Ik heb ook de hele avond online gespeeld, geen last van lag gehad. Wel duurde het soms lang voordat je een match had (kan komen omdat veel gamers het spel nog niet hadden) en ik vind de matchmaking helemaal niet handig. Geef mij maar zoals dat in deeltje 1 was.
Qua gameplay is het echt ubervet. Wat langzamer, daar heb ik wat moeite mee, maar dat is een kwestie van wennen. De balans van de wapens voelt online erg goed aan. De shotgun werkt nog steeds, maar je kunt gewoon niet meer dichtbij komen door de stoppingpower. Shotgungevechten zijn er ook nog gewoon, maar komen niet meer zo heel veel voor als in deeltje 1. De maps zijn briljant, vooral de hagel en die lawines die je kan tegenkomen. Even schuilen en weer verder. Erg gaaf.
Horde is ook echt superleuk om te doen. Bij leveltje 18 gaat het lekker lastig worden, erg verslavend weer. Teamwork is nodig. Je voelt je een held als je hele team op de grond ligt te kruipen en jij ze nog redt om vervolgens de wave nog door te komen ook. Heerlijk.
Laatst bewerkt: 7 nov 2008