1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Uitgaans Locaties

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door AntonMadness, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntonMadness

    AntonMadness Prettig gestoord

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging vroeger nooit uit. Dat kwam omdat ik in Friesland(praat t niet though) woonde en daar hadden Jan en Alleman wel een keet, hok, schuur of caravan achter op t erf staan.

    Tegenwoordig woon ik in Rheden. Een van de meest grijze dorpen in Nederland. En aangezien ik hier nog niemand ken, kan ik ook niet in een keet terecht. Daardoor moet ik wel weer het uitgaans leven in duiken. Mijn vraag is hier dus: Wat zijn jullie favorieten clubs/kroegen/disco/barretjes om uit te gaan?
    Ik zal een beginnetje maken:

    In Friesland is er niet veel te beleven. Maar als je dan toch iets daar zoek dan adviseer ik je naar Berlikum te gaan. Daar is in het centrum The Dance Factory. Deze tent kennen mijn ouders ook nog, zo lang dat het bestaat. Maar binnen heeft de tijd zeker niet stil gestaan. Alles is een jaartje of wat geleden nog verbouwd en de style is geweldig. Net als de sfeer.
    Er zijn 3 grote zalen(R&B, Dance/Trance/Hardstyle, skihut); een kroeg met rokers gedeelte en vreethoekkie.

    Alleen gezellig op de zondag avond, heb je net over de Friese grens in Overijssel Smithys Palace. Op de andere avond is hier nogal es een gevechtje tussen alle boeren. Maar zondag is het publiek 20+ en de muziek ook een stuk beter.
    Smithys heeft 2 grote zalen waarin elke avond weer een ander muziek thema word gedraait. Daarnaast heeft het nog een kleine skihut, kroeg en vreet hoek. Ik ben er al een tijdje niet meer geweest omdat ik geen zin meer had om maandag nog brakker dan gewoonlijk op t werk/school te verschijnen.

    Dan zijn er ook nog twee tenten die hoog op mijn verlanglijstjes staan:
    The Matrixx
    en
    Manhattan
    Zijn deze tenten zoals mijn stoute verwachtingen?


    Nu jullie \o/ _0/
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik woon in Bennebroek, 5 km ten zuiden van Haarlem.

    Normaal ging ik altijd naar studentencafe de Koning (16+) te Haarlem.
    De laatste tijd ga ik meer naar Noordwijk, dat is meer discotheek, erg leuk!
    Het zeepaardje (18+) en de Bob (16+) zijn zeker de moeite waard!
     
  3. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Woon je al lang in Rheden? Als je daar nog niemand kent, raad ik je aan om op een teamsport te gaan. Dan heb je meteen 15 vrienden erbij. Of vraag aan iemand van je werk/school of die jou Rheden (waar het ook mag liggen) kan laten zien.

    Ga anders gewoon een keer een kroeg in en ga aan de bar hangen. Begin een gesprek met de bardame en iedereen om je heen... Zijn zoveel mogelijkheden. Maar je moet er wel een beetje een karakter voor hebben. Ook al ben je verlegen dan kun je nog de kroeg ingaan daar, want niemand kent je. Dus wat kan er fout gaan?! :b:

    Of bedoel je dat je op xbw niemand kent... :+
     
  4. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    In Haarlem kun je het beste een gezellig café in duiken. Fidel is wel relaxt, maar verder is Haarlem uitgaan de laatste tijd echt dood. Wat dat betreft is het jammer dat ik nog niet in Amsterdam op kamers zit. Verder is een leuk feest in het Patronaat ook wel aan te raden, maar dat is er natuurlijk niet dagelijks. Whatever you do, als je in Haarlem uitgaat moet je niet naar De Koning of Murphy's Law gaan, wat een balletenten. Verder heb je dan ook nog Club Delerium en Club Stalker, maar dat is ook niet je van het.

    Verder ben ik wel in veel tenten geweest Escape, Hollywood, Monza enz. maar ik ben meer van de goede feesten, als er niks bijzonders is dan vind ik dat soort tenten eigenlijk niks aan. Ga liever gezellig studentencafe in :9

    /Edit; Foei Viktor Foei!
     
