[FIFA 09] B-Tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Viktortje, 20 okt 2008.

1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd 2 mooie wedstrijden. Nog ff 2x winnen en ik ben door :D

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    1-1 en 2-2 tegen mitziej. Wat een wedstrijden allebei. Bij de 2e wedstrijd staat hij met 2 schoten gewoon 2-0 voor in de rust. Ik kom gelukkig nog terug naar 2-2. Denk dat het niet genoeg is om door te gaan naar de volgende ronde!

3. Mitzz

Mitzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waren leuke wedstrijden idd!! baal toch wel dat we de 2e gelijk speelde:9

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    hahahahah 2 punten gehaald?? Dus ik ben nog gewoon door ook???!! Beterz had ik dus echt niet verwacht.

Wordt een spannende pot die laatste tegen victor.

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Speel die nu ff dan weet ik of ik door ben :D. Jammer dat ik niet 1 van die 2 had gewonnen :mad:

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heb al aan Viktor gevraagd maae hij wil niet spelen vanavond.

7. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    doe maar vrijdagavond na 22:00 uur

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Damn het is ook wel een hele soannende poule, maar een rampscenario voor mij.
    2 wedstrijden heb ik heel knullig niet gewonnen, tegen Don Juan had ik een punt verdient en tegen Emjeej eigenlijk de 3 punten.
    Als ik de laatste wedstrijd tegen Don verlies of gelijkspeel lig ik eruit, maar als ik win wordt ik zelfs groepswinnaar!
    Dat Danny en Don Juan allebij een keer hebben gewonnen is voor mij heel fout, ik had trouwens verwacht dat Danny groepswinnaar zou worden maar nu kan ik hem eruit schieten!
    Don Juan is sowieso door..

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Iemand uit mijn poule die nog wil spelen? Moet nog tegen WD Orange en Project Zer0!

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahahah ja ik had het totaal niet verwacht dat ik door zou gaan. Zeker met jou en Danny als sterke spelers in de poule.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Huh? Emjeej zit toch in mijn poule?

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Tja ik denk dat hij in de war is met mittzie.

13. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Emjeej, morgenavond spelen? En dan niet precies online komen als ik begin met Online Clubs ;)

14. KillerMJ

KillerMJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uuhmm... denk dat ik dat wel ga redden.... rond 20uur ?
    Eigenlijk is vrijdagavond altijd zo'n avond van ben net thuis en zit in de bios of dergelijksavond, dus weet niet of ik er wel ben :)

Of bedoel je vanavond :p

Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wat als je niet alle wedstrijden gespeeld hebt voor zondag? Ik kan morgenavond of zaterdagavond wel. Ligt eraan wanneer ik moet werken!

16. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel vanavond:9

Of vanmiddag.

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik had wel verwacht dat ik 1x van mitziej zou winnen. Maar bij allebei de wedstrijden scoorde hij zijn 1e kans. Bij de 1e wedstrijd was dat de 45e minuut. Vol op de aanval gespeeld allebei de wedstrijden maar helaas niet kunnen winnen. Ik ben voor Don, die moet jou verslaan :D

18. Mitzz

Mitzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er mag dan wel bij vermeld worden dat ik verdedigend gewoon erg goed opgesteld stond en dat je geen een keer een 1 op 1 kans hebt gehad. En tuurlijk heb ik ook wel et geluk gehad dat me eerste aanval er gelijk (mooi) invliegt, maar geflatteerd waren die 2 gelijke spelen niet! :D

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik kwam niet 1 op 1 omdat ik alleen maar op je helft speelde. Zo speel ik ook met Benfica dus dat is helemaal niet erg. Maar het is wat lastig kansen creeren. En je kan heerlijk counteren met Suozo. Jij speelde precies hoe ik online speel dus daar is niks op af te dwingen!

20. Smoby NL

Smoby NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sporting CP - Porto Algere.

De opdracht was duidelijk ik (Sporting) moest winnen om door te gaan, Porto Algere moest niet verliezen om door te gaan.

ik begon aanvallend maar kreeg de 1-0 om de oren
    daarna maar meteen omgezet naar zeer offensief. en hij ging 2e helft erg verdedigen. ik geef hem hierin gelijk ik had precies hetzelfde gedaan aangezien ik 2x moest scoren.
    toch viel hij dan in de 81e minuut de 1-1 ik zeg tegen Dyonko, ach ik heb nog maar 9 minuutjes maar ja hoor 89e minuut 2-1. dus met heel veel geluk door naar volgende ronde. Mijn excuses aan Dyonko, maarja zo kan het lopen in voetbal:p

Sporting CP - Porto Algere 2-1
    23' 0-1 Alex
    81' 1-1 Liedson
    89' 2-1 Vukcevic

geen kaarten

Deel Deze Pagina