liverpool. Het ging als een trein, na een wedstrijd of 30 haalde ik bijna geen overwinning meer. Toen wat gaan zoeken en bij Inter uitgekomen. Ook weer na een wedstrijd of 40 kom ik niet meer tot overwinningen. Echt heel erg raar, ik creeer geen mooie kansen meer, geen uitgespeelde mogelijkheden ofzo. Dus ben ik ook maar een noob geworden en voor Barca gegaan.
    Eerste wedstrijd verloren, mede omdat ik alle opties op handmatig of semi had staan waarschijnlijk maar niks lukt me meer. OF me tegenstanders zijn zo goed geworden OF ik ben matig aan het worden, geen idee.
     
  11. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Denk dat jij matig aan het worden bent.
     
  12. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Indeed! Ik heb het ook door.

    Heeft iemand een leuke suggestie voor een leuk team die wel goed meekomt maar niet zo uber the uber is als Man Utd en Barca?
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Juventus :thumbs:
     
  14. dopje15

    dopje15 Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Juventus daar speel ik ook vaak mee. of Arsanal
     
  15. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2

    zijn je spelers wel fit genoeg? als je steeds de zelfde spelers in de basis hebt en ze nooit laat rusten zijn ze op een end niet fit meer. moet je even kijken in team manegement.
     
  16. ponymaster

    ponymaster Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er meerdere mensen die problemen hebben met het inloggen op de EA servers? Kom er nu al 2 dagen niet op. Ondanks dat ik gewoon verbinding heb met Xbox live.

    Daarvoor had ik zo nu en dan problemen. Vreemde is dat mijn maten zonder problemen online kunnen spelen.
     
  17. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin. Je schiet gewoon de richting op waarop je richt.
     
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zeg ik toch ook? Ik liep recht vooruit maar wel een meter naast de paal zeg maar, hemelsbreed, en ik schoot ook precies rechtvooruit, niet in een hoek o.i.d. wat normaal wel gebeurd bij cpu-hulp
     
  19. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast, je hoeft toch niet je pookje in de looprichting te blijven houden terwijl je schiet?
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben begonnen met Manager Mode, geen enkele game tot nu toe gesimmed. Heb er wel eentje voortijdig afgesloten en daarmee met 3-0 verloren. Word dit ook als SIM geteld? Hopelijk niet.

    Waarom zie ik m'n eigen gemaakte speler niet in Liverpool staan? Vreemd. Heeft dit te maken met het feit dat ik hem halverwege m'n Manager mode gemaakt heb?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina