De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    feyenoord 4-2 en na nog een keer knipperen 5-2

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja, niet echt een goede verhoudig hoor zeg ik als Feyenoord supporter :D. Ze stonden 3-0 voor, bakten er totaal niets van, kwamen toen op 3-2.. Toen begon Utrecht echt dik pressie te spelen laatste 20 minuten, en was de organisatie totaal weg en dacht ik dat het nog 3-3 ging worden. Totdat ze opeens weer een schitterende aanval opzette die heerlijk werd afgerond. Net zoals Makaay het foutje van de Utrecht verdeding fenomenaal afstrafte, wat een heerlijk schot.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Messi was wel weer weergaloos. Ongekend die balcontrole, versnellingen en dat spel in de kleine ruimtes. Niet helemaal alles lukte maar wel veel, en hoe. Messi bracht een enorme hoeveelheid gevaar. Hij was inderdaad wel de beste op het veld ja. Het is alleen jammer dat hij geen goaltje meepikte. Had ik hem wel gegund.

Ajax nette cijfers, jammer van Huntelaar.

EDIT: Mooie fototjes van gisteren:

Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inter - Udinese 1-0, 92e minuut, JULIO RICARDO CRUUUUUZ _O__O__O_

Wat een poepmazzel zeg. Inspiratieloze wedstrijd weer, maar oh wat smaken de puntjes zoet. En wéér Cruz als invaller. Zet die man toch in de basis in een fatsoenlijk 4-4-2 systeem naast Zlatan...

Ajax ook lekkere overwinning. Wat ik heb gezien vond ik Kennedy uitstekend spelen. Afgelopen donderdag ook al een paar goede voorzetten en een prima combinatie met Suárez. Nu een assist en een goal (wat ik heb gezien dan). Erg leuk voor 'm.

Liverpool winst, Ajax winst, Inter winst. Het is onvoorstelbaar! \o/

Maar wat was er met Huntelaar??

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij ging op de hak van een Sparta-speler staan en toen klapte zijn enkel dubbel ofzoiets. Eerste gedachte is een gescheurde enkelband, laten we hopen dat het minder ernstig is.
    Maar we hebben zo onderhand weinig aanvallende mogelijkheden over. Misschien bij het tweede kijken, oh nee! Bodul is ook geblesseerd :/

6. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bizarre wedstrijd van feyenoord zeg!!
    Als ik eerlijk ben had utrecht op basis van de 2e helft wel een puntje verdient maarja fock it8)
    Die Wijnaldum speelde trouwens ook weer bizar goed in de 1e helft, gaat ons hopelijk veel centjes opleveren:b:

Trouwens veel doelpunten gevallen dit weekend:eek:

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hmm... Het is jammer dat Bodul en Cvitanich geblesseerd zijn, anders had ik het niet eens erg gevonden als Huntelaar even plaats had moeten maken. Wat speelt die man slecht zeg. Nu komt het wel erg slecht uit. Misschien die lange donkere vent uit de jeugd er in gooien. Ben effe z'n naam kwijt. Sno in de spits is toch niet best, al is ie als aanspeelpunt misschien nog best handig.

Laten we nou in godsnaam hopen dat die vent lekker bij Feyenoord blijft de komende twee/drie jaar. Ik las dat de aasgieren al weer op de tribunes zitten voor 'm. Ook al heeft Feyenoord geld nodig, goeie voetballers zijn véél belangrijker.

Inderdaad, straks even genieten van Studio Sport :)

Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt Castillion denk ik? Ja die was ik ff vergeten. Die schijnt ook wel talentvol te zijn.

En wat betreft Wijnaldum, hij zegt zelf dat hij nog een lange tijd bij Feyenoord wil blijven. Het lijkt me ook een verstandige jongen.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja die ja. Zag 'm ooit bij een -17 internationaal toernooi.

't Is maar de vraag als ze de zakken met geld voor z'n neus houden. Nederland moet gewoon massaal nee zeggen tegen het grote geld voor talenten. Ophoeren met die Engelse hap en een fort bouwen van Nederland. Gewoon lekker eigenwijs tegen de stroom inroeien en als regel instellen dat een voetballer niet uit Nederland vertrekt voor z'n 23e als hij hier eenmaal een contract heeft getekend.

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    En dan alle talenten voor hun 17e naar het buitenland zien verdwijnen, voor ze een contract hebben getekend? ;)

Dan kan je beter stellen dat eigen jeugd niet, wel of geen contract, weggekocht mag worden voor hun 23ste zoals jij aangaf

11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou onzin zijn gezien een persoon dan zonder enige officiële contractbinding vast zou zitten op zijn "werkplaats."

Lekkere overwinning Ajax, jammer dat het record op fuckin' 4 minuten niet is gehaald. >_>

12. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Welk record?

13. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Langste tijd geen thuistegendoelpunt

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Lecce - Milan 1-1, dus Inter staat weer alleen aan kop :cool:

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    JEZUS :eek: Ik zie nu die goal van Boussaboun pas. Niet normaal, wat een schoonheid...

16. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Cruz is inderdaad een held!
    Heb van hem genoten in De Kuip. Lui, loopt alleen op ballen die hij voor 90% zeker kan halen, maar piest ze er soms uit alle hoeken en standen in. Hij was ge-wel-dig in de Champions League tegen Juventus en Olympique Marseille. Mooie herinneringen.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En hij lijkt altijd te scoren op belangrijke momenten en tegen Juve en Milan :cool:

[yt]jjH1B-x-hZc[/yt]

Forzaaaaaaa ragazzi! [​IMG]

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    wat een ontiegelijk slechte muziekkeuze.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad verschrikkelijk, maar daar gaat het dan ook niet om :+

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    "CRUZ! GOLEGOLEGOL GOLEGOLEGOL"

Hahaha...

Topicstatus: