Nee, je hoeft FUZZ niet uit te spelen.
Je hoeft zelfs niet de 1ste level van FUZZ uit te spelen sterker nog je moet juist falen in fuzz.
Nja, zal wel eventjes uitleggen hoe je em moet bemachtigen.
Stap 1: Start FUZZ
Stap 2: Stop FUZZ, door either camera man dood te schieten, zelf dood te gaan, of gewoon twee keer naar beneden in drukken op de pijltjes toetsen.
Stap 3: In het scherm waar staat, Retry Activity en Cancel Activity, doe niks. Laat dat zo open staan.
Stap 4: Open je de Guide van de xbox, ga naar je Friends list kies iemand die ook Saints Row 2 aan het spelen is, en kies er voor op zijn of haar game te joinen. (Let op dit kan ook met recent players, zolang je gewoon de SR2 game joined van een ander.)
Stap 5: De game zal vragen of je wilt save'n zeg Ja, kies een save file waar je graag wilt save'n.
Stap 6: De game gaat naar begin menu en vraagt of je, je een eigen game wilt loaden of een nieuwe save wilt starten voor de multiplayer. Kies gewoon cancel. En je bent weer gewoon in et begin menu.
Stap 7: Continue de game.
Stap 8: Als de game geladen is heb je, je cop uniform van FUZZ nog steeds aan.
Stap 9: Ga naar je kledings kast, save outfit. (Belangrijk als je em wilt behouden na andere kleding gedragen te hebben)
Stap 10: Steel een politie auto, en doe net alsof je 1 van Stillwaters agenten bent.
Als iemand het nog niet snap. Zal ik wel een video guide maken waar ik et uitleg.
--
En hier boven me ik heb pas na 50+ uur 1x een vastloper gehad. (Gelukkig) En dat ook pas na een lange tijd gespeelt te hebben achter elkaar.
Heb bij Fable 2 bijvoorbeeld veel en veel meer vastlopers gehad in een veel kortere tijd.
Laatst bewerkt: 12 nov 2008