De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    300 blessures bij feyenoord. Timmer vinger uit de kom, Mols hamstring blessure, wijnaldum voet blessure, bahia heeft wat aan ze enkel.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vitesse-AZ geeindigd in 1-1. Nog even een relletje op het eind waarbij Romero met 2 benen op Van Wolfswinkel inging. :eek:

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ehm, er zijn nog een aantal wedstrijden geweest waarin Real Madrid niet zo denderend presteerde. Toen was je ook telkens in die discotheek?:+ Is al goed hoor. ;) Maar voortaan niet meer blaffen en bijten als je het zelf ook niet kunt waarmaken.

Vraag me af of die slet Sergio Ramos voortaan niet meer op een ander z'n bast te gaan staan wanneer het voor geen meter loopt.:+

Oh en Ajax. _O_

Laatst bewerkt: 16 nov 2008
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Even Leonardo bedanken voor dat extra doelpuntje want nu staan we bovenaan. ;)

5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
  6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Haha tussen al die reacties door :+

Ik denk dat het juist goed is dat we van Volendam hebben verloren.
    2 jaar terug was AZ winterkampioen en fantastisch, ze haalde de beker finale en kwamen ver in de UEFA Cup, uiteindelijk grepen ze overal naast, mede dankzij dat drukke schema.

Van Basten heeft tegen Volendam niks gecoached, misschien heeft hij het wel in zijn achterhoofd gehad dat de beker best onbelangrijk is.
    Zoiets kan je natuurlijk niet zeggen anders krijg je de supporters op je dak.
    Maar best goed dus eigenlijk dat we uit de beker liggen..
    Al zie ik liever AJAX dan Feyenoord met de beker staan..

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Onzin, kan mij niet voorstellen dat van basten niets doet omdat hij de beker onbelangrijk acht. Als speler wilde hij ook alles winnen, kan mij niet voorstellen dat hij als coach dat niet wil.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik hoorde dat AC Milan terecht heeft gewonnen.

:+

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  10. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

Even over de wedstrijd van vandaag, eerste helft bagger. Jammer voor Tiendalli ook dat hij die penalty tegen kreeg, speelde een hele goede wedstrijd, Greene zullen we (hopelijk) niet meer terugzien :cool:. Tweede helft, strijd, inzet en passie. Zo willen we het zien. Ik ben blij met het punt *)

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zo terug uit de Arena. Wat een geweldige sfeer hing er, en godverdomme wat een feest. Ajax speelde goed in de eerste helft, maar in de tweede helft zakte het wat in en kwam ook die (onterecht goedgekeurde) goal van PSV eraan. Met het inzetten van Gabri kwam de balans weer terug en nam Ajax weer het heft in handen en dan de goals. Ben schor van het juichen.

Prachtig eerbetoon ook aan Sjakie Wolfs. Maar welke mongool gaat er nou doorheen schreeuwen. Of het nou een Ajacied was, of een PSV-er die begon maakt me niet uit. Je hoort gewoon respect te tonen, en door die minuut heenschreeuwen vind ik repectloos en asociaal. Gelukkig werd het na de 2-1 goedgemaakt. Kippenvelmoment toen Vak410 verschillende spandoeken voor Sjakie liet tonen op het van en het grote spandoek met het hoofd van hem erop op Zuid. Kreeg het koud bij het massale applaus wat toen kwam, en daarna de hele Arena massaal zingen: ''Sjakie, Sjakie, we worden kampioen.'' En toen viel de 3-1. Juichen met een brok in je keel.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wow, toch knap dat we hebben gewonnen met 9.5 man. :D.
    Damn, die ziekenboeg van Feyenoord groeit nu echt de pan uit :eek:.

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Is het al zo erg dat Feyenoord gelijkspel als winst gaat rekenen? ;)

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    @ Mtthz

Ik zie niet waarom die goal van PSV afgekeurd had moeten worden..

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    GVD zeg, kom ook net terug uit Amsterdam.
    Maar idd ineens was het helemaal stil en riep zo'n Ajaccied: ******boeren!! en toen die boeren natuurlijk: ******joden!!.. beetje respectloos. Vond de score niet het totaalbeeld van de wedstrijd. Vond een 2-1 redelijker en Ajax was ook gewoon beter. Achja, winnen die joden ook eens een keer...

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wanneer won psv voor het laatst dan? Nu al 4 wedstrijden achtereen ofzo toch? :lol:

17. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    ik bedoel van PSV. Ze hebben 4 jaar in eigen huis niet van PSV gewonnen en moet je eens zien hoe een grote bek ze hadden :emo:...

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ohh bedoelde je dat :+
    No shit sherlock >.>

Zo'n grote bek mag je nou eenmaal hebben na een winst op een concurrent, dat zie je bij elke club terug ;)

19. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    ja maar ben gewoon kk chagerijnig dus kom hier vandaag niet meer :x..

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    PSV is echt één grote grap.
    Vitesse goed gespeeld vandaag, jammer onterecht doelpunt werd afgekeurd en de keep in de laatste minuut nog even bijna van Wolfswinkel z'n been dwars doormidden brak (rood!!!).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina