Ja, sorry maar ik kan er ook niks aan doen dat microsoft zo'n slechte xbox terug geeft Die k*t xbox heeft allerlijk k*t mankementen zoals de laatste tijd: geen afstandsbediening gebruiken, de sensor die kijkt of de xbox staat of ligt doet raar. Als de diskdrive dicht is toch eerst open doen voor hij uitgaat. De meest recente: vastlopen bij opstarten van FIFA09 en dan ook nog vastlopen notabene als de wedstrijd bijna klaar is dam De oudste: wazig beeld in sommige menutjes. En over de wedstrijd:Hij was levensgevaarlijk in de eerste 5minuten ik kreeg toen gelukkig geen tegendoelpunt. Ik veranderde mijn tacktiek meteen en het bleek succesvol, want ik scoorde de 1-0. Toen kwam hij steeds meer in de wedstrijd. Wisselde ik om de 1-0 vast proberen te houden krijg ik gelijk een tegendoelpunt waarvoor hij vanuit een vrije trap al de lat had geraakt. Had ik gelukkig weer geluk. Maar over het gevoel dat ik de 2-1 kon scoren: Jij zette meer druk maar werd niet echt heel gevaarlijk. En omdat jij meer druk zette kreeg ik veel ruimte, maar waren de eindpasses net niet goed genoeg voor een doelpunt.
Ooóo, double post. Moet nog tegen Exodus, maar ben bezig met school. Heb wel genoeg tijd om nog 1 potje te spelen, voor 22 novemeber.
Ben het over je verslag eens behalve het laatste gedeelte, ik was wel gevaarlijk en kreeg corners en schoot op de keeper. Toen maakte ik de 1-2 (waaruit ik best kan begrijpen dat er dan frustratie is als je de hele tijd voor staat) en was de replay zo'n 5 seconde bezig en disconnecte jij. Het kan bijna niet toevalliger.
Als ik het me goed kan herrineren maakt je nog een sliding tackle op het moment dat ik schoot. Dus toen was je xbox nog draaiende
Mijn xbox deed het nog wel een beetje: Ik hoorde het geluid nog wel enzo. Uit frustratie drukte ik maar op een paar knopjes. Dus zo maakte ik mischien een sliding Ik weet ook niet hoe het verder moet met het toernooi Xbox gaat steeds raarder doen, maar als hij uiteindelijk opgestart is doet hij het nonrmaal gesproken wel.
ey mensen men excuses voor nix hebben te laten horen maar ik moet jullie wat meededelen... ik kan niet verder met het toernooi organiseren ik zit tegenwoordig namelijk te veel met me werk en binnekort ben ik er dan owk 5 maanden weg van. ik ben tevaak van huis en men xbox is tegenwoordig niet vaak meer aan dus vandaar ik hoop jullie hier voldoende voor geinformeerd te hebben mvg, ChezZzITA