Het kleine handbal topicje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Emma, 12 nov 2008.

1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg Emma, zullen wij eens een keer gezellig samen gaan handballen?

2. Emma

Emma Guest

Ik denk dat jij vanavond lekker met je rechterhand mag gaan handballen :) Sorry, maar aan dat soort onzinnige vragen heb ik echt geen behoefte.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb zo een vermoeden dat emma lesbisch is. Wat natuurlijk niet erg is want dan heb ik nog wel een leuk meisje voor je. Er is namelijk ene Mirik op dit forum die misschien wel interesse heeft in handballen, maar niet alleen dat. Skippeyballen vindt ze ook erg gezellig.

afknappers:

-Meisjes Jongens
    -Harige benen
    -Testikels

Ook kan je haar altijd vinden op Lexa.nl , de grooste datingsite van Nederland.

ps: Slagroom doet het altijd goed, zeker op de tepels.

Veel plezier Emmiej!

en nou oprotten

/Mod Dit getuigd van geen enkel respect tegenover andere members. Ik weet niet of je dit grappig bedoeld maar in dat geval sla je volledig de plank mis. Zie ook de [FAQ]FAQ[/FAQ]. Hiervoor krijg je dan ook een OW - Cookie

4. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Stoempfel, waarom zijn er altijd en overal mannen op het internet die beginnen te zeuren wanneer jongens met meisjes praten? Doe je dat bijvoorbeeld ook in de kroeg, dat is immers ook een ontmoetingsplek niet waar?
    Tot slot, mocht je ouder zijn dan 18 dan wordt het hoog tijd om volwassen te worden. Ben je nog een puber? Beschouw het dan maar niet te persoonlijk.

Bij handbal heb ik altijd medelijden met de keeper. Stuitert waar hij/zij stuiteren kan maar houdt amper ballen tegen. *)

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    En wat gebeurt er met jouw?

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    met mijn? niks hoor. Heb al een vriendin

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik dacht toch echt dat dit topic over Handbal ging? Heren, kunnen jullie je rits weer sluiten en normaal verder posten? |:-

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat is eigenlijk de stand in de nationale handbalcompetitie?

9. Emma

Emma Guest

Hier kan je precies zien wat de stand is van de competitie waarvan je het wil weten :) Succes! :thumbs:

10. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Goh wat leuk handbal, neeh eigenlijk niet. Vond het nooit zo bijzonder toen ik nog op school zat. Ach ja, zolang jullie er maar plezier in hebben.

11. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Zeg Emma, heb je ons al verteld waar je zelf handbalt?

Zelf kijk ik liever hockey, want daar dragen de dames rokjes... Ik vind die korte broeken toch een beetje mannelijk.

Daarnaast vind ik het voor de heren een beetje gay als ze op handbal gaan, ga dan op rugby. Is tenminste lekker ruig!

12. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Amigo, ga jij nou maar lekker Utrecht onveilig maken :+ Cyberpedo

13. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Waar slaat dit op? Jij denkt dat ik elke nacht op msn aan webcamsex doe met minderjarigen?

14. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja jij trekt zelf conclusies :+

15. Emma

Emma Guest

Waar ik zelf handbal is niet echt van belang denk ik? :) Ik speel zelf rechterhoek, stuiter met rechts en gooi met links. Super handig, want zo kan de tegenstander moeilijk de bal afpakken als je stuitert langs richting de cirkel van de tegenpartij :D

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Oeh handbal! Ben ik nou de enige die de sport wel leuk vind om te kijken/doen? Bedoel Hier kon ik altijd mensen goed terug pakken :+

Maargoed laatste keer dat ik handbal deed is minimaal 5 jaar terug :9

Een vriendin van me doet het nog wel! is er ook erg gedreven in....met als resultaat dat ik best wel beetje bang ben geworden voor haar :+

Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  17. Emma

Emma Guest

Haha wat deed je dan?

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Komen er eigenlijk weleens zware blessures voor bij handbal?

19. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Jawel zo makkelijk kom je er niet vanaf, dat wil ik graag weten. Ook in welk team... Dan weet ik of je echt goed bent of dat je het meer doet voor de derde helft. :9

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben de laatste jaren flink gaan sporten met als resultaat kilo's minder en veel beter conditie etc. Maar daarvoor had ik dus mijn gewicht Wel wat mee! Dus als je de bal dan had gewoon vol tegen in beuken :+ Bedoel ergste wat de leraar kon doen was je weg sturen!!! En ik was altijd braafste van de klas dus dat kwam nog niet voor :+ Maargoed wil ik nu dat beuken gaan doen bij de zelfde mensen ben ik bang dat ze er wat minder heel van af komen als toen :+ Zeker aangezien niet alleen de conditie vooruitging *trots* maar ook al het andere en nou bij hun ging alles achteruit :+

Deel Deze Pagina