1-1 en 2-2 tegen mitziej. Wat een wedstrijden allebei. Bij de 2e wedstrijd staat hij met 2 schoten gewoon 2-0 voor in de rust. Ik kom gelukkig nog terug naar 2-2. Denk dat het niet genoeg is om door te gaan naar de volgende ronde!
hahahahah 2 punten gehaald?? Dus ik ben nog gewoon door ook???!! Beterz had ik dus echt niet verwacht. Wordt een spannende pot die laatste tegen victor.
Damn het is ook wel een hele soannende poule, maar een rampscenario voor mij. 2 wedstrijden heb ik heel knullig niet gewonnen, tegen Don Juan had ik een punt verdient en tegen Emjeej eigenlijk de 3 punten. Als ik de laatste wedstrijd tegen Don verlies of gelijkspeel lig ik eruit, maar als ik win wordt ik zelfs groepswinnaar! Dat Danny en Don Juan allebij een keer hebben gewonnen is voor mij heel fout, ik had trouwens verwacht dat Danny groepswinnaar zou worden maar nu kan ik hem eruit schieten! Don Juan is sowieso door..
Hahahah ja ik had het totaal niet verwacht dat ik door zou gaan. Zeker met jou en Danny als sterke spelers in de poule.
Uuhmm... denk dat ik dat wel ga redden.... rond 20uur ? Eigenlijk is vrijdagavond altijd zo'n avond van ben net thuis en zit in de bios of dergelijksavond, dus weet niet of ik er wel ben Of bedoel je vanavond
Wat als je niet alle wedstrijden gespeeld hebt voor zondag? Ik kan morgenavond of zaterdagavond wel. Ligt eraan wanneer ik moet werken!
Ik had wel verwacht dat ik 1x van mitziej zou winnen. Maar bij allebei de wedstrijden scoorde hij zijn 1e kans. Bij de 1e wedstrijd was dat de 45e minuut. Vol op de aanval gespeeld allebei de wedstrijden maar helaas niet kunnen winnen. Ik ben voor Don, die moet jou verslaan
Er mag dan wel bij vermeld worden dat ik verdedigend gewoon erg goed opgesteld stond en dat je geen een keer een 1 op 1 kans hebt gehad. En tuurlijk heb ik ook wel et geluk gehad dat me eerste aanval er gelijk (mooi) invliegt, maar geflatteerd waren die 2 gelijke spelen niet!
Ik kwam niet 1 op 1 omdat ik alleen maar op je helft speelde. Zo speel ik ook met Benfica dus dat is helemaal niet erg. Maar het is wat lastig kansen creeren. En je kan heerlijk counteren met Suozo. Jij speelde precies hoe ik online speel dus daar is niks op af te dwingen!
Sporting CP - Porto Algere. De opdracht was duidelijk ik (Sporting) moest winnen om door te gaan, Porto Algere moest niet verliezen om door te gaan. ik begon aanvallend maar kreeg de 1-0 om de oren daarna maar meteen omgezet naar zeer offensief. en hij ging 2e helft erg verdedigen. ik geef hem hierin gelijk ik had precies hetzelfde gedaan aangezien ik 2x moest scoren. toch viel hij dan in de 81e minuut de 1-1 ik zeg tegen Dyonko, ach ik heb nog maar 9 minuutjes maar ja hoor 89e minuut 2-1. dus met heel veel geluk door naar volgende ronde. Mijn excuses aan Dyonko, maarja zo kan het lopen in voetbal Sporting CP - Porto Algere 2-1 23' 0-1 Alex 81' 1-1 Liedson 89' 2-1 Vukcevic geen kaarten