Gears of War 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dudeer je maakt nogal vaak dubbelposts. Als je de 'Q+' knop gebruikt kun je meerdere Quotes in één bericht plakken. Blijft het wat overzichtelijker ;)
     
  2. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ja weet ik wel hoor :thumbs: , maar kan je nadat je twee post na mekaar hebt gemaak ze dan samen zetten?

    /Mod Je moet gewoon geen 2 posts na elkaar maken. ;) Met de Edit-knop kun je altijd nog dingen toevoegen. - the Matrix
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  3. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    TJONGE JONGE
    Dat matchmaking duurt wel errrrg lang zeg!
    Vooral het searching for an opposing team of similar skill duurt te lang
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind het nu sneller gaan dan eerder, kan ook komen omdat ik nu alleen maar Wingman speel 8)
     
  5. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je nagaan als ze de optie erbij hadden staan "searching an opposing team of similair skill and similair connection.
    Had je nog langer moet wachten :lol:

    Ik vind dat wachten ook naatje, maar nog erger is het lange wachten waarop je daarna in een server beland die zich weet ik veel waar in de wereld bevind.

    Offtop: betalen voor live vind ik niet erg, maar dat geld wat ze opstrijken mogen ze van mij wel dedicated servers plaatsen i.p.v wat ze met alle spellen doen dat het via p2p (onze verbinding) laten verlopen.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  6. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindt dat jullie je wel aanstellen...
    Of ik heb super veel geluk:
    Als ik op find team druk krijg ik binnen 1 minuut een goede match met een goede connection. :D

    Voor mij is het matchmaking dus geen enkel probleem.:)
     
  7. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen werd je wakker?
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kan het ook van te voren bedenken, dus ze meteen bij elkaar zetten ;)
     
  9. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    niet alleen denk ik
    maar met hulp wel denk ik.
     
  10. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah:D

    Jaloers:eek:-)?

    Maar het is gewoon waar hoor, ik heb gewoon top internet:b::thumbs:
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij ook hoor. soms binnen tien seconde, maar meestal rond een minuut ;)
     
  12. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Minuutje of 5 a 6 hier. Echt niet normaal en heel erg jammmer. Speel bijna nooit matchmaking omdat het te lang duurt. Heb goed internet en open NAT.
     
  13. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het fijn voor je, echt:D

    Maar ik denk dat de gemiddelde Nederlander TOP internet heeft, dus daar ligt het niet aan.

    En als de host waar jij automatisch word ingedeeld zich bv in het Midden Oosten bevindt en in het bezit is van een baggerlijntje, kan jij mij niet wijs maken dat met jouw "TOP internet je geen last van lag zal hebben.....
     
  14. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niet eens open NAT en geen geweldig internet maar hij heeft zo een match! Raar! Trouwens ook niet heel slecht internet.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ga om 21.00 verder met Horde van level 36 op normal. Mensen die mee willen doen?
     
  16. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik:) voeg me ff toe dan kom ik er zo aan :)
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ok, ik zal geen vrienden gaan maken nu denk ik, maar echt positief over dit vervolg ben ik nog niet. Ik heb pas net een stukje gespeeld, dus ik zal de game vanzelf wel leuker gaan vinden, maar voorlopig ben ik bij lange na niet zo overdonderd als bij deel 1 op dit moment (na 1 level) al het geval was.

    De graphics vallen me ergens toch wel tegen. Voor een game serie waarbij deel 1 een paar jaar geleden nog 1 van de mooiste en spectaculairste games was heb ik bij het zien van deel 2 toch wel het idee dat er veel mooiere spellen zijn momenteel. Ik ben niet van graphics, maar van een Gears game verwacht ik toch echt meer.

    De game moet veel laden. Vooral tijdens filmpjes is het nu al verschillende keren voorgekomen dat de game even blijft hangen om het filmpje goed te laten zien, wat volgens mij bij het eerste deel ook niet het geval was. Het meest verschrikkelijke op dit moment vind ik de voice acting nog wel. Ik kan me niet herinneren dat de voice acting bij deel 1 ook zo tenenkrommend was als nu het geval is. Vooral de stem van Marcus vind ik nep klinken en ik vind hem eerder lachwekkend dan stoer.

    Natuurlijk zijn er ook zat positieve kanten en de grootste is toch wel dat de game nog steeds lekker wegspeeld. Let wel, ik heb weinig tot niets van de "hype" meegekregen. Ik heb geen video's gezien, haast geen screenshots, helemaal niets. Tot nu toe voelt de game meer als Gears of War 1.5. Ik hoop echt als ik straks doorspeel dat het oude vertrouwde sfeertje weer terugkomt en dat op wonderbaarlijke manier de voice acting beter zal worden. :)
     
  18. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop toch wel dat je verder bent dan act 1??
     
  19. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die filmpjes vind ik ook, de rest herken ik niet. Hoewel het grafisch niet veel verschilt van deel 1, wat toch jammer is (dat er geen vooruitgang is dan, graphics zijn verder prima). Vond act 1 al heel goed trouwens, met die mars naar het slagveld. Act 2 ook trouwens. :thumbs: Al met al vind ik het zeker een waardige opvolger en minstens zo leuk als deel 1 (singleplayer dan, ben bijna bij act 4). Heb die hype ook niet gevolgd, misschien scheelt dat.

    Dat van online problemen heb ik ook, komt nooit verder dan 'remote parties restarted...' Nogal jammer...|:- Ga ook mijn internet niet wijzigen, want andere spellen werken wel, dan krijg ik dat weer. Als het zo blijft, is het spel zo weer weg, want dan is het nogal beperkt houdbaar zo.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik trek het echt slecht dat ik niet normaal iemand kan joinen en die andere bij mij ook niet kan joinen, bij andere spellen kan dat wel. Ik kan wel Horde gaan doen met onbekenden maar dan begin je altijd bij 1, waarom kan je niet gewoon kiezen ik zoek mensen die bij Horde 36 zijn. Klote matchmaking. Het hele plezier gaat zo weg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina