1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kiss of Fire, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga nu maar eens online dan lag FTW!
     
  2. bezem

    bezem Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Story Mode is wel aardig, maar Horde is echt gruwelijk.
     
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    hij is zeker vet ja.
    en gelukkig ben ik nog steeds een zieke pro, hehe.
    alleen ik erger me dood aan die absurde chainsaw en de soms laggy servers.
    die chainsaw is nog veel erger als in deel 1, dat vind ik persoonlijk erg jammer.
     
  4. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb die achievments van deel 1 gehaald zoals aangegeven maar kan die vrijgegeven spelers niet kiezen, meer mensen last van?
     
  5. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    :emo:
     
  6. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    En heeft iemand hem al gespot in de winkels vandaag :p?

    @Blazin Starks
    Je krijgt korting met je ANWB pas bij Free Record shop.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De winkels zijn nog niet eens open man =P
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nog vroeg.Maar vandaag zal het wel overal zijn ja
     
  9. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik stel nog een keer mn vraag , hoe werkt dat nieuwe mulitplayer gedeelte , volgens mij kan je nu alleen maar ranked he .. ? ik zie nergens waar ik player matches kan selecteren .. ??!!
     
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit te twijfelen deze game te halen, is het een aanrader?
    en hoe zijn de achievements? als je de game op normale uitspeeld hoeveel gs kan je dan ongeveer hebben/halen?
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren was het spel overal in Groningen al te koop, een winkel was eerder begonnen met verkopen en toen ging iedereen, echter wel pas aan het begin van koopavond. Mijn gereserveerd exemplaar opgehaald en aangezien iedereen de hele dag 'nee' te horen had gekregen bij de vraag of het spel al verkocht mocht worden waren de winkels nu verder leeg maar stonden de schappen vol met Gears 2 exemplaren. Omdat ik 1 van de eerste was kreeg ik een beanie en zo'n code, altijd leuk.

    Ik zit nu in chapter 2 en wat een spel, ongelooflijk!

    - Grafisch echt een mega-update. Betere belichting, scherpere graphics, ongelooflijk veel meer detail en mooie omgeving

    - Veel meer afwisseling in de omgevingen. Mooie omgevingen, meer sfeervolle omgevingen en een wereld die een stuk minder eentonig oogt

    - Een meer epische/filmische ervaring. Gears 1 was al 'groots' opgezet, maar met de toevoeging van meer verhaal en bijzondere personages begint gears echt tot leven te komen. Een heerlijk cheesy verhaal met veel nieuwe en gave karakters, met gedenkwaardige oneliners, leuke dialogen en veel humor. Heerlijk! Daarnaast is het geluid ontzettend goed gedaan en de vuurgevechten zo intens dat je echt het idee hebt er in te zitten.

    - De ai van de tegenstanders is deze keer nog beter. Ik heb het spel alleen nog co-op gespeeld en de locust is af en toe echt bezig op mijn maat te schieten en laten mij met rust als ik sneaky ergens heen loop en ze probeer te flanken oid. Zien ze me wel dan passen ze hun taktiek aan om mij ook het leven zuur te maken.

    - Een dikke stap vooruit mbt de wapens,executions en andere moves. Vooral de lancer is echt vele malen beter geworden, ik kan niet wachten om hem te gebruiken in mp! Daarnaast veel nieuwe wapens, executions en andersoortige nieuwe en of betere moves. Het nieuwe revive-systeem is ook super en wordt nu ook door ALLE teamleden toegepast

    - De gameplay is verbetert in de zin van souplesse. Is de framerate hoger? Het loopt iig erg goed!

    Ik kan zo nog wel even doorgaan, maar het staat voor mij nu al vast dat gears 2 echt het vetste spel van het jaar is.

    Een tweetal minpuntjes:

    - je mannetje loopt een stuk trager. Had van mij niet gehoeven.
    - als je in co-op 1 van de nieuwe cogtags oppakt loopt het spel door (iig voor je co-op partner). Echter je wilt het document graag lezen, maar je co-op partner krijgt hem ook voor zijn neus in het scherm waardoor hij vaak onverwachts dood gaat.

    Epic heeft zeker zijn woord gehouden :)
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb ook de hele avond online gespeeld, geen last van lag gehad. Wel duurde het soms lang voordat je een match had (kan komen omdat veel gamers het spel nog niet hadden) en ik vind de matchmaking helemaal niet handig. Geef mij maar zoals dat in deeltje 1 was.

    Qua gameplay is het echt ubervet. Wat langzamer, daar heb ik wat moeite mee, maar dat is een kwestie van wennen. De balans van de wapens voelt online erg goed aan. De shotgun werkt nog steeds, maar je kunt gewoon niet meer dichtbij komen door de stoppingpower. Shotgungevechten zijn er ook nog gewoon, maar komen niet meer zo heel veel voor als in deeltje 1. De maps zijn briljant, vooral de hagel en die lawines die je kan tegenkomen. Even schuilen en weer verder. Erg gaaf.

    Horde is ook echt superleuk om te doen. Bij leveltje 18 gaat het lekker lastig worden, erg verslavend weer. Teamwork is nodig. Je voelt je een held als je hele team op de grond ligt te kruipen en jij ze nog redt om vervolgens de wave nog door te komen ook. Heerlijk.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Leuk stukje Kevf :). Krijg nu ook wel zin om hem te gaan spelen, moet alleen nog een weekje wachten (Lees: Gamehubs). Gisteren nog even deel 1 gedaan met een paar vrienden, echt weer gelachen om die gare stemmen en schietpartijen :cool:. Laat maar komen!
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha Seriously 2.0 hebben sommige mensen al :eek:
    Jammer dat hij zo gigantisch makkelijk is. Nu zit er dus geen een achievement in waar je echt lang moet spelen. Ik was er bij Gears of War 1 behoorlijk trots op toen ik seriously had.

    Edit op MM hieronder: Hoezo overdrijf ik? Dat hij gigantisch makkelijk is? Nja Seriously... uit deel een was dan toch meer voor de diehards. Als ik dit zo zie zal 90% van alle GoW2 spelers deze binnen een vrij korte periode halen denk ik.

    Heb jij trouwens al een mailtje van Gamehubs dat hij verzonden is? Ik nog niet namelijk..
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je kunt ook overdrijven 8). Nu al 100.000 kills :9
     
  16. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de hele avond coop gedaan. Tot nu toe echt een super vet spel! :D

    Paar puntjes van kritiek though:
    -Spelen op hardcore, maar ik vind ´m tot nu toe alleen wel erg makkelijk.
    Op een paar "cheap death" momenten na, waar je doodgaat omdat je niet weet wat moet doen, bijna niet down geweest.
    - Carmine die vooruit rent alsof ´ie een fucking trein moet halen...
    - Nieuwe shotgun = schijt :'-(
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat ik me eigenlijk afvraag, je hebt nu toch zo iets dat laat zien hoeveel kills/dingen je nog moet doen tot dat je een achievement krijgt. Is dit niet zo dat als je elke keer een kill maakt er rechts onder komt te staan 1/100.000 kills voor de achievement 'Seriously 2.0'. Zou namelijk best wel erg irritant zijn, of kan je het ook uitzetten ?
     
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja er zijn mensen in de single player die seeds een makkelijk stuk laden waar er spinnen uit de grond komen ofzoiets en dan steeds reloaden. Dit doen ze dan 12 uur lang tot ze de achievement hebben, hebben denk ik niks beters te doen 8)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat zal dan wel in Horde mode gehaald zijn,.. zou anders niet weten hoe je zo snel aan 100.000 kills komt, ik heb in 9 prestiges COD4 bijv maar 35000 kills ofzo gemaakt en daar maak je heel wat meer kills per potje dan bij gears.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha ja, ik denk ook nog echt er van dat soort mensen zijn. Echt kansloos. Het zou voor mij een hele poos duren voordat ik 100.000 haal. Zo kan alles simpel worden....

    Ik bedoel maar :). CoD4 is trouwens ook de bom. Ach die vent heeft nog lang geen 1999 potjes gespeeld, dus tot die tijd is het een naabje :9
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina