[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

1. Lewis Hamilton

80,0%
  2. Felipe Massa

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Godver, godver, godver, dacht echt dat die binnen was :'-(

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    juist niet, hamilton is kampioen... ik had ook liever massa gehad. maar er kan veel gebeuren in de laatste bocht8)

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    En het was maar een kort feestje dan :+:thumbs:

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Wat een laatste ronde. Massa heeft gedaan wat hij moest doen, maar ik ben ontzettend blij dat het toch Hamilton is geworden. Na al dat gestennis met straffen, waarvan minimaal 1 keer Hamilton imo onterecht bestraft werd vind ik het ook niet meer als terecht dat Hamilton kampioen is. Maar wat een race zeg, echt te gek.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    YESSSS! wat was ik boos op die vettel toen hij Hamilton inhaalde, wat een vuile ***. Maar opeens zag ik die vriendin van Hamilton juichen en het ferrari team stoppen en wist ik het : HAMILTON :eek: ongelooflijk

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    GEKTE! :eek:

Hamilton dus. Massa zichtbaar geemotioneerd, was duidelijk zwaar aan het balen. Terecht. Jezus de tering, m'n pa riep al door de kamer: FERRARI! En ik zeg: Pa, Hamilton staat op lijst als 5! Wat betekent dat? :eek: Kwam gelijk met de beelden van pappa Massa en kornuiten. Nou, een WK voor Hamilton dus.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die vriendin van Hamilton stond te juichen, dus ik dacht die staat mooi voor lul want ze denkt dat Hamilton kampioen is geworden, en een shot daarna zie ik de pitcrew van Ferrari juichen en dan naar het beeldscherm kijken. Maar ben blij dat Hamilton het geworden is.

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Deze reacties vatten de hele race samen. _O_

Fantastisch begin, saai middenstuk, maar het slot speekt voor zich. Mijn hart ging tekeer toen Kubica ervoor zorgde dat Vettel Hamilton passeerde. Ik zag al mijn hoop vergaan. Totdat ik ineens die Nicole Sheridan naar buiten zag rennen en een seconde later "5 Ham" in beeld verscheen. Hè? Ik heb nog steeds geen goede replay gezien van Timo Glock. :mad:

Maar wow! Wat een spanning! Ik had niet gedacht dat het zou gebeuren, maar gelukkig.

9. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, het einde was geweldig! Olav schreeuwend dat Massa hem heeft, dan die vriendin van Lewis juichend in de pitstraat. Ik dacht: "god, die heeft er niets van begrepen." Blijkt dat Glock is terug gevallen, Lewis toch nog kampioen. Fu*king Brilliant !

Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    JAJAJAJAJAJA :D

Geweldig, een typisch einde van 2008.! Ik was al helemaal teleurgesteld dat Hamilton het niet redde, en toen zag ik een Toyota rijden met een rode helm en toen was het van: JEEEEEEEEUJ :thumbs:

11. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Waarom boos op Vettel? die deed wat elke coureur zou doen in zijn positie. Wees dan boos op Kubica die zich ineens ermee gaat bemoeien terwijl hij op een kansloze plaats ligt. Sneller of niet hij had gewoon achter Vettel en Hamilton moeten blijven rijden.

12. Remco

Remco Guest

Man, wat ziekelijk. McLaren en Ferrari vrijwel tegelijk de pitstraat op om te juichen. Hamilton!:)

13. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik al ;) Ik doelde meer op feestelijke confetti zooi en muziek enzo :)

Complete samenvatting van de race :cool:

Echt een geweldig spannend einde

Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Die laatste ronde was Glock kompleet aan het schaatsen op zijn droge weerbanden....En nog voor de laatste bocht bocht stormden Vettel en Hamilton hem voorbij....

Jezus, wat een einde,en hoe totaal geluk en diepe ontgoocheling in een fractie van een seconde van kamp wisselden...._O__O_

Ik heb zo het gedacht dat die regenbui één minuut later zou begonnen hebben we een andere wereldkampioen hadden gehad...;)

15. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een geweldige race, een super saaie race die alleen bij het begin leuk was door te te late start, en bij het eind een climax krijgt die niemand voor mogelijk houdt. Hamilton 2 rondes voor het einde plots 6e, bij de finish in de laatste bocht toch nog 5e. GE-Wel-DIG!!!

Nu alleen nog even afwachten of Hamilton niet om de een of andere vage reden wat plaatsen wordt teruggeplaatst.......

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja zie ik nu ook, zat zo in de spanning dat ik niet meer objectief kon oordelen :9

17. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ik had ook wel even een moment van 'ah, neee!!' maar ik had in die positie exact hetzelfde gedaan als Vettel. Kubica was gewoon dom bezig imo.
    Zie op een paar fora nu terug komen dat mensen willen dat Glock volgend jaar niet meer mag rijden, Glock zou express heel langzaam zijn gaan rijden :lol:

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Lol @ Glock als "schuldige" bestempelen. Was ie ook banden gaan wisselen, dan had heel de situatie niet voorgekomen.
    Maar dan nog baal ik enorm. Had het massa zo hard gegund.

19. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Idd, in dergelijke omstandigheden loop je te malen op droog weer banden. Ze namen een gok en dat pakte gewoon niet helemaal goed uit voor Glock.
    Zelf gunde ik het Hamilton dan meer, maar ieder heeft natuurlijk zo zijn of haar favorieten. Als Massa het was geworden dan had hij het ook verdient imo, hoewel mij nog steeds een paar beslissingen van de Fia dwars zitten. Maar ja, dat kan ik Massa ook niet aanrekenen. Eerlijk is eerlijk echter, ik ben blij dat het Hamilton is geworden.

20. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was nog is spannend goed voor mclaren

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina