[FIFA09] Eredivisie

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpine, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    FC Volendam 0 - 0 FC Utrecht

    geel voor Bakens (Volendam) en ???(Utrecht)

    Verhoeven had een goede dag en Utrecht had geen geluk, om de wedstrijd even te beschrijven :9
     
  2. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    FC Utrecht 0-0 FC Volendam

    Ik weet niet hoeveel kansen ik had zeker rond de 10-15 maar geen een keer gaat die bal erin .... Gewoon 2 punten verspeeld.
    En verder Skoubo bakt er niks van schiet 2x de bal naast als de Verhoeven op de grond lag ...

    Nesu geel
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  3. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Dazlindragon kun je donderdagavond?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja ik kan nu ook wel?
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    NEC 3 - 1 NAC Breda

    Bij mij scoorde Amoah, wie er bij NEC scoorden weet ik niet. Moet viktortje maar even zeggen. Ik drukte een beetje te snel weg, want mijn tweede helft leek helemaal nergens naar. De eerste helft ging goed, had zelf het idee dat ik toen op voorsprong had kunnen staan. Ik raakte een beetje gedemotiveerd toen ik de bal gewoon in zijn schoenen schoot met mijn keeper. Scoren was toen een koud kunstje voor hem. Maar goed, viktortje speelde het voor de rest goed uit. Ik probeerde een hele aanvallende opstelling na de 2-1 maar dat werkte volgens mij averechts. Het werd daardoor gatenkaas achterin.
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    ado - az 1-1

    Leuke wedstrijd, alleen in de laatste minuut kwam ik er door en toen werd ik neer gehaald. Weet niet of ik het goal had gered met die slome voorhoede maar baalde daar wel van

    Geel:
    Horvath (ado)
    Pocognoli (az)
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    NAC Breda - NEC 1-3

    Nac begon iets vuriger aan de wedstrijd wat resulteerde in een kopbal op de lat na een corner, maar niet meer, Nac's tactiek om de diepe bal op Amoah te geven was niet erg succesvol.
    In de 17 de minuut maakte ik met John de 1-0, dat was overigens een uitgespeelde kans en geen cadeautje;)
    NAC maakte de eerste kans daarop de 1-1.
    De eerste helft eindigde in evenwicht wat op dat moment terecht was.
    De 2de helft ging ik 4-4-2 spelen wat de doorslag gaf.
    In de 55ste minuut doorzag ik waar supremacy de bal heen gooide als keeper en kwam ik er tussen, 1-2.
    Supremacy ging in de aanval wat mij ruimte gaf waardoor ik de rest van de wedstrijd weinig problemen kende en ik uit een uitgespeelde corner de 3-1 maakte.

    17' John 0-1
    22' Amoah 1-1
    55' Van Beukering 1-2
    71' Van Beukering 1-3
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb al zin in de nieuwe speeldag
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja die tackel was m'n broer. Ik had liever niet getackeld maarja. Vond eigenlijk dat ik toch de betere was, jammer genoeg gingen mijn kansen er niet in.

    Wie hadden er gescoord dan? Ik weet iig Dembelé aan mijn kant dacht ik..
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Aan mijn kant was het Milic. Vond het wel gelijk opgaan. Zoveel kansen had je niet en speel altijd verdedigend met ado!
     
  11. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    FC Twente 1 - 1 FC Volendam
    N'Kufo 1-0 (pen)
    Van Dijk 1-1

    FC Twente begon door vol op de aanval te spelen wat tot veel gevaar leidde, toen uit een counter kwam Lopes (Volendam) 1 op 1, hij had alle tijd maar schoot naast. De daarop volgende doeltrap werd in de voeten van Tuyp gespeeld wat hij natuurlijk had moeten afmaken, als degradatieclub mag je zulke gigantische kansen niet missen, want ze zijn zeer schaars. Maar goed, deze korte opwelling werd teniet gedaan en Twente ging weer door met waar het mee bezig was; aanvallen, persoon x kreeg een sliding van voren tegen zich (van Boots) en de scheidsrechter floot voor een in mijn ogen onterechte penalty, N'Kufo schoof 'm erin, een verdiende 1-0 voor Twente, maar ik hou niet van penalty's tegen, had liever een uitgespeelde kans als tegengoal gehad. In de resterende 7 minuten tot rust ging Volendam aanzetten en na de zoveelste mislukte voorzet van rechts lukte Twente het niet om uit te verdedigen, Van Dijk nam de bal over en schoot binnen; 1-1. In de tweede helft gebeurde er niet teveel boeiends geloof ik, we kregen beiden nog kansen, Twente had de betere kansen, Volendam had het balbezit. Al met al zat er meer in voor beiden maar was het gelijke spel wel rechtvaardig vind ik.

    Geel: Boots (Volendam)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja was wel beetje pech beide goals:9 ik had liever mijn actie afgemaakt en voorgegeven aan n'kufo die vrij stond inplaats van neegehaald te worden. En tja de 1-1 was heel ongelukkig, ik kop hem met douglas tegen wielaert aan waardoor de bal zo voor de voeten van Van Dijk komt. ging daarna echt ultra offensive spelen maar kwam er niet meer helemaal doorheen.
     
  13. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord en Groningen, wanneer? :)
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Godsmack2570 wanneer wil je Heerenveen - NEC doen?
     
  15. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Nu?
    Welk team ben je eigenlijk?
     
  16. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Feyenoord 2-0 Ajax
    7' 1-0 De Guzman
    50' 2-0 Stekelenburg (ED)

    Mijn oude club verslagen:). Stekelenburg had waarschijnlijk veel sympathie nog voor me dat ie besluit een eigen goal te maken. Zonder grapjes, ik vond het een goal van Tomasson. Ajax domineerde de wedstrijd zonder kansen te krijgen en ik werd bij veel aanvallen wel gevaarlijk. Zo miste Makaay 2x voor open doel. Al met al toch de klassieker gewonnen:)

    Wanneer kan je Willem II???
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ''mijn'' oude club?

    Wat dapper dat je het jouw club durft te noemen.
     
  18. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe moet ik ze dan noemen?? Het is toch een feit dat ze ook van "mij" zijn geweest:confused:
     
  19. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Ajax ;).

    Robbin92 heeft wat mij betreft terecht gewonnen. Ik had weliswaar de overhand qua balbezit, maar kon in de aanval totaal geen vuist maken.
     
  20. Franz12

    Franz12 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik ook misschien nog meedoen of niet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina