De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja sarcasme is wat lastig uit te drukken op een forum, begreep je reactie wel.

    En Urby ging inderdaad voorop in de strijd. Was een goed alternatief daar op linksvoor. Je ziet duidelijk dat het toch meer een middenvelder/aanvaller is dan een verdediger.
     
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, Roda in een dip. En volgend weekend tegen Willem II gaan ze er ook aan 8)!
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed weekend zo te zien, zo maar lekker Studio sport kijken.. Hele weekend van de buitenwereld afgesloten gezeten :+
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Scherp! ;) Moet ik je dan toch gelijk geven, zo ben ik dan ook weer. :+
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Tsjonge jonge jonge wat een pleurismazzel heeft dat Milan toch weer :mad:

    Eerst een veel te lichte strafschop meekrijgen vijf minuten voor tijd, die nog missen ook, en dan via een eigen goal een minuut later alsnog de winst in de schoot geworpen krijgen. Net als de laatste wedstrijd weer een uiterst dubieuze penalty, en maar zeiken dat Inter zo verdacht is. Kotsmisselijk word ik van die schijtclub.
     
  6. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    ja dat krijg je met een club uit dezelfde stad:). ik wordt misselijk van Inter... Milan heeft vandaag inderdaad gelukkig gewonnen maar als je zulke wedstrijden wint dan kan je tenminste meedoen voor de titel, die Inter nu te lang achter elkaar heeft gewonnen.
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het vervelende is dat die kutsupporters van ze elke keer over de rooie zijn als ze ook maar iets van onraad bespeuren bij Inter, terwijl hun eigen club is beschuldigd en berecht voor frauduleuze praktijken, Inter ook volledig onder de loep is genomen en ze dan nog durven om elk wissewasje verdacht te maken. En dat terwijl ze eigen gelukjes en pechjes van Inter gewoon volledig negeren. Ik HAAT dat selectieve gedoe altijd. Dat ze nu een paar keer mazzel hebben vind ik vervelend, maar ik wil er niet over zeiken omdat het andersom ook gebeurt, maar als ik dan weer overal dat gezanik zie op Inter begint m'n bloed te koken.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is met zoveel dingen. Hetzelfde met "lucky Ajax". Elke keer als we ergens mazzel mee hebben krijg je dat weer te horen terwijl andere clubs ook zo vaak met 1-0 winnen of een penal/ED krijgen in de laatste paar minuten. Lucky Ajax bestaat al lang niet meer. Als een club éénmaal een bepaald imago heeft kom je er niet meer vanaf en gaat iedereen selectief oordelen. Hoewel het bij Inter een ander verhaal is natuurlijk omdat dit nooit bewezen is.
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ach man, milan was duidelijk beter. Het was gewoon wachten tot hij viel. Verder was het wel hands, dus gewoon penalty.
    En over dat missen: alsof alle spelers van Inter altijd een penalty scoren, ga toch fietsen zeg.
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het is gewoon triest dat Inter nu ineens de gehate club is omdat ze als enige niks hebben misdaan. Het sneue is dat Milan en Juve de grootste huilers zijn terwijl zij juist degene zijn die met smerige praktijken Inter al jaren van prijzen afhielden (en van Juve waren er altijd geruchten van doping en omkoping, al van voor de CL-finale tegen Ajax). Belachelijk. Wat zijn ze opeens zielig allemaal :):

    Moet je überhaupt eens kijken naar de straffen die ze uiteindelijk hebben gekregen. Juve moest naar de Serie C, Milan naar B en geen CL geloof ik. Uiteindelijk was het voor Juve B en kreeg Milan wat puntjes aftrek (8!! voor jarenlang bewezen bedrog) en mochten ze tot overmaat van ramp nog deelnemen aan de CL ook :x

    Ik weet ook wel dat het een natuurlijke gang van zaken is dat de ploeg die bovenaan staat het meeste bekeken en gehaat wordt, maar dat nota bene die twee clubs het hardst roepen is lachwekkend en tegelijkertijd schandalig.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Real Madrid gelijk gespeeld \o/

    [​IMG]

    Zoals het hoort! :cool:
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Het was een belachelijk slechte wedstrijd van Real Madrid, geen vechtlust bij de 0-1 gingen ze achterover hangen en vonden ze het blijkbaar wel genoeg. We hebben nog geluk gehad dat we niet twee penalty´s tegen kregen. We verdienden het ook niet om te winnen en mogen blij zijn met het puntje dat we hebben gepakt.
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heerlijk om weer bovenaan te staan. _O_
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Marseille 1 - 0 PSV
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is alweer 3-0 :+.
     
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    3-0 onderhand al. Wat een vernedering
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Liverpool-Atletico nog 1-1 geworden door een penalty in de 95e minuut :eek:
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Barca en Inter hebben het ook lekker gedaan :+
     
  19. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    drama, drama, drama..

    In de eerste helft speelde PSV goed met ook nog veel kansen. 2e helft was uitgemaakte zaak en gewoon kut verdedigd!! Addo laat z'n man lopen en Kromkamp is veelste slecht voor CL niveau (wat eigenlijk heel PSV wel zo'n beetje is). PSV moet echt eens wat aankopen gaan doen van de winter want die verdediging is gewoon een drama om naar te kijken!! koop een goede RB of LB !! En waarom simons in de verdediging zetten?! Die gozer speelt gewoon het beste als verdedigende middenvelder! Dit elftal moet er eigenlijk na de transferperiode van januari staan:

    -----------------Isaksson-------------------
    -(aankoop)---Marcellis---Salcido---(aankoop)
    -------------Simons----Wuytens-------------
    ----(aankoop)-----Afellay-------Dzsudzsak---
    ------------------(aankoop)-----------------

    En dan zit ik achterin te denken aan:
    Lee (waarschijnlijk toch niet te halen met dat salaris), Mtiliga

    En middenveld, voorin:
    -Toivonen, Zenden(?)
    -Manco (keer een kans geven, is nu wel geblesseerd)
    -Berg, Jovanovic
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  20. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Lee zal niet gehaald kunnen worden; die zit net bij Borussia Dortmund, en ze laten hem nu nog lang niet gaan. Als PSV Toivonen koopt zullen ze de rest in jouw rijtje sowieso niet kunnen halen want dan is de kas leeg. En Berg was altijd al kansloos, Groningen vraagt te veel voor PSV.

    PSV's tijd is voorlopig weer geweest, accepteer het maar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina