[Discussie] De Frogers In De Bijstand

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sognare, 11 nov 2008.

1. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen kent het programma wel maar wat vind jij er nou van?

De Frogers in de bijstand. Klinkt heel leuk, maar in de bijstand? Een mooie straat, buren die alles langs komen brengen, eten maar ook een naambordje voor hun tijdelijke huis. Een tuin van 15 bij 3 (?) en een huis met 2 verdiepingen. Bijstand, misschien dat ze moeten rondkomen van weinig maar ze wonen wel in een bijna villa wijk. En dat voor 1 maand, nee ik moet er niks van hebben. Ik vind het overigens wel goed dat ze het geld wat ze verdienen aan de voedselbank geven.

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    'Geen cent te makken' heet het programma hè ;)

Heeft dus niks met bijstand te maken..(alhoewel ze volgens mij wel zeggen dat ze met een bijstandsuitkering een maand moeten leven). Naja vind dit soort programma's sowieso onzin. Volgens mij geldt de bijstand alleen maar voor de eten/kleren die ze kopen.

Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  3. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt inderdaad leuk de Frogers in de bijstand, dat is ook de plek waar die mensen thuis horen.

4. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Waar slaat dat nou weer op? Die Natasja helpt veel mensen via dat Hart in Aktie oid.
    Alleen de andere Frogers vind ik an die uitgemolken debielen, die Rene kan lekker met al die gillende tokkies meezingen in de Arena. En dan komt die nichterige zoon van 'm er ook nog bij, enig toch..

Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    wat versta jij onder een villa wijk? Ik woon in een zelfde soort huis als wat jij net opnoemt, en dat is nou niet bepaald een villa.. Geen bijstandshuis, maar dat is volgens mij gewoon een normaal rijtjeshuis..

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het maar een raar programma. De Frogers gaan leven of ze in de bijstand zitten om het meetemaken. Maar in het achterhoofd zitten ze nog in hun huis in 't Gooi dus ze kunnen zich nooit inleven bij mensen die echt zo leven. En het zal me niks verbazen dat ze in dat huis zitten als er gefilmd word maar als er niet gefilmd wordt ze weer lekker naar hun eigen huis gaan.

Ik vind het ook een beetje respectloos tegenover doe mensen. Ik zag laatst Froger op de schuur staan om appels te pakken bij de buren en ze denken die mensen in de bijstand gewone appels niet kunnen betalen.

7. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    In Amsterdam is elk huis met een tuin die groter is dan 1m² een villa:cool:..

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Is te merken dat jij nooit in onze hoofdstad komt.. Of iig buiten het centrum.. Steek voor de grap is achter het centraal over die brede sloot (even de naam kwijt :+) met het pondje.. Gaat er een wereld voor je open :+

9. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    heb ook zo'n hekel aan Amsterdam, alleen die club daar al :+..

Maar bedoel maar te zeggen dat in een stad woont waar de betaalbare huizen niet de allergrootste van Nederland zijn. En dan dus elk groter huis wel als een soort villa wordt beschouwt. Woon zelf al 17 jaar in een vrij welvarend dorp en daar worden die huizen gewoon wel als bijstandshuizen beschouwd..

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    wat de Escape? Leuke grote club is dat hoor :b:

Kijk in A'dam heb je niet super veel huizen met grote tuinen mara je hebt wel behoorlijk wat huizen met aardig wat m². En idd zoals GG al zegt als je naar Noord gaat (wat ik overigens wel heel een heel nep gedeelte van Amsterdam vindt) zijn er genoeg grote huizen met tuinen. Dit omdat er veel ruimte daar is.

11. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ze meer geld verdienen als jij?

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een onzin programma. Film is een keer mensen die echt in de bijstand zitten.

13. Ashavan

Ashavan Guest

Onzin zoals praktisch elk programma op de tv.

14. SjuhS

SjuhS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan jij

15. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik ervan vind,echte bullcrap!

Bedoel,wat willen ze nu hiermee zeggen.
    En inderdaad,een belediging voor de mensen die echt zo zitten.

16. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Dan jij verdient, wijsneus;)

17. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze willen hiermee aandacht vragen voor de mensen die echt in de bijstand leven en jarenlang leven met een paar euro per maand.

Kijk er zelf niet naar, maar ik vind het wel goed dat ze hier aandacht aan besteden. Zelf schieten ze er ook niks mee op. (Financieel gezien dan)

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze zullen er heus wel wat geld voor krijgen.

Maar die aandacht is er echt wel voor die mensen die in de bijstand het is niet zo dat omdat er het programma is dat die bijstands mensen in een keer meer geld hebben omdat het programma uitgezonden wordt. Het is een soort leedvermaak voor de kijkcijfers waar de gewone mens niet beter van wordt. :)

19. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Juist ja,net als met die andere programma's zoals de voorrondes van Idols en Popstar.

Op zich vind ik het goed dat er op die manier nieuwe talenten worden ontdekt,niets mis mee.
    Maar waar ik wel wat mee heb is dat de mensen die daar voor gek gezet worden als leedvermaak voer dienen,kijk voor ons is het leuk maar die luitjes zelf worden dan kapot gemaakt.

Neem bijvoorbeeld die Herman met de hanekam en jampottenbril,hij is populair geworden door het leedvermaak en mensen lachen hem meer uit dan dat ze hem oprecht steunen.
    Ja hijzelf zit daar misschien niet zo mee,of hij weet het zelf niet.

20. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ze hebben een tuin van 15 bij 3 denk ik zo en een voortuin van 5 bij 3. Dat is vergeleken met mn flat in Amsterdam west toch wel echt een villa. Ik bedoel natuurlijk niet echt een villa maar luxe vind ik het zeker.

Noord is ook geen Amsterdam.

Zoals ik al zei al het geld wat ze verdienen gaat naar de voedselbank.

Laatst bewerkt: 12 nov 2008

Deel Deze Pagina