1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NIEUW!!! The Autumn Tournament (MELD JE NU AAN!)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GODZILLA, 25 okt 2008.

1. Shariff

Shariff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oops, double post.
    Verwijder dit a.u.b

2. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je helemaal.Als je wil kan je met dat ander toernooi met Sporting Portugal mee spelen ik zag vandaag pas dat ik daarbij mee bij doe.Ik doe toch al met alle toernooien mee anders is het teveel

3. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Sporting - Leverkousen 0-1

Tering wat een wedstrijd. Lucky you zeg :lol:. Die goal :'-(. Je verdediging :'-( En waarom laat je elke herhaling lopen? Laat je heel de rust de tijd uittikken zonder wat te veranderen? :emo:

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Sporting lissabon 0-1 Bayern leverworst

45' Helmes

@ robbin, Goed gespeeld, al heb je toch ook hier en daar erg veel geluk gehad, balle van 11 meter die ik naast en over schiet of op de keeper, en die bal op de paal.. zijn allemaal dinge waar ik weer gelijk kon maken of zelfs voor kon komen. Bij mij was het 't allemaal nét niet, terwijl jou'n ballen binnekant paal gingen , en ik had dat geluk gewoon net.

Moet ook erg wennen met Bayern leverkusen, vooral het middeveld is me erg langzaam

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Wat mijn goal & verdediging? de hele 2de helft was de bal bijna altijd op jou'n helft, dus aan geluk lag het echt niet..
    Mijn goal was gewoon een voorzet, waaruit een vrijstaande man hem binneknikt.. weet niet wat daar zo 'lucky' of ongewoon aan zou moeten zijn? waarom accepteer je trouwens niet als ik je gelijk erna weer invite? anders kom nu even.

En over die herhalingen, dat viel best wel mee hoor, alleen in de rust ja, toen was ik even snel naar de wc.. zijn maar 30seconden hoor...

Verder is het ook maar een spelletje.. leuk dat je fanatiek bent.. maar breng ook nog enigzins respect op voor je tegenstander en ga niet daarna argumenten lopen zoeken waardoor jij niet hebt gewonnen. Zoals zeike over mijn verdediging (zo komt het over..) Als mijn verdediging, in jou'n ogen, werkelijk zo slecht was. Waarom prikte je er dan niet 'gewoon' wat goaltjes in? Naar mijn wete heb je ook niet erg veel kansen gehad hoor ;)
    Volgens mij , als het geen toernooi zou zijn, was je wel zo iemand die zou gaan leaven ofzo .. althans zo kom je in mijn ogen over.. Maargoed, het volgende potje , als jij mij gaat inmaken, omdat ik óh zó slecht kan verdedigen , en het natuurlijk een natte droom is voor jou'n spits om daar tegen te voetballen.. zal ik daarna ook wel eens heel kinderachtig gaan doen en heel veel dingen gaan opsommen waarom ik niet heb gewonnen, zoals , ' ik had wind tegen ' etc.. En ja, ik heb een kutdag :)

Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  6. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed gelijk rematch? Maar jij ging weg :eek:? Ik vond de goal redelijk lucky als er van mij 3 man in het centrum staan :'-(. Ik zit nu ajax te kijken dus ben even niet beschikbaar.

Uhmm, sorry hoor, ik leaven? Had ik dat dan ook nu niet gedaan? Vroeger conclusies. En ja je verdediging. BIj elke corner staan we 1 op 1 en jij hebt met hoeveel keer 5 a 6x dat de man die mijn speler dekt de bal half half raakt maar toch net genoeg zodat ie bij jou speler komt? Ach, ik ga er geen woorden aan vuil maken. Zeg ook nergers dat je onterecht heb gewonnen. Had 0-0 eerlijker gevonden, maar ach. Dat zal wel.

7. dopje15

dopje15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tottenham Hotspor - Fenerbahce 1-1

56 min Pavlyuchenko
    69 min Kazim Kazim

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, als we rematch zouden doen, had jij 2x thuis gespeeld. Dus ik moest je wel inviten. Na ajax even de 2de wedstrijd doen?

9. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Prima, het maakt toch niet zoveel uit of je uit of thuis speelt? :lol:

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Jawel, dan is mijn verdediging altijd beter...

11. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
  12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    :):

Het staat in de spelregels dat je allebei 1x thuis moet..

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gelukkig iemand die me begrijpt. Doe jij hier nog niet mee dan? Wil wel graag Sporting zijn met dat andere toernooi en dat jij ajax hier word?

14. dopje15

dopje15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fenerbahce-Tottenham Hotspor 1-1

41 min dos santos 0-1
    61 min Guiza 1-1

Gele kaarten:

1x Woodgate

15. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Ik begrijp je ook hoor. Kijk maar in eredivisietopic:+:9

@ Voltreffer
    Ik accepteerde je invite niet, omdat ik tegen Ralluf aan het spelen was. Zit nu Feyenoord te kijken en daarna ga ik nog wel even samenvattingen kijken, dus anders morgen spelen??

16. Shariff

Shariff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net 2x tegen ErikBOX 0-0 gespeeld.
    Was een van de saaiste wedstrijden ooit. =(

17. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Zag het ja! Kan eventueel ook wel na de samenvatting nog. Invite maar als je me ziet!

18. dopje15

dopje15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouu iemand uit poulee b?

19. Shariff

Shariff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net 2 wedstrijden tegen Don Juan NL gespeeld.

1e:
    Anderlecht - Tottenham

0-0

2e:

Anderlecht - Tottenham

2-1

2x N.Frutos
    1x A.Lennon

Don Juan, je bent een toffe gozer. :9

20. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord