De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Oh het is zijn schuld? Denk je dat ie zomaar zijn middelvinger opsteekt naar het publiek? Jullie waren daarvoor al bezig.

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
  3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vind je het gek, als je elke wedstrijd meerdere grote blunders maakt.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Het viel wel mee ja, maar het feit dat ze eerst Greene aanvielen omdat het Amsterdammer was, om DAARNA met z'n alle Tiendalli te gaan aanmoedigen. Dat vond ik wel krom. Maar het viel allemaal wel mee ja.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Arsenal =(. Vorige week een goede wedstrijd gespeeld tegen United en nu in de laatste 20 minuten weer verliezen. :'-(

6. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaaa lekker hoor Volendam 4-0 verloren. Jezus hey =( Die kut Adelaar met zijn defensieve tactieken dat werkt toch niet. Dit is echt belachelijk. Ga dan ook maar meteen uit de Eredivisie.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    nee het werkt idd niet, alleen tegen die apen die bij ons clubje spelen. Ben er nog steeds verbijsterd van

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Waar is Conquistador eigenlijk? Weet nog wel dat hij een tijdje geleden begon te mekkeren dat ik niets had gezegd over Barça in de tijd dat het niet liep. Dat ik alleen maar langs kwam als het geweldig ging. Hey Conqie waar ben je nu zelf? Schattig hoor, die hypocrisie.:):

Ik heb zelf overigens wel weer genoten van de onmacht van Real Madrid. Nu hopen dat we morgen gewoon weer 3 puntjes op ze kunnen uitlopen. Volgende week zit ik in het stadion._O_

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent wel een stukje erger. Jij postte eerst echt nooit na een nederlaag en nu krijgen we allemaal foto's van Eto'o te zien enz :+ En nu heb je een verslagje over het verlies van Real klaar, gaat een beetje te ver.

Snap niet wat er met Real aan de hand is. Het werkt gewoon niet meer ofzo. Het klikt niet. Misschien komt het omdat ze de coach zat zijn? Het zal denk ik niet aan Ruud liggen want ook zonder hem hebben ze punten gepakt vorig jaar.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Palermo - Inter 0-2: Zlatan Ibrahimovic en Zlatan Ibrahimovic \o/ Mooie goals.

Hopelijk gaat Schuster eruit. Heb niks met Madrid maar ik heb wel echt een schijthekel aan die vent.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja wat was ibra weer is geweldig, gun het hem echt en hoop dat hij dit keer inter ook is ver de CL in kan schoppen (al is inter zonder hem alsnog een wereldteam).

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Omg die blunder van Gomes :eek:

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    verschrikkelijk idd, hoe kan dat toch.. Want ook internationaal was hij goed (CL) dus het niveau kan het moeilijk zijn. Vind dat zowiezo altijd onzin als mensen zeggen dat bij keepers het niveau dan te hoog is terwijl Gomes het altijd geweldig deed in de Eredivisie. Die schoten die hij hield zou hij ook gewoon moeten houden in de PL. Maar op de eenofandere manier komt het er maar niet uit daar. Zo zonde

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Komt ook omdat het hele team daar niet draait.

15. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    :lol:

Zeg alsjeblieft niet dat je het over Tottenham hebt, want dat team draait als een tierelier.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    19e van de premier league staan is natuurlijk een geweldige prestatie voor de spurs.

18. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    is dit een grap?

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    en ik vind een keeper daar wel buitenvallen, het hele team kan dan wel niet draaien (wat momenteel al wat minder is, Ramos is al een tijdje weg nu ) maar dat zou een keeper nooit zoveel moeten uitmaken. Ga me nou niet vertelle dat Gomes alleen goed kan keepen als het team draait en als het team niet draait hij opeens gaat blunderen. Vorig jaar draaide sommige wedstrijden van psv ook totaal niet en redde hij toch de meest onmogelijke ballen waardoor ze uiteindelijk toch wonnen.

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik niet, maar het zal best invloed hebben. Vind het wel sneu voor Gomes. Hij was echt geweldig bij PSV maar wat ie nu allemaal staat te doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina