1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NIEUW!!! The Autumn Tournament (MELD JE NU AAN!)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GODZILLA, 25 okt 2008.

1. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, sorry maar ik kan er ook niks aan doen dat microsoft zo'n slechte xbox terug geeft:mad: Die k*t xbox heeft allerlijk k*t mankementen zoals de laatste tijd: geen afstandsbediening gebruiken, de sensor die kijkt of de xbox staat of ligt doet raar. Als de diskdrive dicht is toch eerst open doen voor hij uitgaat. De meest recente: vastlopen bij opstarten van FIFA09 en dan ook nog vastlopen notabene als de wedstrijd bijna klaar is dam:mad: De oudste: wazig beeld in sommige menutjes.

En over de wedstrijd:Hij was levensgevaarlijk in de eerste 5minuten ik kreeg toen gelukkig geen tegendoelpunt. Ik veranderde mijn tacktiek meteen en het bleek succesvol, want ik scoorde de 1-0. Toen kwam hij steeds meer in de wedstrijd. Wisselde ik om de 1-0 vast proberen te houden krijg ik gelijk een tegendoelpunt waarvoor hij vanuit een vrije trap al de lat had geraakt. Had ik gelukkig weer geluk. Maar over het gevoel dat ik de 2-1 kon scoren: Jij zette meer druk maar werd niet echt heel gevaarlijk. En omdat jij meer druk zette kreeg ik veel ruimte, maar waren de eindpasses net niet goed genoeg voor een doelpunt.

2. Shariff

Shariff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ooóo, double post.

Moet nog tegen Exodus, maar ben bezig met school.
    Heb wel genoeg tijd om nog 1 potje te spelen, voor 22 novemeber.

3. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ben het over je verslag eens behalve het laatste gedeelte, ik was wel gevaarlijk en kreeg corners en schoot op de keeper. Toen maakte ik de 1-2 (waaruit ik best kan begrijpen dat er dan frustratie is als je de hele tijd voor staat) en was de replay zo'n 5 seconde bezig en disconnecte jij. Het kan bijna niet toevalliger.

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Poule A, morgen ben ik de hele dag vrij. Zondag kan ik ook! Wil graag wat wedstrijden spelen!

5. eXoDuSs

eXoDuSs CoD 5 Pro !!

Leuk Bevonden:
    0
    Shariff: Wat is jouw Gamertag dan? Want ik weet niet meer waarop jij nu speelt...

6. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Toen de xbox vast liep wachtte ik even en toen ik hem uitzette was het toevallig de herhaling.

7. Shariff

Shariff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn definitieve gamertag: Seqi.

8. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn xbox is weer terug waar ie thuis hoort !!! Ik kan dus gewoon spelen in de 2de ronde!

9. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Als ik het me goed kan herrineren maakt je nog een sliding tackle op het moment dat ik schoot. Dus toen was je xbox nog draaiende

10. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn xbox deed het nog wel een beetje: Ik hoorde het geluid nog wel enzo. Uit frustratie drukte ik maar op een paar knopjes. Dus zo maakte ik mischien een sliding:+

Ik weet ook niet hoe het verder moet met het toernooi:'-( Xbox gaat steeds raarder doen, maar als hij uiteindelijk opgestart is doet hij het nonrmaal gesproken wel.

11. BasdeK

BasdeK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan maandagavond na 7 uur!

12. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Was die frustratie niet toevallig het aan/uit knopje:+

13. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    NEE!

14. domiendj1

domiendj1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer begint de volgende ronde?

15. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer Frutos stopt met janken

Nooit dus

16. Shariff

Shariff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben jij mijn beste speler aan het pesten? :mad:

17. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 nov 2008
  18. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer kunnen mijn tegenstanders uit pouleC nog spelen?

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Toernooi lekker ondergesneeuwd..

20. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey mensen men excuses voor nix hebben te laten horen maar ik moet jullie wat meededelen... ik kan niet verder met het toernooi organiseren ik zit tegenwoordig namelijk te veel met me werk en binnekort ben ik er dan owk 5 maanden weg van. ik ben tevaak van huis en men xbox is tegenwoordig niet vaak meer aan dus vandaar ik hoop jullie hier voldoende voor geinformeerd te hebben

mvg,

ChezZzITA

Deel Deze Pagina