Ja ik kan alle elites voor de quests in borean ook solo'en met Heroism / wolves / Shamanistic rage. M.u.v. "the last rites" dat is nog best een lastige, maar de rewards zijn ook nice.
Ik wou ook eigenlijk gaan naar Dragonblight, maar nu jij dit zegt bezoek ik toch nog maar eventjes Howling Fjord. Ben nu bijna 73 en nog alleen maar bezig geweest in Borean Tundra (m.u.v. van UK 2x).
Overigens gewoon dual-wielden toch? ik heb nu wel een 2h axe uit UK en ik merk dat ik als ik tegen 1 losse mob moet, en ik proc WF snel, dat de mob binnen 5seconde ligt. Maar bij meerdere mobs laat 2h het toch wel echt afweten. Me damage in instances is trouwens echt sick, altijd bovenaan. Pala's etc zijn dan wel OP in burst/pvp, maar als shaman doe ik een soort van "sustained-burst" met Dual-wield. Echt sick en maelstrom weapon
Um, tuurlijk. Naxxramas en 1 onyxia achtige baas is toch niet de volledige endgame content. Bovendien is the Lich King nog totaal niet in zicht. Ik denk dat er zeker nog 3 andere instances komen voor de dungeon met the Lich King. Anders is de hele expansion alweer klaar.
p.s. Net begonnen met DK, heb eerste paar quests gedaan. Unholy valt voor mij af om mee te levelen, maar zijn er hier mensen die wat kunnen vertellen over Blood en Frost? zelf lijkt me frost wel interessant, maar als Blood echt overduidelijk sneller is (in killen en minder downtime) dan ga ik gewoon blood. Frost lijkt me echter wel handig om in instances te komen als tank, waar er echt veel te weinig van zijn op onze server. Moet ik wel wat dps talents opofferen.
Klik om te vergroten...