  5. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Monza is altijd wat bijzonders, constant goede Dj's! Studentencafé's zijn inderdaad goed, want dan kun je gratis naar binnen.
     
  6. AntonMadness

    AntonMadness Prettig gestoord

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Amigo:
    Ik ben al een keertje met een keertje op aanraden van een supermarktmeisje naar Aspen Valley geweest. Was wel gezellig met die luitjes maar niet mijn tent. Ik zoek toch nog wat andere mogelijkheden. Niet alleen in de buurt maar gewoon overal. (lang leve rijbewijs).

    @Riddick
    Ik ben ook wel wat van de betere feesten. Heb samen met 20mensen kaartje voor Qlimax
     
  7. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je een impressie wilt van een club, check dan dit hier.
     
  8. Emma

    Emma Guest

    Hoi AntonMadness,

    Ik woon in Arnhem en kom vaak in de Manhattan. Hele leuke tent! Weet niet hoe oud je bent, maar ik zou als ik jou was niet op donderdag gaan. Dan is het een avond vanaf 16+ en dat is niet zo leuk. Maar de zaterdag is heel erg leuk! Lekkere muziek, goede DJ's en een mooie sfeer :) Veel plezier als je daar een keertje uitgaat!
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh nou Enschede: Aspen Valley en Paddy's! Denk de hele oude markt is wel lachuh....lunatic is alleen niet veel aan moet ik zeggen...of je moet er later de avond heen gaan!

    En anders Dieka en Bills bar! Moet zelf nog steeds een keer naar Index en Zak....maargoed persoonlijk verkies ik een cafe toch boven een discotheek! en die tent feesten vind ik vaak al helemaal 3 keer niks of ik moet aangschoten aankomen want de muziek is er vaak geen drol aan en elke keer als ik met wat lui naar voren wil gaan is er wel ergens een knok partij met als resultaat dat je nog bier over je heen krijgt :+
     
  10. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, daar hoor ik goede verhalen over. Beetje jammer dat Markelo een beetje uit de richting ligt voor mij.
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    persoonlijk verkies ik toch wel Dieka boven bill...weetniet vind het daar toch wat prettiger en word je niet meteen in de menigte gegooit tenminste dat had ik dan.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Aan Fidel heb ik wat slechte herinneringen door wat teveel Mojito's :+

    De Koning is trouwens een ballentent vol skaters...
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Noordwijk is wel leuk ja, maar ik kan me wat betere dingen indenken. Vooral in Zoetermeer is het goed uitgaan. Players moet je een keer geweest zijn.
    Amsterdam is leuk, zolang je blijft slapen (parkeren is een fiasco), en weet waar je moet zijn. Ga vooral niet blind op namen als de Escape, want die tent is ook niet meer wat het 2 jaar geleden was -_-'.
     
  14. AntonMadness

    AntonMadness Prettig gestoord

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    @Amigo:
    Thnx voor die relaxte link man!

    @Emma:
    Ik ben dr nog niet uit waar ik dit weekend heen ga. Misschien wel ff naar de Matrixx

    @Tricker:
    Hoe is t balle gehalte in Enschede? Op een of andere manier heb ik t idee dat t net zo "erg" is als in groningen
     
  15. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
  16. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    O-)

    Zowieso blijft er weinig over in Amsterdam na de sluiting van 11 en de verkoop van een aantal clubs
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik vind de escape juist leuk, kom er meestal wel 1 a 2x in de maand. Erg gezellig club, ken er wel wat mensen en er is altijd een goede sfeer. Daar bovenop dat er ook nog vaak goed wordt gedraait en je hebt gegarandeerd een topavond.
     
  18. Emma

    Emma Guest

    Oke, ben benieuwd wat je er van vond als je onverhoopt toch bent gegaan :) :thumbs:
     
  19. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben één keer uitgeweest in Arnhem. Dat was bij Willemeen, ken je dat? Er was een tijd geleden een vage hardcore party daar en ik wilde dat wel eens een keer meemaken.
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat klopt. In de Algemene thread is ook ruimte voor wat hier besproken wordt. Ik wil iederen dus vragen om even te verhuizen naar de Green Mile. Neem wat quotes mee, want deze thread gaat op slot en dan gaan we in de GM verder. :)

    Op naar [Algemeen]Uitgaan!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina