RAnger compound
zodra je op het correcte plein bent volg je je kompas. Je loopt tegen een aantal gebouwen aan en daar zit een steeg tussen. Loop die steeg in en op een bepaald moment zit er een gat in het beton. Volg dat en je komt op een klein pleintje bij de compound. Als je nog niet op het goede plein ben. Vanuit Museum of History ga je naar links. Ga de Capital building in (west ingang) en neem gelijk de deur voor je neus naar de east building en van hier uit loop je het plein op.
Over de missie: Bug:
Ik had REily gevonden in de underworld maar was bezig met een andere quest dus had gezegd dat ze moest wachten, welke reactie precies weet ik niet meer maar toen ik later terug kwam om de quest te activeren had ik maar twee opties, één was haar vertellen dat de rangers waarschijnlijk dood waren, de andere was vragen waarom ze zelf niet ging. quest activeren lukte niet meer en kwam ook niet uit het praatschermpje! Mocht dit ook gebeuren ga dan naar Vernon square (Zit op de witte lijn. Zoek het station metro (zo heet het station en vanuit hier kan je naar drie lijnen overstappen) Zodra je op dit plein komt zet dan je radio aan en je ontvangt de rangers noodbeacon, de quest zegt dat je met reily moet gaan spreken maar ipv dat loop je naar rechts, naar het lieve vrouwen nog wat hospitaal. GA naar de tweede verdiepeing, verlaat hier het gebouw en loop via een brug naar het Statesman hotel. Vecht je een weg naar boven en voila)
Guitar Hero: Sommige locaties zijn echt alleen te bereiken via de underground maar dit zijn voornamelijk de gebieden in Downtown. Daar is het ook verstandiger om dat te doen in het begin aangezien er boven de grond super mutants lopen. De rest van het Wasteland is makkelijk te bereiken zonder!
Dogmeat: dood is dood maar heb er nog niet echt moeite mee gehad. hij is bij mij een keer dood gegaan en toen heb ik gewoon een oude save geladen. Je moet met dogmeat vooral oppassen als hij gaat grommen in de wasteland. Draai een rondje en druk constant op vats om te zien waar hij naar gromt. Als hij wegrent en je loopt door heb je kans dat hij snel dood is. In vuurgevechten moet je ook op zijn vijand focussen maar dit maakt niet uit aangezien hij best handig is en sterk!
Kunnen Followers eigenlijk dood? Want ik heb die Ghoul gast als follower aangekleed met Enclave power armor en hij is echt nuttig met zijn combat shotgun!