1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero IV: World Tour

Discussie in 'Algemeen' gestart door KeaveXL, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masxmasx

masxmasx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou precies met de gratis bas gitaar? Krijg je deze alleen als je preordert bij bol/eplaza/bart smit? Deze winkels zijn n.l. niet echt aan de goedkope kant...
    Bol.com vermeldt overigens helemaal niks over de basgitaar.
    Waar kan ik hem het beste (pre-)orderen als ik wel graag een gratis basgitaar erbij wil?

2. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    100 euro Voor game + gitaar.

Maar wat is er met de full band bundles gebeurt? Bart Smit,Intertoys,Free Record Shop hebben hem van de website gehaald:confused:

Was van plan em bij hun in de winkel te halen alleen nu plaats ik wel een pre-order bij Consoleshop want die andere zijn vast al door de pre-orders heen en dan sturen ze je een mailtje van dat hij niet meer op vooraad is en daar heb ik schijt aan.

masxmasx@
    Veel website's deden er niet aan en de gene die er wel aan deden zijn al door de bas-gitaren heen van de pre-order actie.
    Iemand op bol.com kreeg een mailtje over een vraag die hij had gesteld, dat ze al door de bas gitaren heen waren.

Lees dit maar:
    Geachte heer XXXXX, Als tijdens het plaatsen van uw pre-order de informatie over de extra gitaar aanwezig was op de site dan ontvangt u deze ook. Door het grote succes is de gehele voorraad al gereserveerd voor klanten die op tijd hun pre-order geplaatst hebben. Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, XXXXXXXX bol.com, Customer Services Support www.bol.com Hopelijk zijn jullie nu ook gerustgesteld.

bron : http://www.bol.com/nl/p/games/guita...62E2CC9498FEE51EC5509A.ps42#product_judgement

Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  3. masxmasx

masxmasx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Betekent dit dat er geen (Nederlandse) sites meer zijn die de basgitaar hebben en dat ik als ik die per se wil bij amazon.co.uk moet bestellen?

4. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
  5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Bij Castle Games in Deventer is de game met gitaar €99,99.
    Heb hem daar zelf ook in de pre-order staan, lekker dichtbij. :)

6. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de full band set bij 12game gepre-ordered staan.. heb ook mail gestuurd maar ik krijg geen extra basgitaar :mad:

7. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem morgen pre-orderen.:D

8. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Vandaag de game binnen gekregen en even een tijdje met de drum gespeeld (de Rock Band drum). Ik moet zeggen dat het activeren van de starpower erg wennen is, ik speel op Expert en zou de nummers makkelijk 100% kunnen halen maar door de Starpower lukt dit niet (ws. gaat dit beter met de GuHWT drum).

Verder vallen de zelfgemaakte nummers zwaar tegen, lijkt wel op gitaarmuziek uit een 16bit spel. Weinig kwaliteit imo, had veel breder gekunt en de goede nummers worden eraf gehaald vanwege copyright (mario theme, halloween theme etc.).

Gitaat, zang en bas heb ik nog niet gespeeld, vooral omdat ik de nummers in het begin te saai vind om te spelen. Drum gaat nog wel maar op expert zijn de latere nummers pas echt boeiend imo.

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had al het gevoel dat die hele musicstudio een grote aanfluiting zou zijn. Dan erbij, het schijnt nog behoorlijk lastig te zijn ook om er uberhaupt iets fatsoenlijks mee te maken, als het resultaat dan op z'n minst ook nog een beetje zou klinken....mja het boeit mij toch niks. Heb er het geduld niet voor dus ga er ook niks mee doen.

Wat betreft die drums, als het activeren van Star Power nou het enige is wat tegenvalt dan vind ik het nog niet zo heel erg. Want als ik jou zo hoor is het verder dus prima te doen. Nummers op 100% halen is absoluut geen ambitie van mij. Tis leuk als het een keer toevallig gebeurd maar ik ga er niet op zitten azen ofzo.

10. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik ben tot de conclusie gekomen dat je GH4 niet moet hebben als je drumfanaat bent, er zitten nummers bij waar je gewoon even niets te doen heb en er zit te weinig afwisseling in. Na 4 nummers gespeeld te hebben die op de 150bpm liggen terwijl de notechart bijna hetzelfde is ligt mijn voorkeur toch echt bij Rock Band. Qua gitaar en vooral qua basgitaar is GH4 fantastisch (en makkelijk), de zang heeft nooit echt mijn voorkeur gehad maar het zijn wel echt meer nummers die je mee wilt zingen ipv nummers die je niet mee kunt zingen (kuch Coheed and Cambria en Iron Maiden). Ik moet reeds nog de moeilijkere nummers unlocken maar las ik hoor dat BYOB van system of a Down een van de laatste nummers is dan verwacht ik niet teveel qua moeilijkheid.

Oh ja, gelukkig kan je nog steeds starpower krijgen als je deze hebt geactiveerd. Net als in Rock Band, dit werkt veel prettiger dan een starpower path te ontwikkelen zodat je geen starpower mist. En de paarse balk is helemaal niet storend, gewoon je gridkleur veranderen en de paarse balk valt juist op.

Nu lijkt het heel negatief maar GH4 moet je echt kopen voor het gitaargedeelte, het bandgedeelte is gewoon een gimmick. Vooralsnog kan mijn mening veranderen, ik wacht eigenlijk op de drumbattle tegen Travis Barker. \o/

11. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, nu ik een paar dagen terug GH 4 heb uitgespeeld heb ik het nog maar weinig aangeraakt, ik weet niet waarom, de music studio verveelt blijkbaar ook snel, voor mij althans. Bij GH 3 gaf het mij zo'n voldoening als ik op expert een nummer haalde, waar ik zo vaak op geoefend had, en heb 'm ook nog steeds niet uitgespeeld, doe 'm eveneens nog vaak in mijn lader om toch nog eens de bridge van before i forget te "oversteken". En nu ik GH 4 heb uitgespeeld weet ik opeens niet wat ik ermee aan moet, online gedeelte is verder wel aardig, maarja nog weinig nederlanders spelen het.

12. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    FF een paar vraagjes:

Kun je gitaar met je normale controller spelen?
    Kun je drums met je normale controller spelen?
    Kun je drums met je gitaar spelen?
    Kun je zingen met je headset?

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Er is al door pain of salvation bevestigd dat je gitaar niet met de controller kan spelen, dus ik neem aan dat je de drums ook niet met de controller kan spelen.
    Drums met gitaar lijkt me érg onwaarschijnlijk.
    Zingen met headset zou nog wel eens kunnen. Kon in Rock Band iig wel.

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24

Ok,
    Ik vroeg of je drums met gitaar kan spelen omdat je dat in de studio namelijk wel kan doen. Tenminste, dat dacht ik gezien te hebben.

Weet iemand wat meer dan DulleNL??

15. justino

justino GTA IV addict

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer gaat GCshop eigenlijk verznden van de pre-orders?
    heb hem er een maand geleden besteld.

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als hij uit is ? :+

17. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Zou best eens kunnen dat je drums met gitaar kan spelen in de studio, kon nl ook keyboard spelen met mijn gitaar.

18. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het leuk om een topic te openen over de music studio waar je bijv. de naam van je liedje neerzet of tutorials neerzet.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb hem zelf ook al in september besteld. Laat me ff weten wanneer je iets te horen krijgt ok? O-) dan doe ik dat ook.

En ja in de music studio kan je drums spelen met je gitaar :b:

20. Nemmii

Nemmii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me logisch dat je wat te horen krijgt op 20 of 21 November?
    Dan komt hij namelijk uit...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina