1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

  1. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    @pepzi.

    ik weet eerlijk gezegd niet waarom, maar kan het niet hebben dat ik er nu 87 van de 90 heb. Wil gewoon alles hebben.
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Dit is gewoon te erg :+ ik weet de weg niet uit mijn eigen stronghold :+ enige keren dat ik er kom, word ik er weer automatisch uitgehaald na een cutscene. Kan overigens ook niet vinden waar ik de stijl kan aanpassen van mijn stronghold (wel van me gang). En nog een vraagje kan ik al die krakkemikkige tv'tjes etc nog vervangen ooit? :+
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je eigen ganghuis word naarmate je vordert steeds beter en mooier. Deze kun je zelf niet veranderen.
    En in je eigen savehuis kun je wel de stijl, tv enzovoorts veranderen. ;)
     
  4. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut zooi, vandaag alle stunt jumps gedaan, heb ik er twee gemist en ik heb echt geen idee waar. En die barnstorms die vind ik echt super moeilijk dat heb ik maar opgegeven...

    Geef mij aan de ene kant toch maar weer GTA, want van saints row word ik ook schijtziek; spel loopt super vaak vast, mega veel bugs Vanmiddag zat ik weer vast in het zand van het strand alleen mijn reet stak nog boven de grond uit en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Saint Row is wel lomper/vetter/bruter maar toch heeft GTA4 iets wat SR niet heeft kan ik niet zo goed beschrijven is een gevoel XD
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    :x Wist niet dat Chaos ook meerdere plekken had. Heb die naast me huisje 6/6, waar zit die andere? O-) Fight Club bij die arena ook al 6/6, ook die andere even zoeken maar :+
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  7. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ?! :eek:
     
  8. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Volges mij moet je dan gewoon de 2 locaties van fuzz uitspelen
     
  9. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ik lees echt van zoveel mensen dat hun saint's row meerdere keren vastloopt. Wtf, heb al zeker 45-50 uur erop zitten en nog geen vastloper gehad. Speel wel op de PS3, dat wel. Zonde dat mensen het spel minder vinden vanwege de vastlopers, zo zou een spel niet beoordeeld mogen worden imo.

    Toen ik net begon met spelen wist ik meteen een zaak te vinden met zonnebrillen. Maar nu heb ik laatst rondgezocht en kan die zaak nergens meer vinden. Ben naar mijn weten overal weer geweest, ook de ultor mall. Kan iemand mijn geheugen even refreshen? Want heb het idee dat die brillen weg zijn, wat niet kan :+

    En wat betreft schoenen, daar zijn er toch zat van? En als je een beetje varieerd met kleurgebruik kun je elke schoen op een andere laten lijken imo :).
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee, je hoeft FUZZ niet uit te spelen.

    Je hoeft zelfs niet de 1ste level van FUZZ uit te spelen sterker nog je moet juist falen in fuzz. :cool:

    Nja, zal wel eventjes uitleggen hoe je em moet bemachtigen.

    Stap 1: Start FUZZ
    Stap 2: Stop FUZZ, door either camera man dood te schieten, zelf dood te gaan, of gewoon twee keer naar beneden in drukken op de pijltjes toetsen.
    Stap 3: In het scherm waar staat, Retry Activity en Cancel Activity, doe niks. Laat dat zo open staan.
    Stap 4: Open je de Guide van de xbox, ga naar je Friends list kies iemand die ook Saints Row 2 aan het spelen is, en kies er voor op zijn of haar game te joinen. (Let op dit kan ook met recent players, zolang je gewoon de SR2 game joined van een ander.)
    Stap 5: De game zal vragen of je wilt save'n zeg Ja, kies een save file waar je graag wilt save'n.
    Stap 6: De game gaat naar begin menu en vraagt of je, je een eigen game wilt loaden of een nieuwe save wilt starten voor de multiplayer. Kies gewoon cancel. En je bent weer gewoon in et begin menu.
    Stap 7: Continue de game.
    Stap 8: Als de game geladen is heb je, je cop uniform van FUZZ nog steeds aan.
    Stap 9: Ga naar je kledings kast, save outfit. (Belangrijk als je em wilt behouden na andere kleding gedragen te hebben)
    Stap 10: Steel een politie auto, en doe net alsof je 1 van Stillwaters agenten bent. :+

    Als iemand het nog niet snap. Zal ik wel een video guide maken waar ik et uitleg. :cool:

    --

    En hier boven me ik heb pas na 50+ uur 1x een vastloper gehad. (Gelukkig) En dat ook pas na een lange tijd gespeelt te hebben achter elkaar.
    Heb bij Fable 2 bijvoorbeeld veel en veel meer vastlopers gehad in een veel kortere tijd.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  11. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    @ juunanagou: Haha wat een manier, zal ik straks ook wel is even gaan doen:p Denk trouwens dat het wel duidelijk is zo moeilijk is het niet.

    Heb trouwens gisteren the brotherhood in coop uitgespeeld, alles staat aangevinkt op het prikbord maar achievement niet gekregen:mad:
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Kon het niet laten om een video walktrough voor te maken. :cool:

    [yt]Y1ZpAike20o[/yt]
     
  13. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook gewoon de game saven, en dat quitten, en dan weer de game loaden? Dus niet iemand joinen.
     
  14. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Na reviews gelezen en filmpje gezien te hebben dacht ik dat SR2 een stuk uitgebreider en vetter zou zijn dan deel 1, maar ik heb het gevoel SR1 te spelen met andere activiteiten. Precies dezelfde stad, ik herkende veel dingen. Op zich fijn vertrouwd maar ik had liever een compleet andere stad willen hebben. Valt mij wel een beetje tegen. Het is gewoon meer van hetzelfde. Zeker wel vet maar ik ken het allemaal wel van deel 1.
     
  15. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    de brother hood in coop uitgespeeld, alles is aangevinkt, maar geen achievement...|:- iemand enig idee?
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    hoeveel geld kan je maximaal in je kluis verzamelen voordat je hem leeg moet halen?
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat is onbeperkt.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  18. powerjump

    powerjump Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor de Ronin Missie in het ziekenhuis?
    ik snap er nix van hoe je die heli moet besturen omhoog gaat nog wel maar dan ???
     
  19. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil me even helpen insurance fraud in co-op te halen? De laatste niveaus lukken me echt niet. Gamertag is hetzelfde als m'n username hier! :)
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heb er nu 5 uur opzitten en moet nog steeds beginnen met de missies. En dan te bedenken dat ik GTA IV toen al lang en breed zat was :+ Heb nu x20 respect, 4/5 hitmans gedaan, 2 chop shops en nog de insurance fraude voor het rennen wat nu unlimited is. Ga morgen denk ik maar eens aan de missies beginnen. Krijg ik ook nog eens 5 punten en kom dan precies op 20.000GS :cool:

    Spel is trouwens erg tof en zelfs nog een stuk beter dan deel 1 vind ik. Alleen is het ontzettend irritant als je een auto ziet rijden die je moet hebben en je er achteraan gaat. Dat hij dan spontaan voor je verdwijnt. En meestal is dit het geval als je al een eeuwigheid in dat gebied aan het rondcirkelen bent. Ook vond ik de insurance fraude wat lastiger. In deel 1 had ik ze allemaal in één keer maar nu koste het me toch 2 pogingen. Kwam ook omdat ik nogal hard van de snelweg werd gelanceerd en dus moeilijk terug kon komen...
     

Deel Deze Pagina