MP3 spelers [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 20 okt 2008.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Okee ik heb heel dat Zune er af gegooid. Maar nu heb ik XMLLite weer nodig, ook al geinstalleerd, maar misschien de verkeerde versie :eek:

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat is een fout melding idd, kan je oplossen door dit te downloaden! :) Dan zou hij het als het goed is moeten doen, komt omdat je een update van XP mist.

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Laat maar heb het al ^^ Bedankt voor je hulp :)

Laatst bewerkt: 24 okt 2008
  4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ondersteunt de Creative Zen eigenlijk .MPEG-4? Want ik had met Videora Ipod nano converter wat bestanden geconvert omdat ik de bijgeleverde software van de Zen wat langzaam vond werken en nu staat er dat hij ze niet kan importeren :mad:.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ah baggah, mijn Creative EP-630 hebben het opgegeven. Terwijl ik ze pas op 5 juni van dit jaar gekocht heb. Ik heb een mail gestuurd, dus ik hoop dat ik nieuwe krijg.

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Niet alle Zen's hebben die ondersteuning, dus jij zal dan wel in het bezit zijn van de gene die dat niet ondersteund.

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ben het weer eens zat met de ipod oortjes en wil dan nu echt eens andere.

Prijs: 50-60 max
    Kwaliteit: Niet slechter dan de ipod oortjes

Ik wl trouwens alleen maar oortjes, in-ear is ook goed.

Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  8. Emma

Emma Guest

Ik heb nog steeds een oude Nano, van 1 gigabyte. Werkt nog steeds perfect, en allll mijn Amy Whinehouse muziek past er op :D

9. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    koop maar een nieuwe nano.. dan kan al je goede muziek erop!

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Check iBOOD.

11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Creative EP 630. Stuk of 25 euro, bevallen echt super.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Inderdaad, heb ik ook. En niet slechter dan de ipod oortjes, kan dat? Sowieso kun je voor 60 euro ook Sennheisers halen, zit je helemaal gebakken.

13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Niet slechter? Vele malen beter. Als ze ingespeeld zijn kan er geen ipod oortje tegen op. Natuurlijk heb je baas boven baas, in dat geval moet je in zoeken naar het merk Shure, natuurlijk staat daar ook een leuke prijs tegenover...

14. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang gaan die Creative EP 630 mee?

Sennhisers hoef ik niet, net zo bagger als die ipod oortjes. Gaan veelste snel kapot. Ken 3 mensen die ze hebben en langer dan een halfjaar houden ze het ook niet vol. En hier op het forum was er ook iemand een weekje geleden die zei dat ze veelste snel kapot gingen.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb ze nu al anderhalf jaar en zijn wel wat gerafeld en wil binnenkort ook nieuwe maar die doen het nog steeds goed. Je kan er echt behoorlijk lang mee doen en zijn echt hartstikke relax en goedkoop. Er valt eigenlijk niet veel meer te zeggen , kopen maar ;)

16. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ze wel gaan bestellen als mn ipod oortjes helemaal kapot zijn ;)

17. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze inmiddels ook al een jaar. Zitten na verloop van tijd steeds beter, je oren passen zich aan de oordopjes aan, of andersom. Het enige nadeel is dat je die sleeves nog wel eens kan verliezen. Bijvoorbeeld als je de dopjes in je broekzak stopt en eruit haalt kunnen opeens je sleeves weg zijn. Hangt er natuurlijk vanaf watvoor broeken je draagt en of je ze daarin doet, als Gothic/Skater/Wijde broeken figuur zijn ze iig nog idealer ;). Dat is het enige nadeel dat ik kan bedenken en ze zijn heel scherp geprijsd. Echt een aanrader.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik zeg toch ook dat je niet slechter kan krijgen dan iPod oortjes :p. Dat zijn gewoon kut dingetjes.. Ik heb de Creative nu denk iets van 10 maanden?

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heeft iemand enig idee wat het telefoonnummer is van Creative Nederland? Want ik had mijn oortjes opgestuurd ter reparatie en nu hebben ze andere teruggestuurd. Dat was op 12 december en ik heb nu nog steeds niks ontvangen. Dus ik moet ze gewoon nu bellen. Anders moet ik morgen nieuwe kopen, want ik ga vrijdag op vakantie. Dat is dus wel ff goed kut.

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee of er ook hoesjes zijn voor een Samsung YP-P2? En je ziet sommige naja eigenlijk alleen de i-Pod die een soort van wekker radio hebben en daar kun je ze dan op doen of iets in die richting. Is dat er ook voor de samsung? Vind er zelf bijzonder weinig over....

Deel Deze Pagina