Gisterenavond laat nog even 3 potjes gedaan, 2 tegen Barca en Man Utd en 1 tegen Man City.
Tegen Barca en Man Utd gewoon de hele wedstrijd de betere, zelfs meer dan 10 schoten op doel per wedstrijd. Bij beide games lopen Ronaldo en Messi over de flank na een weggewerkte corner. Ze lopen beide mijn verdediger er gewoon uit doordat mijn verdediger eerst stil gaat staan en naar de speler beweegt, terwijl ik duidelijk echt aangeef recht naar achteren rennen.
Met deze winger lopen ze verder en schuin mijn strafschopgebied binnen. Daar is Eto'o en Rooney ondertussen ook gearriveerd en die schieten simpel de 1-0 binnen. Ook allebei in de laatste 10 minuten. Ze hadden totaal geen skill, constant de bal naar Ronaldo, Rooney, Eto'o of Messi en maar rennen rennen en rennen. Totaal geen positiespel ofzo. Elke keer kon ik mooi de bal overnemen en weer over naar de aanval.
Paar keer alleen voor de keeper maargoed, hoe ik dan "normaal" wel scoor nu zeker 4x niet. Met de binnenkant van de voet schuin of recht op de keeper aflopend en een stapje naar rechts. Raar dat het nu niet ging maargoed, so be it.
Wedstrijd erna was ik natuurlijk flink gefrustreerd en tegen Man City kwam ik met 2-0 achter. Eigenlijk nog verdiend ook en hij had nog meer kunnen scoren. Pas in de 2e helft ging het wat lekker draaien en in de 60e en 69e minuut maakte ik de 2-2. Daarna wat kansen over en weer en in de laatste minuut een voorzet op Ibra -> 2-3
. Hij wilde nog een revanche maar ik ben maar naar bed gegaan.
In deze match had ik het minder erg gevonden als ik had verloren, hij speelde echt mooi positiespel en ik was te gefrustreerd om rustig voetbal te spelen. Ik denk dat ik voortaan Barca en Man Utd maar echt ga ontlopen ofzo, niet dat ik niet kan winnen ofzo maar de wedstrijden verlopen constant precies hetzelfde.
Bal naar Ronaldo / Messi / Eto'o / Rooney -> rennen rennen rennen rennen -> afmaken of voorzet en dan alsnog koppen terwijl ze gedekt staan door 2 verdedigers.
Klik om te vergroten...