[Gezocht]elektrische gitaar *

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ExtraBB, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    hey,

na veel guitar hero te hebben gespeeld heb ik besloten een elektrische gitaar te kopen. Het enige probleem is dat ik er totaal geen verstand van heb.
    Wat is een goede gitaar? en de versterkers, hoeveel watt enz. moeten die zijn? en ik moet natuurlijk ook nog les hebben, dus misschien een goed boek of dvd om het mee te leren? (als ik het een tijdje heb gedaan en mijn moeder heb laten zien dat ik het serieus wil, wil zij misschien wel les betalen.)
    en heel belangrijk: het moet goedkoop zijn. met mijn inkomen van ong. 100 euro per maand moet het niet al te duur zijn.
    dus samengevat: wat is een goede gitaar en versterker en waar moet ik op letten? en weet iemand een goede site? en een goede lesmethode?

alvast bedankt _O_

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
  3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    LoL ga op de Vondellaan 41 kijken je woont toch in Utrecht?! ;) Daar zit Cash Converters (heet nu anders!) heb ik ook 'goedkoop' 2 gitaren gekocht. :)

4. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier ook nog een luchtgitaar te koop, speelt erg lekker.

5. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    voorlopig thuis :+ ik wil voor de gitaar + versterkers enz. op zijn hoogst rond de 500 euro uitgeven. (dat wordt wel 5 maanden sparen 8))

Lol dat is 1 minuutje lopen vanaf mijn huis.
    maar ik weet dan niet welke gitaar ik moet kopen enz.

Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Vraag het maar even in het topic die Nitram linkte, daar past je vraag ook goed in. Deze is nu dubbelop en ik doe hem daarom ook dicht :)

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina