Klinkt alsof je mij een hak wilt zetten. Respecteer eens de mening van een ander. Daarnaast weet ik dat ik het tegen oliebol heb en ik weet wat hij van me kan hebben.
Ik zou het iedereen aanraden, want tijdens het rijexamen zijn de meesten vrij zenuwachtig. Je staat toch wat sterker in je schoenen als je eerst een 'proef'examen hebt kunnen doen en daar wellicht een vrijstelling voor het inparkeren kunt verdienen.
Toont dus aan dat hij niet goed in zijn spiegels keek bij het uitrijden van het vak en dat hij er niet de tijd voor nam. Wat anders ga je maar lekker 5 minuten steken, als je goed kijkt, mag dat. Dat is wat ik zeg.
Vrij logische conclusie anders hoor. Als je tenminste geleerd hebt om logisch na te denken op school.
Jij gaat er 'waarschijnlijk' van uit dat een aantal anderen punten ook meespelen, kortom ook een conclusie. Ook al gebruik je waarschijnlijk.
Dit lijkt mij trouwens vrij sterk, een intructeur grijpt echt alleen in als dat nodig is. Wellicht dat je al bijna tegen die auto aan zat, waardoor die instructeur zei dat je niet verder mocht.
Laatst bewerkt: 14 nov 2008