Wat mijn goal & verdediging? de hele 2de helft was de bal bijna altijd op jou'n helft, dus aan geluk lag het echt niet..
Mijn goal was gewoon een voorzet, waaruit een vrijstaande man hem binneknikt.. weet niet wat daar zo 'lucky' of ongewoon aan zou moeten zijn? waarom accepteer je trouwens niet als ik je gelijk erna weer invite? anders kom nu even.
En over die herhalingen, dat viel best wel mee hoor, alleen in de rust ja, toen was ik even snel naar de wc.. zijn maar 30seconden hoor...
Verder is het ook maar een spelletje.. leuk dat je fanatiek bent.. maar breng ook nog enigzins respect op voor je tegenstander en ga niet daarna argumenten lopen zoeken waardoor jij niet hebt gewonnen. Zoals zeike over mijn verdediging (zo komt het over..) Als mijn verdediging, in jou'n ogen, werkelijk zo slecht was. Waarom prikte je er dan niet 'gewoon' wat goaltjes in? Naar mijn wete heb je ook niet erg veel kansen gehad hoor
Volgens mij , als het geen toernooi zou zijn, was je wel zo iemand die zou gaan leaven ofzo .. althans zo kom je in mijn ogen over.. Maargoed, het volgende potje , als jij mij gaat inmaken, omdat ik óh zó slecht kan verdedigen , en het natuurlijk een natte droom is voor jou'n spits om daar tegen te voetballen.. zal ik daarna ook wel eens heel kinderachtig gaan doen en heel veel dingen gaan opsommen waarom ik niet heb gewonnen, zoals , ' ik had wind tegen ' etc.. En ja, ik heb een kutdag
Laatst bewerkt: 29 okt 2008