De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja hehehehe.. Sjonge, jij volgt het Engelse voetbal niet echt he?
    Van de laatste 6 wedstrijden hebben ze er 5 gewonnen en 1 gelijk, tegen het niet misselijke Arsenal. Het feit dat ze 19e staat komt puur omdat Ramos het helemaal verkloot heeft. 7 weken geleden stonden ze nog laatste. Dus de laatste tijd gaan ze echt lekker, jammer dat ze dan weer verliezen van Fulham, maar de Spurs zijn echt op dreef.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Je ziet in ieder geval wel een heel ander Spurs met Redknapp.
    Valencia en Real verloren :D

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gister ado weer verloren, 5e op rij. Weer een wedstrijd die je zeker niet hoeft te verliezen. En met het programma (feyenoord uit, twente thuis, nac uit) moet ik tevreden zijn als we 3 punten kunnen pakken. Dan staan we gewoon weer op een degradatieplek. Wat een kut weekend :mad:

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Leugen.:emo:

Quoten kan niet want de threads zijn nu natuurlijk gesloten:
    En toen had ik geen zin meer om verder terug te zoeken. Maar zoals je ziet ben ik meerdere malen ook negatief geweest over Barça. En ik heb nu pas 1x een paar foto's geplaatst omdat ik die tegenkwam en er wel nice vond uitzien. Volgens mij ben ik niet de eerste die foto's plaatste.

Ohja, en een verslagje? Vind ik wel een heel groot woord, haha. Maar ik heb zo'n wedstrijd van begin tot eind gezien, dus dan mag ik mijn mening daar nog wel over geven. Ik zie hier ook af en toe andere Ajacieden posten over Feyenoord, ook zeker nu het bij hun slecht gaat. Is dat zo anders?;)

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Je hebt wel een punt gemaakt lijkt me,

Wie is die jongeling bij Man Utd?

En tottenham draait wel geweldig hoor,
    Ze verloren alles, Ramos weg en je wint van Arsenal, Liverpool en ga zo door.
    Beetje triest dat Gomes het zo slecht doet..

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Misschien heeft Gomes wel last van z'n geweten en zit ie er mee hoe hij is weggegaan bij PSV. Zou mij iig niet verbazen, want het is wel een emotioneel mens.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik had ook ergens gehoord/gelezen dat hij bij psv ook heel veel voor de club zelf deed en na trainingen nog rond bleef hangen etc. en nu gaat hij gelijk naar huis. Volgens mij voelt hij zich daar niet al te erg thuis. Zonde want ook al was hij van PSV, ik vond hem echt een van de beste keepers de laatste jaren in de eredivisie.

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ehm ik moest gisteravond werken, heb dus ook het voetbal in de discotheek gezien. Aangezien ik toen daar was is het vrij moeilijk om even te posten in het topic. :+

Ik vond het uiteraard verschrikkelijk wat Real liet zien, er zit totaal geen spel in de ploeg en Guti speelde weer als een oude krant, ik snap werkelijkwaar niet wat die gozer nog bij Real doet. Achja de competitie is nog lang, je kan beter op het begin even in een dipje zitten, dan op het eind wanneer alle prijzen worden uitgedeeld. Veel plezier in het stadion volgende week, maar ik denk dat dat wel goed zal komen aangezien het spel van Barcelona stukken beter is dan dat van Real.

9. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Voordat iemand erover begint zal ik dan ook maar posten na het verlies van Real ookal heb ik het niet kunnen zien. :+

Ik vraag me trouwens af of die slet Eto'o nog gaat beginnen met dat 'Madrid cabrón, saluda al campeón' als Barcelona kampioen wordt, aangezien hij vorig jaar te laf was om zelf de kampioen te salueren.

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    JAAAA!!

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Haha, ik wist dat dit ging komen! 8)

Was echt een draak van een wedstrijd, er moet echt rap wat gaan gebeuren in Deventer.
    Ze hebben vooral moeite met scoren.
    Ook binnen vijf minuten twee strafschoppen..

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Goal vanuit mooi voetbal (L)

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad :)

Heeft Overmars eigenlijk al wat laten zien bij GAE?

15. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :D!

Ik zet net de stream aan en op het moment dat het beeld er komt, schiet Suarez hem heerlijk in! :D

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Nee.

Hij had vorige week zowaar een assist, maar verder komt hij maar moeilijk zijn man voorbij en zijn z'n voorzetten niet meer wat het geweest was.
    Bijna al zijn voorzetten gaan namelijk laag over de grond, dus die worden negen van de tien keer weg keihard weggetrapt.
    Er hij wacht ook nog steeds op zijn eerste goal.

Het kan ook natuurlijk zo zijn dat hij niet echt in een heel erg lekker draaiend elftal voetbalt op dit moment.
    Maar hij is helaas op dit moment nog niet echt toegevoegde waarde.
    Hij doet er denk ik ook verstandig aan om weer lekker de technisch directeur uit te gaan hangen bij de Eagles.

Al met al toch tof dat ik hem nog met regelmaat heb zien kunnen spelen.
    De held die hij vroeger was zal die niet meer worden denk ik. ;)

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik zie een ajax dat 110% geeft _O_ Ondanks dat het voetbal nog niet heel vloeiend gaat geniet ik er wel van. Hopen dat ze het in de 2e helft vol kunnen houden en dat ze ook zo gaan spelen tegen bijv. een Volendam.

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Gadver. 1 foutje

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het zal eens niet zo zijn...

Hopelijk kan Sulejmani een potje of wat breken en houdt hij het heel.

20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    WAUW :D
    Zelfs Urby speelt gewoon heel goed vandaag!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina