De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    GVD.

Zo zie je maar weer hoe de mentaliteit van Ajax is tegenover clubs als Volendam.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ach, zo'n blamage is het niet. Madrid verliest van een derde klasser dus wij doen het nog best goed.

:+

Ik vind het prachtig eerlijk gezegd. Kuthomo's moeten maar eens mores leren.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Inderdaad, homo's zijn gay!

4. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van basten moet ze allemaal voor straf morgen een een dagje laten garnalen pellen:+

5. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeeerlijk avondje!

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Tering wat was dit slecht...
    Alles ging door de lucht, terwijl je geen kopsterke spits voorin hebt lopen:confused:
    Ajax heeft terecht verloren, wat een prutsers!

7. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    haha ik heb het naar me zin hoor, iedereen heeft het moeilijk tegen lager geachte teams. hopen dat feyenoord daar morgen een uitzondering op is.

8. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Tja van basten moest perse sno laten voetballen en je ziet het:mad::'-(:'-(
    ****** van basten en sno,******,******
    sno had in de eerste helft vlak voor het einde moeten scoren, wat een l*l|:-

Wat ik ook niet snap is dat van basten Leonardo ongeveer vanaf de 84e minuut in kwam. Snappen jullie dat:confused:

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Verrek, dat ik Ajax helemaal was vergeten.. :thumbs:

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Echt, ik heb de laatste jaren veel bagger gezien, maar dit sloeg toch echt alles!

Hoe krijgen ze het toch voor elkaar? Geen bal komt fatsoenlijk aan, er zit geen strijd, geen passie. Helemaal niks. Ze zouden godverdomme trots moeten zijn om het Ajax-shirt te mogen dragen. Het is geen vrijbrief om 120 minuten lang met je pik lopen te spelen op het veld en denken dat alles vanzelf wel komt. Godskolere. En dan heb ik het nog lang niet gehad over spelinzicht. Op een gegeven moment is Sneu eruit en is het laatste stukje luchtmacht dus onder de douche. Wat doen we vervolgens? Ze geven de bal hoog voor. Suarez, Kennedy en Leo zijn gemiddeld net iets langer dan een smurf. Hoe stom kan je zijn. Serieus!

Laat het zondag maar een stuk beter zijn. Dat mag een hele opgave zijn dacht ik zo.

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja gewoon lekker revanche nemen op PSV! (Hebben ze de vorm wel voor. :emo:)

12. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Gelukkig zijn die wel in topvorm :+ Ze hebben net al weer een geblesseerd erbij gekregen, Jeej Kromkamp:thumbs:

Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    http://www.fcgroningen.nl/home/kaartverkoop/seizoen-clubcard/

Niet zo huilen zeg, echt typisch een Ajaxfan ben jij. Gaat ff slecht en er komt geen goed woord meer uit. Komt alleen maar omdat het Ajax publiek uit gloryhunters bestaat. Grootendeels dus jonge (17-30 jarige) laaggeschoolde mannen.
    Ik heb het voorgevoel dat ik met deze post een hele shitload aan gescheldkannonades over me heenkrijg aangezien dat precies de doelgroep is die hier post.

:+

14. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben niet laaggeschoold hoor ik zet wel op het Atheneum:lol:
    Waren de Ajax spelers maar net zo trots op Ajax als ik op mijn opleidingO-)

15. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    fc volendam vindt het heerlijke overwinning, ze waren echt lekker bezig. Gewoon op de minkende vermealen lopen. En dan het gezicht van van Basten heb me kapot gelachen.

16. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf ook Feyenoord supporter en post hier vrij regelmatig wat maar er zijn nu ineens wel veel "feyenoorders" te vinden hier die ik doorgaans na een nederlaag van feyenoord niet zie.
    En ja het is helaas zo dat dde meeste hier die club uit amsterdam een warm hart toe dragen, maar ik moet zeggen dat de meeste van hun zich vrij neutraal opstelt.

17. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is supporter zijn in goede en juist in slechte tijden! Juist in slechte.

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh hou alsjeblieft je bek dicht over glory hunters. Je vraagt er om, en je krijgt het ook. Ik was 6(!) toen Ajax de Champions League won. Toen kwam ik in contact met Ajax en dat voornamelijk door mijn vader.. Glory hunters zijn er niet meer bij Ajax, alleen supporters die de tijd misschien iets bewuster als ik meegemaakt hebben. Het zijn supporters van Ajax omdat ze het beste voetbal van Nederland brachten, het meest tot de verbeelding spreekt/sprak, wereldwijd de grootste NL ploeg is, en daarom verwachten we misschien wat meer dan een PSV supporter, of een Feyenoord supporter. Ook omdat er weinig succes is geweest de laatste jaren.

Dat sommige supporters dat anders uiten, ligt meer aan de persoonlijkheid dan aan het feit of ze wel of niet gloryhunters zijn..

En krijg wat met je gejank over laag opgeleide mannen, ga op geenstijl posten met zulke opmerkingen, want dat slaat helemaal nergens op. Ik ben een VMBO'er, ook nog eens van een zwaar criminele school, , maar ik weet me toch ook staande te houden zonder zulke woorden?
    Ga even een eind fietsen met zulke heerlijk generaliserende opmerkingen, want je zet jezelf eigenlijk alleen maar voor schut.

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het zal me allemaal worst wezen wat iedereen vindt wat een supporter is.. Ik vind het vrij normaal dat ik me erger als het slecht gaat en ik me goed voel als het goed gaat met dat eredivisieclubje uit de hoofdstad..

FC Linden verslaat Vitesse, nog een amateurclub erbij. :+

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    En over de ontevrede supporters: Ik vind dat Ajax nog best positieve supporters heeft. In wedstrijden dat het niet goed gaat blijven ze hun clubje toch steunen in de Arena.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina