Oh hou alsjeblieft je bek dicht over glory hunters. Je vraagt er om, en je krijgt het ook. Ik was 6(!) toen Ajax de Champions League won. Toen kwam ik in contact met Ajax en dat voornamelijk door mijn vader.. Glory hunters zijn er niet meer bij Ajax, alleen supporters die de tijd misschien iets bewuster als ik meegemaakt hebben. Het zijn supporters van Ajax omdat ze het beste voetbal van Nederland brachten, het meest tot de verbeelding spreekt/sprak, wereldwijd de grootste NL ploeg is, en daarom verwachten we misschien wat meer dan een PSV supporter, of een Feyenoord supporter. Ook omdat er weinig succes is geweest de laatste jaren.
Dat sommige supporters dat anders uiten, ligt meer aan de persoonlijkheid dan aan het feit of ze wel of niet gloryhunters zijn..
En krijg wat met je gejank over laag opgeleide mannen, ga op geenstijl posten met zulke opmerkingen, want dat slaat helemaal nergens op. Ik ben een VMBO'er, ook nog eens van een zwaar criminele school, , maar ik weet me toch ook staande te houden zonder zulke woorden?
Ga even een eind fietsen met zulke heerlijk generaliserende opmerkingen, want je zet jezelf eigenlijk alleen maar voor schut.
Laatst bewerkt: 12 nov 2008