[Fable 2] Hulptopic [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 okt 2008.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ben in Archon knot en ik ben bij de 2e puzzel met die spikes op de grond, ik snap dat die kaarsen zeggen hoe je moet lopen. Nu sta ik voor die kast met die kaarsen en nu kan ik niks doen. Dat schieten op die bol werkt ook niet?

edit ahhhhh

Ik kon gewoon doorlopen. Maar nu zit ik met een groter probleem, die deur ging open, toen kreeg die optie om die bol te melee'en dat deed ik knalt die deur weer dicht, en ik kan hem niet meer openen, omdat die bol in de muur verdwenen is, en ik er niet meer op kan schieten. Iemand?

Vaag gezeik maar ik heb hem gehaald! Een grote hint als je de deur open hebt sla daan niet tegen bol aan, want dan knalt de duer weer dicht en moet je terug gaan naar de vorige save. Dus als je slim bent save je je in iedere kamer.

Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  2. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik denk dat je evil moet zijn om evil laugh te krijgen (logisch) want ik heb hem wel.

3. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok...dank, dat is het dus :)

Ik heb overigens nu al een kleine ton in mijn enige vrouw gestoken, maar meer dan slap ouwehoeren (ondanks de 'come over to my place' expression) vindt er niet plaats. Wellicht verkeerde vrouw gekozen ofzo? Wel huizen, cadeau's en andere rommel...meer dan meldingen hoe blij ze is krijg ik niet ..:)

Verder @SirGiiooo: Superbedankt :)

4. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ja de evil laugh heb ik juist gekregen (ik heb 11369 renown) en ik ben zelfs helemaal niet evil :)

dus gewoon genoeg renown hebben denk ik ;)

5. blackboss

blackboss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bezig met de quest dat je geld moet doneren aan de tempel of light. dat heb ik dan gedaan maar daarna zegt dat gastje, dat ik moet wachten op zenith (of zo iets) en dat ik dan een grote donaties moet doen en dan krijg ik iets. Maar wanneer komt die zenith?

6. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    tussen 12.00 en 12.59pm lijkt me?

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wat is de quest voor het Bowerstone Castle zodat je hem kunt kopen?

Ik zit hier namelijk met Lady Grey en dat mens wil alleen maar het kasteel :+

In spoiler bitte :)

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Argh, waar zit die verdomde boekenwinkel? Heb me al dood gezocht (en ondertussen wel de kapster/styliste gevonden) maar kan 'm écht niet vinden. Als ik via de grote poort Bowerstone binnenstap, de brug over, en nét niet het plein opstap, waar moet ik dan heen?
    En waar kan ik nog een leuke/goede kledingwinkel vinden? En hoe zit het met pantsers? Ik vind wel veel kleding, en af en toe iets wat in de buurt van pantser komt. Ranger outfit bijvoorbeeld.

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Links heb je 3 huisjes, direct na de brug, het is de 3de.

Edit:// Het kasteel heb ik nu btw. Die krijg je na het uitspelen van het spel.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, had al hulp gekregen via #lionhead (mIRC/quakenet). Wel achterlijk dat ik dat niet door had. Maar goed, weet het nu! :)

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Edit:// Ik ben maar even van Gender verwisseld want het was dus gewoon een "fabeltje". STD's hebben toch geen gevolgen? Op wat uiterlijke dingetjes na...

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik wil mijn Patron even mergen met mijn speler. Hij heeft toch maar 8000 en in het spel inmiddels zelf 3000, dus zal niet zoveel uitmaken, maar ik had even een vraagje over wat er gebeurt wanneer ik dit doe. Ik heb namelijk nog niet alles gehaald wat ik wilde in de Pub Games, en kan ik me ingame gold gebruiken in me fable 2 pub games spel toch? dus als ik later stinkend rijk ben kan ik dan zo 5ster worden?! (beetje op feiten vooruit lopen :+) En waar krijg ik dan die items?

Wil namelijk even een huisje kopen in de stad van me "chickie" zodat ik niet helemaal me huis hoef op te zoeken voor de "trouwerij" :+

Edit: in datzelfde stadje (oakfield) zit een games master waar ik hem kan mergen met een patron btw, maar wil niet opnieuw beginnen in me pub games spel
    Edit2: mongo zal dan wel gedelete zijn zie ik, maar neemt "chicken chaser" dan zijn plek in in de game?
    Edit3: nog even een vraagje: Waar zijn al die inns? :+ moet elke keer trespassen om een bedje te vinden

Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  13. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik een bowerstone juist de book shop vinden ? want ik wil effe snel alle dog tricks leren zodat ik verder kan gaan met de demon doors en de main quest :)

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    3de van links als je vanaf de brug komt (was er net :+)

15. dirtybolle

Leuk Bevonden:
    0
    merci, effe kijken als ze hebben wat ik zoek :D

EDIT: ja ze hadden wat ik zocht, ik denk dat ik voor zo'n 4000 à 5000 gold boeken heb gekocht :p

16. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Oke even een vraag. Hoe kan ik de achievement halen van perfect co-op expression. Had namelijk gisteren met me broer even co-op gedaan en de ene co-op achievement hadden we zo binnen maar die ander hoe moet dat want we hebben geprobeerd tegelijk zelfde expression enz. maar het lukte voor geen meter. En nog een vraag er is een achievement voor een perfecte date met iemand maar hoe kan je een date doen dan, moet je gewoon ergens heen lopen met die gene of wat?

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Gewoon als ze followed gaan naar haar favoriete plekje en geef haar haar favoriete gift (mocht dat niet staan bij like is dat alleen maar makkelijk :+)

18. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan ga ik zo proberen.

19. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp het niet :)

Na de quest hero of will ligt elke vrouw er bijna om te bedelen, behalve mijn eigen vrouw..:)

Ik ben getrouwd met Alex (volgens mij dezelfde - hoe vreemd dan ook dat dit mogelijk is - van die quest met die geest). Ze is happy, heeft een bigass huis en rent altijd achter me aan als ik op de marketplace rondloop. Ze is altijd happy met de cadeau's etc. Helemaal in het begin wilde ze wel 'aan de arbeid', maar nu nooit meer. Toen wist ik niet hoe ik haar mee kon krijgen. Later wel, en toen werkte het niet.

Ik heb dat boek (Come Heither ofzo?) al tig keer gekocht. Ik heb dus ook bij Flirten die 'Come to my house' actie. Die werkt dus niet, ze reageert er simpelweg nooit op. Of ik haar nu eerst tig cadeau's heb gegeven, met daarbij wat 'leuke' opmerkingen, er gebeurt niks. Als ze zelf aangeeft aan de slag te willen, geef ik de thumbs up...maar ook hier gebeurt er dan niks. Elke andere vrouw volgt direct gehoorzaam, zonder enig bezwaar :). Nu is het op zich geen probleem, behalve dat ik mij afvraag of het een soort bug is?

Daarbij heb ik ruim 4 huizen in het dorp gebruikt als woonhuis waar ze woont, als ik echter upgrade van het ene naar het andere huis, blijft het oude huis in gebruik. Dit huis kan ik dus niet meer verkopen etc. Ook niet verhuren. Maw. ze woont in 1 huis, maar met de drie oude huizen kan ik niks meer...

Volgens mij is er verder niet zo heel veel 'aan de hand met me' :)

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb ik ook :mad: dan zegt ze dat. Dus doe ik thumbsup, en vervolgens kan ik alleen sleep :confused:

Deel Deze Pagina