Ik ben getrouwd met Alex (volgens mij dezelfde - hoe vreemd dan ook dat dit mogelijk is - van die quest met die geest). Ze is happy, heeft een bigass huis en rent altijd achter me aan als ik op de marketplace rondloop. Ze is altijd happy met de cadeau's etc. Helemaal in het begin wilde ze wel 'aan de arbeid', maar nu nooit meer. Toen wist ik niet hoe ik haar mee kon krijgen. Later wel, en toen werkte het niet.
Ik heb dat boek (Come Heither ofzo?) al tig keer gekocht. Ik heb dus ook bij Flirten die 'Come to my house' actie. Die werkt dus niet, ze reageert er simpelweg nooit op. Of ik haar nu eerst tig cadeau's heb gegeven, met daarbij wat 'leuke' opmerkingen, er gebeurt niks. Als ze zelf aangeeft aan de slag te willen, geef ik de thumbs up...maar ook hier gebeurt er dan niks. Elke andere vrouw volgt direct gehoorzaam, zonder enig bezwaar
. Nu is het op zich geen probleem, behalve dat ik mij afvraag of het een soort bug is?
Daarbij heb ik ruim 4 huizen in het dorp gebruikt als woonhuis waar ze woont, als ik echter upgrade van het ene naar het andere huis, blijft het oude huis in gebruik. Dit huis kan ik dus niet meer verkopen etc. Ook niet verhuren. Maw. ze woont in 1 huis, maar met de drie oude huizen kan ik niks meer...
Volgens mij is er verder niet zo heel veel 'aan de hand met me'