1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels 23uur gespeeld en manman het blijft zo gaaf. Sinds WoW niet meer zo verslaafd aan een spel geweest. Vandaag voor het eerst eventjes Rivet City aangedaan (leuk bootje) en daarna de brotherhood geholpen met zo'n behemoth vlakbij Galaxy Radio. En eindelijk mijn mininuke afgeschoten. VET. Ik wil eigenlijk die quest uit Megaton (waarbij je overal naartoe wordt gestuurd zodat dat vrouwtje haar boek kan schrijven) zo snel mogelijk afmaken zodat ik dat hol eindelijk op kan blazen. Heb het al een keer gedaan maar een safe terug gegaan na de big bang. Wilde eigenlijk megaton gaan redden maar toen kwam ik erachter dat als je die bom eenmaal gerigged hebt je hem niet meer onschadelijk kan maken... dan maar opblazen!
     
  2. Tim90

    Tim90 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen mensen wat een vettee game zeg, ik heb tot nu toe meer rondgelopen dan echt quests gedaan maar hoe krijg je dan een huisje bijvoorbeeld in megaton en hoe verander je dan de kleuren van je pip-boy.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    O. :+ Als ik vanavond thuis ben even kijken. Gewoon bij Options of via de Pip-Boy zelf?
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    bij options :) (vind de groene toch t mooist)
     
  5. Tim90

    Tim90 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    als dogmeat dood is is die dan ook echt dood? klaar over? geen hond meer of save terug
     
  6. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, hij was bij mij meteen na zijn eerste gevecht dood.
     
  7. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Dogmeat erbij moet je goed opletten want dat beest rent naar elke vijand, maakt niet uit hoe groot. Jammer dat je hem niet op passive kunt zetten zoals je dat bijvoorbeeld bij pets in World of Warcraft kunt (zodat ie je wel blijft volgen maar niet elke vijaand aanvalt)
     
  8. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom ik bij dat historisch museum? ik kom er maar niet.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    RAnger compound

    zodra je op het correcte plein bent volg je je kompas. Je loopt tegen een aantal gebouwen aan en daar zit een steeg tussen. Loop die steeg in en op een bepaald moment zit er een gat in het beton. Volg dat en je komt op een klein pleintje bij de compound. Als je nog niet op het goede plein ben. Vanuit Museum of History ga je naar links. Ga de Capital building in (west ingang) en neem gelijk de deur voor je neus naar de east building en van hier uit loop je het plein op.

    Over de missie: Bug:

    Ik had REily gevonden in de underworld maar was bezig met een andere quest dus had gezegd dat ze moest wachten, welke reactie precies weet ik niet meer maar toen ik later terug kwam om de quest te activeren had ik maar twee opties, één was haar vertellen dat de rangers waarschijnlijk dood waren, de andere was vragen waarom ze zelf niet ging. quest activeren lukte niet meer en kwam ook niet uit het praatschermpje! Mocht dit ook gebeuren ga dan naar Vernon square (Zit op de witte lijn. Zoek het station metro (zo heet het station en vanuit hier kan je naar drie lijnen overstappen) Zodra je op dit plein komt zet dan je radio aan en je ontvangt de rangers noodbeacon, de quest zegt dat je met reily moet gaan spreken maar ipv dat loop je naar rechts, naar het lieve vrouwen nog wat hospitaal. GA naar de tweede verdiepeing, verlaat hier het gebouw en loop via een brug naar het Statesman hotel. Vecht je een weg naar boven en voila)

    Guitar Hero: Sommige locaties zijn echt alleen te bereiken via de underground maar dit zijn voornamelijk de gebieden in Downtown. Daar is het ook verstandiger om dat te doen in het begin aangezien er boven de grond super mutants lopen. De rest van het Wasteland is makkelijk te bereiken zonder!

    Dogmeat: dood is dood maar heb er nog niet echt moeite mee gehad. hij is bij mij een keer dood gegaan en toen heb ik gewoon een oude save geladen. Je moet met dogmeat vooral oppassen als hij gaat grommen in de wasteland. Draai een rondje en druk constant op vats om te zien waar hij naar gromt. Als hij wegrent en je loopt door heb je kans dat hij snel dood is. In vuurgevechten moet je ook op zijn vijand focussen maar dit maakt niet uit aangezien hij best handig is en sterk!

    Kunnen Followers eigenlijk dood? Want ik heb die Ghoul gast als follower aangekleed met Enclave power armor en hij is echt nuttig met zijn combat shotgun!
     
  10. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meer mensen die Wasteland Survival Guide mission gehaald door
    haar om te lullen om het boek niet te schrijven
    ? Weet niet of het de beste manier is.
     
  11. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, misschien niet de beste, maar wel de snelste :) Heb je ook een achievement gekregen?
     
  12. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde twijfels, dus ik heb de PC versie gehaald. Zonder VATS sniperen en headshots maken gaat prima met de muis natuurlijk, maar misschien heeft de xbox versie wel iets van auto-target.

    Al komt die situatie nou niet zoveel voor. Je skill opkrikken zodat je een stuk minder AP verspilt en dan is VATS meestal wel beschikbaar.
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb nu veel over deze game gehoord en gelezen, maar ik ben er nog steeds niet helemaal achter wat voor soort game dit nou is. Moet ik dit vergelijken qua gameplay als een soort Oblivion of Mass Effect?
     
  14. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, kreeg die van 20G. Verder ook nog experience enzo, dus had hem wel gehaald. Het was een speech-optie om haar proberen om te lullen.
     
  15. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa idd, een actie RPG, redelijk zelfde besturing als Oblivion. En naar mijn mening een betere sfeer en gevechten.. Een hele goed game!
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wie o wie heeft zin in het maken van een uitgebreide startpost voor deel 2 :)
    Met eeuwige roem en mijn dank als beloning. ;)
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wil ik wel doen ;)

    Maar dan niet er dalijk achterkomen dat iemand anders er ook aan bezig was :+
     
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    het schieten zit nog steeds met een soort van % systeem, ook al je zelf schiet.
    Heb best vaak dat ik iemand dus vol in zijn hoofd mik maar dat de kogel dan dus gewoon misgaat, en andersom ook.
     
  19. Tim90

    Tim90 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom ik bij rivat city? moet ik dan langs al die mutants? en hoe krijg ik ergens een huis bijvoorbeeld in megaton wie heeft die sleutel?
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je kan een heel stuk door de underground, maar een paar mutants zijn bijna niet te vermijden idd,.. je kan ook gaan zwemmen :D

    kwam gister voor t eerst een Deathclaw tegen (vlakbij de nuka-cola fabriek) dacht dat ik m wel makkelijk kon hebben omdat hij best veel damage kreeg door mn sniper rifle, maar toen ik hem dichtbij liet komen om m met shotgun af te maken sloeg hij in 1 melee attach bijna mn kop eraf :+ vind t erg leuk dat de wereld niet met je mee levelt, dan is t soms nog best even billen knijpen als je plotseling tussen de sterkere vijanden staat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina