100 euro Voor game + gitaar.
Maar wat is er met de full band bundles gebeurt? Bart Smit,Intertoys,Free Record Shop hebben hem van de website gehaald
Was van plan em bij hun in de winkel te halen alleen nu plaats ik wel een pre-order bij Consoleshop want die andere zijn vast al door de pre-orders heen en dan sturen ze je een mailtje van dat hij niet meer op vooraad is en daar heb ik schijt aan.
masxmasx@
Veel website's deden er niet aan en de gene die er wel aan deden zijn al door de bas-gitaren heen van de pre-order actie.
Iemand op bol.com kreeg een mailtje over een vraag die hij had gesteld, dat ze al door de bas gitaren heen waren.
Lees dit maar:
Geachte heer XXXXX, Als tijdens het plaatsen van uw pre-order de informatie over de extra gitaar aanwezig was op de site dan ontvangt u deze ook. Door het grote succes is de gehele voorraad al gereserveerd voor klanten die op tijd hun pre-order geplaatst hebben. Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, XXXXXXXX bol.com, Customer Services Support www.bol.com Hopelijk zijn jullie nu ook gerustgesteld.
bron : http://www.bol.com/nl/p/games/guita...62E2CC9498FEE51EC5509A.ps42#product_judgement
Laatst bewerkt: 7 nov 2008